Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Spadek mocy, brak przyspieszenia,


mystes

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zamieszczam ponizej logi:

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8E0 907 557 
Component and/or Version: 2.0L R4/5VS     0005
     Software Coding: 0011501
     Work Shop Code: WSC 63351
4 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
   P0130 - 004 - No Signal/Communication
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
   P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
   P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
   P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded

Wymienilem swiece. Pozamienialem pozycje cewek. Poprawa na jakies 50 mil i problem pojawil sie ponownie. Zaczyna "telepac buda", auto nie przyspiesza a przede mna podroz do Polski. Jakies rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie paliwo lejesz?jak masz dostep do vaga logi zrob :wink4:[br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 11:08_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/b6_asn_wypadanie_zaplonow_cylindry_456-t105791.0.html; topicseen moze sie przyda do sprawdzenia-wszakze to nie V-ka,ale kat tez ma wiec i moze u Ciebie katt sie przytkal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo standardowe angielskie - Unleaded :) chyba 95 oktanow. Zawsze na Shellu.

Logi w Vagu. Hmm. Nigdy wczesniej nie robilem. :( Moze jakis szybki kurs jak to zrobic?

Obejrzalem http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag_turbo_i_lmm_videostory-t5265.0.html ale to jest dla diesla.

--------

Znalazlem cos takiego. to chyba wystarczy zeby zrobic logi:

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj nr na pw-powiem co i jak :wink4:[br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 12:08_________________________________________________

chyba 95 oktanow. Zawsze na Shellu.

jak juz na shellu-to zalewaj Ultimate 97,lub na tesco 99- zawsze to lepsza kultura pracy silnika :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widzę potwoim załączniku to uszkodzona lambda i wypadanie zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle,ze logi 031,032 i 034 sondy moglyby wyjasnic jej prace,jesli jest uszkodzona-bedzie mialo to wplyw na jej prace,a co sie z tym wiaze-zle ustalenie dawki paliwa i mozliwosc wystapienia spalania stukowego i "odciecia"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne po pojawieniu sie bledow:

logierror.th.jpg

Identyczne bledy jak w pierwszym poscie pojawiaja sie po odlaczeniu sondy - czyli utwierdza mnie to w przekonaniu, ze to wlasnie ona powoduje problem.

Wielkie dzieki dla domjenick :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

031-wartosci powinny sie zmieniac,a tu jest caly czas 1,991-lambda tu jest wykresik,jak to wyglada

e7998ec2b7f30c92.jpg wiec to jest bardzo ubogo,co powoduje spalanie stukowe-z reszta juz rozmawialismy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...