MariuszA42.5tdi Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam,proszę nie usuwać mojego wątku. Moja a4 2.5tdi 180 ma zmienione parametry silnika byłem w na hamowni i auto ma 180km...seryjną moc..moment rzekomo jest większy 380Nm(tak jest na wykresie) powiedziano mi że auto ma blokadę na pompie. a teraz pytanie do Ciebie...Jesteś w stanie to ogarnąć ?? i prosił bym o nr tel. Z góry dzięki
ykk Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Byl gdzies temat w stylu, pompa padla..
MariuszA42.5tdi Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 Niestety nic nie mogę znaleźć i czekam na odp fachowca który się tym zajmuje. głownie mi chodzi żeby z auta zrobić z 220km ...
PIXI Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Napisz kolego PW albo zadzwoń do Rogala ( Witek ) będzie o wiele szybciej
domjenick Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 masz tu kontakt http://www.a4-klub.pl/smf/profiles/rogalotti-u1753.html
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Niestety nic nie mogę znaleźć i czekam na odp fachowca który się tym zajmuje. głownie mi chodzi żeby z auta zrobić z 220km ... Nie zrobisz z AKE 220PS. Maks co da sie wycisnac to w zaleznosci od egzemplarza 195-205PS. Jesli masz auto z 2001 r. to powinienes miec jeszcze "wydajniejsza" pompe niz nowsze roczniki. Pompy nie maja zadnych blokad... poprostu seryjne osiagi to prawie maks ich wydajnosci. Z pewnoscia jesli chodzi o soft do 2.5TDI to nie znam lepszego fachowca niz Rogal.
AndyN Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Witam,proszę nie usuwać mojego wątku. Moja a4 2.5tdi 180 ma zmienione parametry silnika byłem w na hamowni i auto ma 180km...seryjną moc..moment rzekomo jest większy 380Nm(tak jest na wykresie) (...) Wnioskuję, że przed chipem auto nie było hamowane. Jakim cudem Nm'y wzrosły a PS'y nie drgnęły skoro moment obrotowy i moc są ze sobą ściśle powiązane?: http://pl.wikipedia.org/wiki/Moment_obrotowy Sprawdzałeś przed chipowaniem w jakiej kondycji jest silnik? (czy "trzyma" seryjne parametry?) Kto robił tego chipa? I jak to wyglądało? Masz możliwość zrobienia logów?
MariuszA42.5tdi Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Byłem w Wawie u gościa który ma trochę pojęcia na ten temat i zrobił Logi.. Turbo jest w bardzo dobrej kondycji,brak jakichkolwiek nieszczelności w układzie,wałki też są ok bo były sprawdzane. Auto ma przejechane 170tyś i było sewisowane do końca(jestem drugim właścicielem). Wykres z hamowni pokazał 380NM i 182km. Przed chipem auto miało 176km. Kontaktowałem sie z Rogalem i powiedział że auto ma blokadę na pompie i z "Głową da się to ominąć" Po 5 styczniu Rogalotii ma walczyć z moją A4. Aż sam jestem ciekaw co będzie....
Jarol Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jakim cudem Nm'y wzrosły a PS'y nie drgnęły skoro moment obrotowy i moc są ze sobą ściśle powiązane?: Co ty to za brednie piszesz?? Moment i moc są ze soba poiwiazane ale jeszcze wszystko zależy od obrotów dla przykladu: Silnik może mieć 350Nm przy 2 tyś obr i osiagać moc 200km przy 4tys obr, inny silnik moze mić 420Nm przy 2 tys obr i też tylko 200km przy 4 tys obr. Jest na to prost wzór: P= M*n/7021 gdzie P-moc w KM n-obroty [obr/min] M-moment obrotowy w Nm
MariuszA42.5tdi Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 znajdę wykres i nap co i jak[br]Dopisany: 29 Grudzień 2009, 22:44_________________________________________________Trochę się zagalopowałem Na wykresie mam tak: Max moc[km/kw] 180.5/132,7 przy 3808obr/min Max moment[NM]382 przy 2717obr/min Max prędkość 149 Max obroty 4825 Śr.Moc 139,3km Śr moment 321 Przełożenie 61
Rogalotti Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Chłopakom na forum chodzi o logi z diagnostyki. Przyjedz w przyszłym tygodniu jak to ustalilismy zobaczymy co tam masz zrobione. Ale fakt faktem mozesz miec takie parametry juz po modyfikacji :-) Pozdrawiam.
MariuszA42.5tdi Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ok. Dzwonie po Niedzieli. Pzdr
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Poprost Witka o pare logowan, bo jesli wyszlo Ci w serii 170PS to cos ewidentnie niedomaga. Moze to byc blachostka (np. przeplywomierz), ale rownie dobrze mechanika...
MariuszA42.5tdi Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Przepływke kupiłem nową w serwisie bo stara była odłączona....i po podlączeniu starej auto kiepsko szło..
Rogalotti Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Postaraj sie nie inwestowac w wózz kolejnych pieniedzy dopóki go porzadnie nie zdiagnozujesz, czasami forsa idzie w błoto. Z miłą chęcia shamuje 180tke zrobiona przez inna firme moze wkńcu bedzie pierwsza z moca na 220PS (po naprawie) :-) Pozdrawiam.
Flyer Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Z miłą chęcia shamuje 180tke zrobiona przez inna firme moze wkńcu bedzie pierwsza z moca na 220PS (po naprawie) :-) Poczkaj... wymienie dwumasa i przyjade na hamowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się