darioz Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam wszystkich Prosze o pomoc. A mianowicie pojawił mi się problem z otwieraniem i zamykaniem centralnego zamka. Ani z pilota ani z kluczyka zamek nie działa. Otwierane sa tylko jedne drzwi przy użyciu kluczyka. W bagażniku słyszalny jest dzwięk pracy pompki przy każdej próbie włączenia i wyłaczenia alarmu. Może ktoś z was spotkał sie z taka dolegliwością? Prosze o sugestie.
Damianjg Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zobacz przy pompce uszczelnienie, potrafi paść i nie idzie ciśnienie. Pompka pompuje w powietrze.
krupskim Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Nie wiem jaką masz pompkę , ale jak na 2 wyjścia powietrzne , to wielce prawdopodobne że padła turbinka / takie skrzydełka grafitowe/ pompki. Częsta dolegliwość tych pompek.Jak podasz nr fabryczny / zaczynający się na 8L0... lub 8D0... / to może coś podpowiem więcej , może taką znajdę.
mpoloo Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Też spotkało mnie coś takiego ostatnio. Po naciśnięciu na pilota słychać pompkę , ale nic się nie otwiera. Samochód można otworzyć tylko kluczem. Miałem nawet jeden taki dzień gdy pod otwarciu zamknąłem drzwi to samochód sam je zaryglował. W pierwsze kolejności sprawdziłem samą pompkę - działała bez zarzutu. U mnie rozwiązanie problemu było bardzo proste :) wstawienie do ciepłego garażu. Po kilku godzinach centralny zaczął działać poprawnie. Niestety gdy postał na mrozie problem powrócił - ale tylko na drzwiach TL i PP. W przewodach zebrała się wilgoć i przymarza. Na rozebranie i usunięcie wilgoci poczekam chyba do wiosny.
dsz33 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Też miałem taki problem że wieczorem pompka działała ale drzwi nie otwierało a w dzień gdy sie ociepliło było ok. Wilgoć dostała sie do wtyczki przy pompce i wieczorem zamarzało. Mógł paść Ci także wirnik lub spaść wąż z pompki ale to rzadki przypadek
darioz Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2009 Nie wiem jaką masz pompkę , ale jak na 2 wyjścia powietrzne , to wielce prawdopodobne że padła turbinka / takie skrzydełka grafitowe/ pompki. Częsta dolegliwość tych pompek.Jak podasz nr fabryczny / zaczynający się na 8L0... lub 8D0... / to może coś podpowiem więcej , może taką znajdę. Tak jest to pomka na 2 wyjścia powietrzne. Nr fabryczny pompki to 8LO 862 257 G. Tak jak napisałeś padła prawodopodobnie turbinka bo zassałem bezpośredio z wężyka i drzwi się otworzyły. Jeżeli posiadasz taką i w rozsądnej cenie to proszę o kontak [email protected]
and Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 jak zassac powietrze do centralnego bez otwierania bagaznika bo mam zapchany zamek i żeby go otworzyć może naprzykład zassać powietrze z węzyka który jest w drzwiach ? otworzy mi to bagaznik?
turbobastard Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 jak zassac powietrze do centralnego bez otwierania bagaznika bo mam zapchany zamek i żeby go otworzyć może naprzykład zassać powietrze z węzyka który jest w drzwiach ? otworzy mi to bagaznik? mozesz sprobowac pod siedzeniem po stronie pasazera jest taki rozdzielnik tych rurek w tym miejscu rozchodza sie po wszystkich drzwiach itp
Krzysztof Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Jestem, że tak powiem na czasie z tym problemem. Z trójnika czarna rurka to bagażnik, zielona jasna to wlew paliwa. Jak pociągniesz powietrze to powinien się otworzyć bagażnik.
turbobastard Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 gdzies byl jak napier*alem mlotkiem w blache zeby wlezc do bagaznika ?
Krzysztof Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Też miałem to zrobić ale pomyślałem sobie, że Niemcy nie są głupi i na pewno da się to jakoś bezinwazyjnie zrobić.. Otworzyłem książkę "Audi sam naprawiam" i znalazłem co trzeba :gwizdanie:
leszek149 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Trudności z otwieraniem bagażnika mogą wystąpić jedynie w przypadku uszkodzonej tj nie obracającej się wkładki w zamku w klapie bagażnika. Jeśli wkładka się obraca to należy obrócić w lewo i jednocześnie przycisnąć a wtedy cięgno mechaniczne zwalnia ryglowanie i już otwarty bagażnik. Przynajmniej tak jest w mojaj A4 i tak piszą w instrukcji obsługi. Pozdrawiam wszystkich Leszek. [br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 01:45_________________________________________________Pompka długo pracuje jak są nieszczelności powinna się wyłączyć po 30 sek. Leszek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się