Cristoforo Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Witam Dzisiaj sobie porównałem dwa zawieszenia seryjne 1BA (1.9tdi AJM 2000 rok) i Sportowe -20mm 1BE (1.9tdi AFN 1998 rok) w wielkości samych amortyzatorów nie ma żadnej różnicy taka sama wysokość i długość sztycy i całego amortyzatora czyli; 8D0143031AE 1BE (Boge czerwony) = 8D0413031BD (czarny seryjny sachs) różnica jest oczywiście w samej charakterystyce pracy amortyzatorów Natomiast jest kolosalna różnica w samych sprężynach miedzy seryjną a sportową jest różnica 4.5cm a miało być niby tylko -2cm seryjna sprężyna ma takie oznaczenia: 1 pasek biały 3 paski brązowe sprężyna 1BE 1 kropka zielona 1 kropka różowa Co tu jest grane czy tak mam być??? a to sprężyna z całym amorkiem 1BE Z tego co juz sprawdziłem to w sumie odpowiednik kropek sprawdza sie w w odpowiednikach paskach na sprężynie po lifcie więc powinna podejść ta sprężyna do mojego audi AJM a bedzie ona osadzona na bilstainie b8 Raczej powinna podejść sprężyna z 1998 do 2000 rok ??? mowa oczywiśćie o dieslu
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 ja przy WEITECu -40/-50 miałem te sprężyny chyba z 10cm krótsze od ori nie chodzi tu o to że ile krótsza tyle auto siądzie... zauważ że ori sprężyna znacznie bardziej poddaje się na "gniecenie" więc bezstresowo zakładaj
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 sensownie gadasz SMS jak zawsze... prawie nie ma sprawy
staniek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Twoja sprężyna biały/brązowy/brązowy/brązowy dla zawieszenia 1BA ma zakres obciążenia przedniej osi 0JG czyli 824-853kg Sprężyna zielony/fioletowy dla 1BE ma zakres obciążenia 0JE czyli 788-823kg Sprężyna zielony/fioletowy/fioletowy dla 1BE ma zakres obciążenia 0JF czyli 824-860kg Z powyższego wynika, że po założeniu zielony/fioletowy siądzie pewno więcej niż 20mm Odpowiedniejsza byłaby chyba zielony/2x fiolet Tak jak pisałeś kropki niby odpowiadają paskom, ale czy na 100% tego nie wiem. Pozdro
Cristoforo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 moze max do -30mm ale bilstein b8 jest sztywny wiec nie bedzie tragedi w sumie chyba nie ma przeciwskazan do zamontowania tej sprezyny, aż takich róznic nie ma w obciążeniu sprezyny
staniek Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zakresy prawie się załapują. Podejrzewam, że wyjdzie właśnie jakieś 1BV :> Zazwyczaj przód i tak stoi odrobinę wyżej niż tył, tak więc wydaje się mi, że możesz zaryzykowac, a możliwe, że jakoś fajnie to wyjdzie/będzie wyglądało. W sumie to nie wiem dlaczego niby AJM jest/miałby byc cięższy od AFN'a??? Pozdro Edit: tak z ciekawości, obie sprężyny są z jednakowej średnicy drutu?
Cristoforo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 w sumie zobaczę jak to będzie leżało ale po cichu liczę na -30mm na ibachu (-30mm) może będzie niżej bo tam nie ma wyszczególnień jaki rodzaj diesla gdzie można rozgryźć te Kg sprężyna ma swoja tolerancje więc nie powinienem jej zmęczyć [br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 01:38_________________________________________________na 99% wyglądają , że seria i 1be maja takie same średnice zwoju ale muszę to zmierzyć suwmiarką
staniek Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 gdzie można rozgryźć te Kg :wink4 Chodzi Ci o zakresy obciążenia? W Etce masz coś takiego jak "opisy wyposażenia dodatkowego" Na wklejce z kodami wyposażenia masz 1BA? Bo może masz jakiś zawias "heavy duty" typu 1BB, 1BP Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się