franek84 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Witam Koledzy mam pilną sprawę bo zaraz Wigilia a ja w garażu siedzę:/ Proszę was o dokładny rysunek lu opis przewodow podciśnienia bo wydaje mi się że mechanik coś poplątał. wygląda sprawa tak: przewód od tego zaworu co sztangą porusza dochodzi do rozwidlenia w rurze gumowej tuż za filtrem powietrza(dalej on idzie do turbo i w kierunku intercoolera. Czy za filtrem powietrza tworzy sie takie ciśnienie zeby mogło powodowac ruchy sztangi mechanik nie naprawił a auto dalej raz idzie raz nie bardzo proszę o szybką odpowiedź Koledzy. pozdrawiam i wesołych świąt!
grippen Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 było gdzieś na forum podłączenie gdzie zaraz poszukam
franek84 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2009 mam nadzieje ze opisalem wszystko dosyć obrazowo i będziecie wiedzieć o co mi chodzi ;([br]Dopisany: 24 Grudzień 2009, 12:26_________________________________________________dzięki kolego za pomoc ja tez szukałem juz ale nie widze nigdzie i nie widziałem nigdy wiec będę ci wdzięczny
Artur24 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Na tej stronce jest wsio co Ci potrzeba miałem też takie problemy http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t78888.0.html;highlight=przewody
grippen Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 tak tylko on ma 1Z i jest troche inaczej
franek84 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2009 Dzięki kolego trochę bardzo jest skomplikowany ten schemat Ja mam tak u siebie : jeden przewód wychodzi z gruszki co porusza sztangą, drugi spod turbiny (dokładnie pod spodem wychodzi) i oba prowadzą przed wentylator elektryczny gdzie jest kostka jakas elektryczna i wychodzi znów dwa przewody jeden przed filtrem powietrza tak jak pisałem(i o ten mi chodzi to jest ten od zaworu sterującego sztangą-sprawdzałem strzykawką) a drugi no juz nie pamietam ale też gdzieś w okolice filtra ale nie wiem nie pamietam. w każdym razie chodzi mi o ten co steruje sztangą. Pozdraiam i dziękuję za każdą podpowiedź[br]Dopisany: 24 Grudzień 2009, 13:04_________________________________________________Właśnie Kolega GRIPPEN ma rację u mnie jest to dużo uprostrzone i mam właśnie uzasadnione podejrzenie ze jest pomylone bo piszczy mi tez wykrzyknik po minucie jazdy , i tak nie za bardzo idzie a poza tym dziwna rzeczą jest dla mnie żeby tuż za filtrem powietrza czyli za przepływomierzem wytwarzało się tak duże ciśnenie aby mogło poruszać sztangą :wallbash:spróbował bym przepiąć to do wejścia pod turbiną bo to już bardziej fizycznie możliwe ale mam obawy że mogę jednak ne mieć racji i coś zepsuć. [br]Dopisany: 24 Grudzień 2009, 13:11_________________________________________________koledzy mam prośbę ale ze względu na to że święta za chwilę to może nikt nie zwyzywa mnie za to ale bardzo bym prosił aby jakiś użytkownik 1Z zobaczył jak to fizycznie u niego wygląda. Wiem że to na dzień dzisiejszy zły pomysł bo trzeba rękę ubrudzić aby sięgnąć pod spód obok wiatraka od chłodniicy żeby poprowadzić wzrok do ujścia odpowiedniego przewodu jest ich dwa i stając przed autem to u mnie ten po prawej przy wiatraku pod kostką. z góry wszystkich przepraszam za takie pomysły ale nie mam głowy już
grippen Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 jak będe w domu to zerkne w ETKE to ci powiem co i jak ok tylko troszkę później
mech15 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 sam chciałbym sobie przy aucie pogrzebać, ale nie dam rady niestety może to ci odrobinkę pomoże, a jak nie to pisz, poszukamy
Artur24 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 może to ci odrobinkę pomoże, a jak nie to pisz, poszukamy ten schemacik jest ok tylko powiedz gdzie połączony ten wężyk o oznaczeniu nr 20 ten na którym zamontowantowany jest jednokierunkowy zaworek jak dobrze myślę to do gruchy sterującej klapą gaszącą na turbinie ?
mech15 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 nie wiem, czy coś poza tym będę ci mógł pomóc
franek84 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2009 przepchnąłem sobie wszystkie przewody i podłączyłem jak było poza tym że przy 3 i wyżej tyś nie kopci wogóle to nie zauważyłem różnicy ;( oprócz tego że jak się przejechałem to czasem ma fajnego kopa a częściej nie.no nic po świętach będę myślał. zauważyłem też żę jak pcham ciśnienie w drugi wężyk ten co do turbo jest od spodu podłączony to też zamyka zawór. smacznej kolacji Wigilijnej życze wam wszystkim i wesolutkich świąt a przede wszystkim dziękuję za pomoc
seba1-2 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 z tego co piszesz to masz bałagan, tu masz schemat n75 sterowania turbiną, ty masz sterowanie nadciśnieniem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/699cc00a317152a9.html [br]Dopisany: 24 Grudzień 2009, 17:45_________________________________________________a tu masz sterowanie egr n18 podciśnieniem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d822e4efe5684eb9.html [br]Dopisany: 24 Grudzień 2009, 17:59_________________________________________________i sprawdź dokładnie czy masz 1z czy nie czasem afn[br]Dopisany: 24 Grudzień 2009, 18:04_________________________________________________no i czy masz n75 taki jak powinieneś mieć czyli taki http://allegro.pl/item847857227_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg_agr.html
franek84 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2009 dokładnie o to mi chodziło kolego! N75 mam identyczny jak na allegro podałeś. tylko teraz to już się pogubiłem i nie wiem czy N75 jest ok. może opisze co zrobiłem: zdjąłem wężyk nr 21 i pchając w niego powietrze uchodziło przez wężyk nr 19 do rury łączącej puszkę filtra(pchając bezpośrednio do puszki sterowania klapą -były fizyczne ruchy klapy otwarcia i zamkniecia). Nstępnie po złożeniu tamtych przewodów zdjąłem przewód nr 20 i tłocząc w niego powietrze klapa turbo się zamykała i otwierała powietrze nie uchodzi przez rure łączącą filtr pow. Dużo mi Panowie pomogliście teraz tylko chciałbym poznać waszą diagnozę czy taka powinna być kolej rzeczy?? a co do przewodów to ten schemat jest wręcz łopatologicznie przedstawiony i o to mi chodziło ale wszystkim bardzo serdecznie dziękuję i napewno napiszę co co i jak . pozdrawiam
seba1-2 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 ja wiem tyle vag do reki i sprawdzamy błędy to jest lekarstwo na wszystkie bolączki, druga sprawa jak to jest z tym działaniem to wiem tyle za wysokie ciśnienie doładowania ecu wysyła sygnał do n75,ten ma zadziałać i ciśnienie z turbo poprzez wężyki musi iść na gruszkę i otworzyć klapkę tak zwanego bajpasa
franek84 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Koledzy zamykam temat, miałem pomylone wężyki ciśnieniowe ale nawet to nie pomogło diagnoza mechanika (oczywiście nie tego co byłem poprzednio bo gość jest niepoważny i lubi w robocie wypić-zakład na ul. Św. Barbary Częstochowa 24h nie polecam!!) N75 ale coś tam mi przy nim pogrzebał podmuchał i narazie ale trzeba o nowym myśleć. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc Temat zamykam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się