rookie Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Mam prośbę. Cieknie mi płyn chłodniczy na połączeniu aluminiowego bloku silnika z plastikowym kroćcem. Czy tam jest jakaś uszczelka? Jeśli tak to poproszę o nr. A jeśli nie to poproszę o nr tego plastikowego kroćca. Chyba muszę go całego wymienić? Poproszę również o schemat połączeń z etki.
_Solar_ Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 aluminium lubi sie utleniać i wymiana oringu i króćca moze sie nie powieśc ,ale to zależy jak mocno Ci cieknie
rookie Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 Co masz na myśli? W jakim sensie może się nie powieść?
_Solar_ Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 jak masz duży przeciek to nowy oring moze również nie byc skuteczny i może znowu ciec.jak jest niewielki przeciek to owszem możesz założyć nowy oring i krućiec i bedzie wszystko hulać...Jak znowu bedzie Ci ciec to proponuję to miejsce wyszliować drobnym papierkiem sciernym bo aluminium sie utlenia i robią sie jakby takie ( wżery , dziurki ) i oring może tego nie uszczelnić
semi281 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Nowy oring zarówno pod króciec jak i po czujnik temperatury dokupisz w sklepie z uszczelniaczami i łożyskami, wymieniałem w zeszłym tygodniu i koszt obydwu to 2 zł, wymiar identyczny jak oryginał, więc jaki sens jeździć i szukać oryginału, który chyba jest dostępny z całym króćcem i pewnie kosztuje ze 100 zł. Do tego dokupiłem jeszcze silikon , także teraz jest podwójne uszczelnienie, a całkowity koszt naprawy to 6 zł.
grabson765 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 ja tez wymianielm ten krociec kupilem jakis zamiennik za 12zl bo potrzebowalem na szybko i przy wymianie okazalo sie ze tam gdzie wchodzi czujnik temperatury jest gdzies o jeden milimetr wiekszy luz niz w oryginalnym, i po wlozeniu czyjnika poprostu z niego kapalo dalem jakas dodatkowa uszczelke pod ten czujnik i puki co wszytsko dziala tylko ze czasem czujnik temperatury wariuje ale przynajmniej juz nie cieknie :> ale polecam oryginal bo z tego co sie orintowalem kosztuje 50zl
.Pablo. Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Powiem tak u mnie też myślałem że cieknie z pod oringu koszt w aso nowego króćca i oringu nie jest duży coś koło 50zł a u mnie okazało się że króciec był pęknięty ale tak delikatnie że w ogóle nie było tego widać po wymianie która zajęła chwilkę zero wycieków
jasam Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Również przerabiałem temat wycieku z pod króćca. One mają taką wadę że pękają w sposób mało widoczny. Pęknięcia te umożliwiają jednak ominięcie uszczelki przez płyn. Wymiana rzeczywiście prosta i zajmuje mało czasu. Należy zwrócić uwagę na powierzchnię przylgni (nie może być wżerów, nalotów itp). Dokręcenie nowego należy przeprowadzić z wyczuciem, to jednak tworzywo... Dla zainteresowanych zastanawiających się nad zamiennikiem: ceny około 15-20 zł z uszczelką...
Mariusz Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Wymieniałem ten króciec plastykowy tydzień temu kupiłem w ASO w Krakowie 54 zł oryginalny zamiennik w sklepie od 15-20 zł ale nie polecam zamienników bo od temperatury się deformują.
rookie Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Panowie, serdecznie dziękuję za pomoc. Na pewno kupie oryginalny króciec i uszczelkę, 54 zl to grosze. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się