fotograf87 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam forumowiczów... Pisze z zapytaniem odnośnie sprzęgła i dwumasa. Mam silnik BPW z suszarka BRD - 193KM i 400nM. Moje sprzęgło prawdopodobnie kończy swój żywot bo słychać metaliczne dzwonienie (prawdopodobnie łożysko dociskowe) które po wciśnięciu pedału sprzęgła ustaje. Kilka miesięcy temu był to ledwo słyszalny dźwięk. Teraz już jest wyraźnie głośny, podejrzewam, że miesiąc czy dwa i zakończy swoje życie i teraz powiedzcie jakie wstawić aby jego żywot był jak najdłuższy? Oryginał ? Czy jest coś lepszego? Czy uszkodzenie mojego sprzęgła podczas jazdy może spowodować uszkodzenie innego podzespołu/części ?
piotrsob1 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Coś mi się wydaje że to raczej dwumas śię kończy, łożysko wyciskowe powinno mocniej chałasować właśnie przy wciśniętym pedale sprzęgła i raczej nie było by to metaliczne dzwonienie, tylko szuranie chrobotanie. A tak wogóle to podłączam się do tematu bo moje zaczyna się podslizgiwać, robiłem rozeznanie i nie tak łatwo dobrać coś mocniejszego, tylko mój jest Quattro ze skrzynią JEE.
MAJKI Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Ja bym na Waszym miejscu zadzwonił tu http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla-samochodowe-regeneracja-tuning.html i bedziecie mieli spokój na jakiś czas :gwizdanie:
piotrsob1 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Ja bym na Waszym miejscu zadzwonił tu http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla-samochodowe-regeneracja-tuning.html i bedziecie mieli spokój na jakiś czas :gwizdanie: Dzwoniłem do Radzikowskiego i mnie zmartwił, docisk w B7 posiada samoregulację i nie ma możliwości go wzmocnić, nie słyszał o jakimś mocniejszym dostępnym na rynku, pozostaje tylko jakaś rzeźba docisku od Opla, przedłużanie tuleją łożyska wyciskowego......... Drugie wyjście to tarcza ze spiekami , ale to raczej do sportowej jazdy w ośce , w Q do codziennej jazdy to raczej nieporozumienie.
Jarol Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Kup zwykłe seryjne sprzęgło kompletne z kołem zamachowym. Z taki momentem obrotwym jakim dysponuje twój silnik seryjne sprzęgło poradzi sobie bez problemu. Jaki masz obecnie przebieg że sprzęgło padło???
piotrsob1 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Kup zwykłe seryjne sprzęgło kompletne z kołem zamachowym. Z taki momentem obrotwym jakim dysponuje twój silnik seryjne sprzęgło poradzi sobie bez problemu. Jaki masz obecnie przebieg że sprzęgło padło??? Moje miało 53 kkm jak go zakupiłem, przy 55 kkm zapodałem wirusika na 165 KM i 370 Nm, teraz ma 95 kkm.........
Jarol Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Kup zwykłe seryjne sprzęgło kompletne z kołem zamachowym. Z taki momentem obrotwym jakim dysponuje twój silnik seryjne sprzęgło poradzi sobie bez problemu. Jaki masz obecnie przebieg że sprzęgło padło??? Moje miało 53 kkm jak go zakupiłem, przy 55 kkm zapodałem wirusika na 165 KM i 370 Nm, teraz ma 95 kkm......... A jesteś pewien że nie np. 195kkm?? Ja mam wiecej Nm niz u Ciebie i na seryjnym mniejszym i słabszym sprzęgle mam juz nakulane 155 tys km i sprzegło jak narazie ma się bardzo dobrze.
piotrsob1 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Kup zwykłe seryjne sprzęgło kompletne z kołem zamachowym. Z taki momentem obrotwym jakim dysponuje twój silnik seryjne sprzęgło poradzi sobie bez problemu. Jaki masz obecnie przebieg że sprzęgło padło??? Moje miało 53 kkm jak go zakupiłem, przy 55 kkm zapodałem wirusika na 165 KM i 370 Nm, teraz ma 95 kkm......... A jesteś pewien że nie np. 195kkm?? Ja mam wiecej Nm niz u Ciebie i na seryjnym mniejszym i słabszym sprzęgle mam juz nakulane 155 tys km i sprzegło jak narazie ma się bardzo dobrze. Akurat przebiegu jestem pewien na 100%, zauważ że mam Q, i tam gdzie u Ciebie włącza się kontrola trakcji, a jak jest wyłączona to slizgają się koła :> , u mnie może ślizgać się tylko sprzęgło
Jarol Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Kup zwykłe seryjne sprzęgło kompletne z kołem zamachowym. Z taki momentem obrotwym jakim dysponuje twój silnik seryjne sprzęgło poradzi sobie bez problemu. Jaki masz obecnie przebieg że sprzęgło padło??? Moje miało 53 kkm jak go zakupiłem, przy 55 kkm zapodałem wirusika na 165 KM i 370 Nm, teraz ma 95 kkm......... A jesteś pewien że nie np. 195kkm?? Ja mam wiecej Nm niz u Ciebie i na seryjnym mniejszym i słabszym sprzęgle mam juz nakulane 155 tys km i sprzegło jak narazie ma się bardzo dobrze. Akurat przebiegu jestem pewien na 100%, zauważ że mam Q, i tam gdzie u Ciebie włącza się kontrola trakcji, a jak jest wyłączona to slizgają się koła :> , u mnie może ślizgać się tylko sprzęgło No faktycznie nie zauważyłem że masz Q, to sprzęgło moze sie szybciej posypać.
fotograf87 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 u mnie dochodzi 120tys. km Przebieg potwierdzony przez serwis.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się