Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Jakie sprzęgło kupić? POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów...

Pisze z zapytaniem odnośnie sprzęgła i dwumasa.

Mam silnik BPW z suszarka BRD - 193KM i 400nM.

Moje sprzęgło prawdopodobnie kończy swój żywot bo słychać metaliczne dzwonienie (prawdopodobnie łożysko dociskowe) które po wciśnięciu pedału sprzęgła ustaje. Kilka miesięcy temu był to ledwo słyszalny dźwięk. Teraz już jest wyraźnie głośny, podejrzewam, że miesiąc czy dwa i zakończy swoje życie :polew:

i teraz powiedzcie jakie wstawić aby jego żywot był jak najdłuższy? Oryginał ? Czy jest coś lepszego?

Czy uszkodzenie mojego sprzęgła podczas jazdy może spowodować uszkodzenie innego podzespołu/części ?

Opublikowano

Coś mi się wydaje że to raczej dwumas śię kończy, łożysko wyciskowe powinno mocniej chałasować właśnie przy wciśniętym pedale sprzęgła i raczej nie było by to metaliczne dzwonienie, tylko szuranie chrobotanie.

A tak wogóle to podłączam się do tematu bo moje zaczyna się podslizgiwać, robiłem rozeznanie i nie tak łatwo dobrać coś mocniejszego, tylko mój jest Quattro ze skrzynią JEE. :mysli:

Opublikowano

Ja bym na Waszym miejscu zadzwonił tu http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla-samochodowe-regeneracja-tuning.html

i bedziecie mieli spokój na jakiś czas :gwizdanie:

Dzwoniłem do Radzikowskiego i mnie zmartwił, docisk w B7 posiada samoregulację i nie ma możliwości go wzmocnić, nie słyszał o jakimś mocniejszym dostępnym na rynku, pozostaje tylko jakaś rzeźba docisku od Opla, przedłużanie tuleją łożyska wyciskowego.........

Drugie wyjście to tarcza ze spiekami , ale to raczej do sportowej jazdy w ośce , w Q do codziennej jazdy to raczej nieporozumienie.

Opublikowano

Kup zwykłe seryjne sprzęgło kompletne z kołem zamachowym. Z taki momentem obrotwym jakim dysponuje twój silnik seryjne sprzęgło poradzi sobie bez problemu.

Jaki masz obecnie przebieg że sprzęgło padło???

Opublikowano

Kup zwykłe seryjne sprzęgło kompletne z kołem zamachowym. Z taki momentem obrotwym jakim dysponuje twój silnik seryjne sprzęgło poradzi sobie bez problemu.

Jaki masz obecnie przebieg że sprzęgło padło???

Moje miało 53 kkm jak go zakupiłem, przy 55 kkm zapodałem wirusika na 165 KM i 370 Nm, teraz ma 95 kkm.........

Opublikowano

Kup zwykłe seryjne sprzęgło kompletne z kołem zamachowym. Z taki momentem obrotwym jakim dysponuje twój silnik seryjne sprzęgło poradzi sobie bez problemu.

Jaki masz obecnie przebieg że sprzęgło padło???

Moje miało 53 kkm jak go zakupiłem, przy 55 kkm zapodałem wirusika na 165 KM i 370 Nm, teraz ma 95 kkm.........

A jesteś pewien że nie np. 195kkm?? Ja mam wiecej Nm niz u Ciebie i na seryjnym mniejszym i słabszym sprzęgle mam juz nakulane 155 tys km i sprzegło jak narazie ma się bardzo dobrze.

Opublikowano

Kup zwykłe seryjne sprzęgło kompletne z kołem zamachowym. Z taki momentem obrotwym jakim dysponuje twój silnik seryjne sprzęgło poradzi sobie bez problemu.

Jaki masz obecnie przebieg że sprzęgło padło???

Moje miało 53 kkm jak go zakupiłem, przy 55 kkm zapodałem wirusika na 165 KM i 370 Nm, teraz ma 95 kkm.........

A jesteś pewien że nie np. 195kkm?? Ja mam wiecej Nm niz u Ciebie i na seryjnym mniejszym i słabszym sprzęgle mam juz nakulane 155 tys km i sprzegło jak narazie ma się bardzo dobrze.

Akurat przebiegu jestem pewien na 100%, zauważ że mam Q, i tam gdzie u Ciebie włącza się kontrola trakcji, a jak jest wyłączona to slizgają się koła :> , u mnie może ślizgać się tylko sprzęgło :tongue4:

Opublikowano

Kup zwykłe seryjne sprzęgło kompletne z kołem zamachowym. Z taki momentem obrotwym jakim dysponuje twój silnik seryjne sprzęgło poradzi sobie bez problemu.

Jaki masz obecnie przebieg że sprzęgło padło???

Moje miało 53 kkm jak go zakupiłem, przy 55 kkm zapodałem wirusika na 165 KM i 370 Nm, teraz ma 95 kkm.........

A jesteś pewien że nie np. 195kkm?? Ja mam wiecej Nm niz u Ciebie i na seryjnym mniejszym i słabszym sprzęgle mam juz nakulane 155 tys km i sprzegło jak narazie ma się bardzo dobrze.

Akurat przebiegu jestem pewien na 100%, zauważ że mam Q, i tam gdzie u Ciebie włącza się kontrola trakcji, a jak jest wyłączona to slizgają się koła :> , u mnie może ślizgać się tylko sprzęgło :tongue4:

No faktycznie nie zauważyłem że masz Q, to sprzęgło moze sie szybciej posypać.

Opublikowano

u mnie dochodzi 120tys. km Przebieg potwierdzony przez serwis.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...