Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 TDI Quattro S-line by Trezor (chip by ECUProject)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ślicznie wypolerowane autko. Kolor super :good:

Dzięki.:)

Jak masz Ultimate Compound to też możesz użyć do czyszczenia wydechów :wink4:

Ano mam. Użyję przy kolejnym myciu. Wtedy nie będę musiał już poświęcić tylu godzin, bo mycie i ultimate quick detailer powinien wystarczyć.[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 11:23_________________________________________________W końcu jest o czym napisać. Przyszedł czas na pierwszy krok modyfikacji zawieszenia. Stabilizator od RS4 zamówiony.:)

Następnym krokiem będzie pewnie Eibach Pro System, ale to pewnie dopiero przed latem.

Opublikowano

Stabilizator RS4 przod czy tyl :mysli:

Opublikowano

i to mnie ciekawilo jaki zamowil :naughty:

Opublikowano

Oczywiście, że tył. :tongue4:

Opublikowano

Skoro pisze, że RS4 to 22mm, gdyby zamówił 20mm to by napisał, że od S4 :cool1: nie bój żaby Trezor wie co zamawiać :tongue4:

Opublikowano

Nie próbuję z siebie robić omnibusa w dziedzinie a4, ale jak już coś kupuję, to zwykle wiem dobrze, co to będzie.

Poza tym, nie rezam takich rzeczy sam, a Patrox "zwykle" wie co zamawia. :tongue4:

Opublikowano

Skoro pisze, że RS4 to 22mm, gdyby zamówił 20mm to by napisał, że od S4 :cool1: nie bój żaby Trezor wie co zamawiać :tongue4:

tralalalal... ja nie wątpie w jego wiedze...ale tak ładnie było "które" ze nie mogłe się powstrzymać i niezapytac jeszcze raz..

p.s. w etce i 20 i 22mm są w B7 do RS4 przyporządkowane :)... może i 20mm jest w S4... ja jak zamawiałem to widziałem etke i sprawdzałem i wiem że było rs4 20 i rs4 22mm :)

Opublikowano

Skoro pisze, że RS4 to 22mm, gdyby zamówił 20mm to by napisał, że od S4 :cool1: nie bój żaby Trezor wie co zamawiać :tongue4:

tralalalal... ja nie wątpie w jego wiedze...ale tak ładnie było "które" ze nie mogłe się powstrzymać i niezapytac jeszcze raz..

p.s. w etce i 20 i 22mm są w B7 do RS4 przyporządkowane :)... może i 20mm jest w S4... ja jak zamawiałem to widziałem etke i sprawdzałem i wiem że było rs4 20 i rs4 22mm :)

Ja wziąłem ten o numerze 8E0-511-409-AL, a to na pewno 22mm.

Mam nadzieję, że poczuję różnicę.;)

Opublikowano

Stabilizator już na samochodzie i pierwsze drobne testy już zrobione.:)

Niestety nie było ich za dużo, bo tylko w mieście, ale już nieco mogę powiedzieć o różnicach.

Na pewno samochód się odrobinę mniej przechyla. Te same ronda, skrzyżowania można pokonywać z inną prędkością.

Nawet wykonałem test na znanym mi rondzie. Do wczoraj jazda po nim z pewną prędkością skutkowała uciekaniem tyłu i trzeba było kontrować kierownicą by nie zrobić bączka. Teraz przy takiej samej prędkości auto jedzie jak po sznurku, a jej zwiększanie nie powoduje, o dziwo, uciekania tyłu, ale zaczynają uślizgiwać się koła przednie. Z tym za to radzi sobie całkiem dobrze ESP i nawet nie trzeba reagować kierownicą.

Zobaczymy jak będzie, jak zmienię opony na letnie i będzie sucho na drodze. Czy nadal przednia oś będzie wyjeżdżać z zakrętu, czy wystarczy przyczepności, by utrzymać samochód do jeszcze wyższych prędkości.

Podsumowując. Granica bezpieczeństwa została na pewno przesunięta, ale przy okazji auto nabrało nieco innej charakterystyki.

W każdym razie polecam takiego moda, żeby trochę bardziej dokleić auto do drogi.

BTW. Jeśli komuś wydaje się, że zmiana stabilizatora 18mm, na 22mm, to żadna równica, bo to tylko 4mm różnicy, to niech uruchomi kalkulator i policzy przekroje, bo z nich wyraźnie wynika, że przekrój jest prawie 1.5 razy większy (1520mm2 do 1017mm2). A to jednak robi różnicę w sztywności.

Opublikowano

a jaki orientacyjny koszt takiego stabilizatora?

Opublikowano

Za stabilizator, końcówki i inne potrzebne pierdoły (gumy, uchwyty, śruby) zapłaciłem (kupowane w ASO) 642zł.

Opublikowano

fura miazga, jak będziesz sprzedawał (nawet za rok) to biorę od razu na 100%, za dobre pieniądze :hi: dokładnie takiej będę szukał

Opublikowano

Za rok chyba nie nazbieram na S4 (B8). :wink4:

Opublikowano

Czas odgrzać nieco kotleta, bo kolejny mod w zanadrzu. :)

Udało się wyhaczyć zaciski na tarcze 345mm i po przymiarce u Patroxa, czy aby na pewno wszystko będzie pasować, odpowiednie tarcze i klocki zamówione.

Padło na zimmermanny, bo jeszcze na nich nie jeździłem, a dużo dobrego słyszałem. Niestety nie nawiercane, bo na 245mm trzeba czekać miesiąc czasu, a ja tego czasu nie mam.

Mam nadzieję, że w ciągu tygodnia będzie można testować różnicę w hamowaniu.

No i czas zacząć się oglądać za hamulcami na 300mm, na tył.

Opublikowano

345 mm a nie 245 :D

Opublikowano

Czas odgrzać nieco kotleta, bo kolejny mod w zanadrzu. :)

Udało się wyhaczyć zaciski na tarcze 245mm i po przymiarce u Patroxa, czy aby na pewno wszystko będzie pasować, odpowiednie tarcze i klocki zamówione.

Padło na zimmermanny, bo jeszcze na nich nie jeździłem, a dużo dobrego słyszałem. Niestety nie nawiercane, bo na 245mm trzeba czekać miesiąc czasu, a ja tego czasu nie mam.

Mam nadzieję, że w ciągu tygodnia będzie można testować różnicę w hamowaniu.

No i czas zacząć się oglądać za hamulcami na 300mm, na tył.

Zimmermany gładkie są bardzo dobre, tylko zamawiaj w powłoce antykorozyjnej :wink4:

Z tyłem będzie gorzej znaleźć, szukam już dobre pół roku i nic nie ma w rozsądnych pieniądzach a jak się trafią to za chore pieniądze :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...