mystes Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam. Zamieszczam ponizej logi: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 907 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0005 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63351 4 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 004 - No Signal/Communication 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded Wymienilem swiece. Pozamienialem pozycje cewek. Poprawa na jakies 50 mil i problem pojawil sie ponownie. Zaczyna "telepac buda", auto nie przyspiesza a przede mna podroz do Polski. Jakies rady?
GRazny Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 sonda lambda do sprawdzenia... i spalanie stukowe występuje
domjenick Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 jakie paliwo lejesz?jak masz dostep do vaga logi zrob [br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 11:08_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/b6_asn_wypadanie_zaplonow_cylindry_456-t105791.0.html; topicseen moze sie przyda do sprawdzenia-wszakze to nie V-ka,ale kat tez ma wiec i moze u Ciebie katt sie przytkal
mystes Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 Paliwo standardowe angielskie - Unleaded chyba 95 oktanow. Zawsze na Shellu. Logi w Vagu. Hmm. Nigdy wczesniej nie robilem. Moze jakis szybki kurs jak to zrobic? Obejrzalem http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag_turbo_i_lmm_videostory-t5265.0.html ale to jest dla diesla. -------- Znalazlem cos takiego. to chyba wystarczy zeby zrobic logi: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
domjenick Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 daj nr na pw-powiem co i jak [br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 12:08_________________________________________________ chyba 95 oktanow. Zawsze na Shellu. jak juz na shellu-to zalewaj Ultimate 97,lub na tesco 99- zawsze to lepsza kultura pracy silnika
GRYFI Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 z tego co widzę potwoim załączniku to uszkodzona lambda i wypadanie zapłonu.
domjenick Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 mysle,ze logi 031,032 i 034 sondy moglyby wyjasnic jej prace,jesli jest uszkodzona-bedzie mialo to wplyw na jej prace,a co sie z tym wiaze-zle ustalenie dawki paliwa i mozliwosc wystapienia spalania stukowego i "odciecia"
mystes Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 Logi dynamiczne po pojawieniu sie bledow: Identyczne bledy jak w pierwszym poscie pojawiaja sie po odlaczeniu sondy - czyli utwierdza mnie to w przekonaniu, ze to wlasnie ona powoduje problem. Wielkie dzieki dla domjenick
domjenick Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 031-wartosci powinny sie zmieniac,a tu jest caly czas 1,991-lambda tu jest wykresik,jak to wyglada wiec to jest bardzo ubogo,co powoduje spalanie stukowe-z reszta juz rozmawialismy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się