Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po ilu km temperatura wskazuje 90C w 1.9Tdi 110KM 99r


gracpios

Rekomendowane odpowiedzi

witam Pany, :) temat jak u mnie na czasie, bo gdzieś tydzień temu wymieniałem termostat, za znaczę ze wheler. Po przejechaniu 11 km mam 86-7-8 stopni, więc tak jak powinno.... 90 stopni na blacie pokaże wcześniej, ale warto to zweryfikować np. za pomocą klimatronica :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wogóle nie łapało 90 stopni nawet po 20 km, wymieniałem termostat na wahler ( 29 zł ) na allegro od gościa o "danielloss" Wymiana zajęła około godziny. Teraz 90 stopni jest po okolo 8km i stoi nieruchomo. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!! Panowie nie wiem czy dobrze trafiłem! Posiadam A4 1.9 TDI 110km AVG. Problem mam tego typu, że spada mi temperatura silnika jak włącze klimatronic. Mam nagrzany silnik do 90 stopni, włącze ogrzewanie temp. slinika spada stopniowo do zera, wyłącze wzrasta do 90, czy na postoju czy podczas jazdy, bez różnicy czy temperature mam ustawioną np. na 20 czy na 29 stopni. Termostat miałem wymieniany. Proszę o podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij osłonę od silnika, od strony kierowcy na wężu przy głowicy jest zamocowany króciec w którym jest osadzony czujnik g62/g2 cena ok 100zeta w aso

i to ten czujnik odpowiada za przekazywanie sygnalu na climatronic i wskaznik na desce?

a czy w chlodnicy znajduje sie jakis czujnik temp. cieczy chlodzacej?[br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 09:50_________________________________________________

U mnie wogóle nie łapało 90 stopni nawet po 20 km, wymieniałem termostat na wahler ( 29 zł ) na allegro od gościa o "danielloss" Wymiana zajęła około godziny. Teraz 90 stopni jest po okolo 8km i stoi nieruchomo. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać...

tylko pytanie ile km zrobisz na tym termostacie,a ile na ori :mysli: moze ori wytrzyma 100 tys, a twoj 30 tys....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to ten czujnik odpowiada za przekazywanie sygnalu na climatronic i wskaznik na desce?

a czy w chlodnicy znajduje sie jakis czujnik temp. cieczy chlodzacej?

ten czujnik odpowiada za temp. na desce sprawdź na climatroniku kanał 49 zachowanie temp ,czujnik w chłodnicy odpowiada za pracę wisko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten czujnik odpowiada za temp. na desce sprawdź na climatroniku kanał 49 zachowanie temp ,czujnik w chłodnicy odpowiada za pracę wisko

na climatroniku jest dokladnie tak samo jak na desce, jak na desce pokazuje 90 to na climatroniku jest 88, a jak na desce pokazuje 60 (czyli calkowicie opadnieta) to na climatroniku jest 30

czujnik w chłodnicy odpowiada za pracę wisko

co to jest wisko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na climatroniku jest dokladnie tak samo jak na desce, jak na desce pokazuje 90 to na climatroniku jest 88, a jak na desce pokazuje 60 (czyli calkowicie opadnieta) to na climatroniku jest 30

jak ci skacze temperatura raz 90 a raz 60 to czujnik temperatury g62/g2 do wymiany

co to jest wisko?

to jest wentylator chłodnicy który jest napędzany paskiem wieloklinowym, a wisko odpowiada za prędkość tego wentylatora w zależności od temperatury cieczy im większa temperatura tym praca jest szybsza

jak masz dostęp do vaga to powinien pokazać błąd czujnika g62/g2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy:zen64

a jeszcze takie pytanko, w ktorym miejscu znajduje sie ten czujnik (moze jakas fotka :rolleyes: )? czy po wymianie trzeba podlaczyc VAG'a aby skasowac błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wogóle nie łapało 90 stopni nawet po 20 km, wymieniałem termostat na wahler ( 29 zł ) na allegro od gościa o "danielloss" Wymiana zajęła około godziny. Teraz 90 stopni jest po okolo 8km i stoi nieruchomo. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać...

tylko pytanie ile km zrobisz na tym termostacie,a ile na ori :mysli: moze ori wytrzyma 100 tys, a twoj 30 tys....

a skąd taka pewność?? :decayed: W poprzednim aucie przejechałem na nim 60tyś i dalej nie wiem(auto sprzedane) , teraz też mam Wahlera i jest ok. Ponadto Wahler robi termosataty dla koncernu VAG i na pierwszy montaż idą te właśnie tyle, że z logo vw, audi :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mam na climatroniku maksymalną temperaturę 86st , to termostat mam walnięty? czy mieści się w normie?

Raczej tak :) Ja mam w czasie normalnej jazdy (na klimatronicu) "stałe" 88 a jak dostanie w pieroga to wskakuje na 90.

U mnie wogóle nie łapało 90 stopni nawet po 20 km, wymieniałem termostat na wahler ( 29 zł ) na allegro od gościa o "danielloss" Wymiana zajęła około godziny. Teraz 90 stopni jest po okolo 8km i stoi nieruchomo. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać...

tylko pytanie ile km zrobisz na tym termostacie,a ile na ori :mysli: moze ori wytrzyma 100 tys, a twoj 30 tys....

a skąd taka pewność?? :decayed: W poprzednim aucie przejechałem na nim 60tyś i dalej nie wiem(auto sprzedane) , teraz też mam Wahlera i jest ok. Ponadto Wahler robi termosataty dla koncernu VAG i na pierwszy montaż idą te właśnie tyle, że z logo vw, audi :cool1:

Przychylam się do zdania kolegi :good: Mam też Wahlera i nie narzekam. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AJM też powinno być 90stopni?

Też termostat do wymiany?

Tak, powinien trzymać 90 stopni,raczej termostat do wymiany. Możesz jeszcze sprawdzić na VAGu temperaturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...