Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBJ] Zblokował się wał korbowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich odebralem auto po wymianie klockow wachaczy lozysk tylnych po 5 km szrpnol potem 30m i zgasl dzisiaj rozebrali rozrzad gora jest ok ale walem korbowym nie idzie obrocic jestem zalamany[br]Dopisany: 31 Grudzień 2009, 23:15_________________________________________________jestem ciekawy jakie teraz beda koszty no i gdzie przyczyna?

Opublikowano

jak rozbiora to bedzie wiadomo

jak faktycznie bedzie q..pa to trzeba szukac golego silnika

Opublikowano

dziwne nie ? zaraz jak wyjechales nagle rozrzad szlag trafił musieli cos kombinowac, szukaj silnika gołego

Opublikowano

a moze kolega oleju nie miał i panewki złapaly?moze klin na wale scielo moze byc roznie jak rozbiora bedzie wiadomo

Opublikowano

olej jest. wczesniej slyszalem lekki stuk ale bylem pewien ze to legolatory zaworow jednak nie

wcześniej ?????

kiedy wczesniej????

Opublikowano

wracalem na swieta do polski z nl i tak nieraz docieral do mnie slyszalny stuk [br]Dopisany: 01 Styczeń 2010, 14:24_________________________________________________ale jak pisalem wczesniej myslalem ze to legolatory zaworow w poniedzalek zdejma miske w tedy bedzie wiadomo co ja boli

Opublikowano

dawno masz ten samochód ?????

może już wcześniej dostał w d.......

Opublikowano

siema mam ja od wrzwsnia przejechalem gora 4 000 km i zmielilo panewke korbowa !! [br]Dopisany: 06 Styczeń 2010, 13:24_________________________________________________panowie potrzebuje kupic caly dol silnika moze macie wiedze gdzie udezyc na allegro wilkie g...o .

Opublikowano

nie wiem co mam robic ja jestem za szlifem walu a mechanior upar sie zeby kupic sam dol motoru

w najlepszym wypadku 6 letni motor i 40 tys , nie rozsmieszajcie mnie , rob szlif bedziesz wiedzial co masz :)

Opublikowano

chyba zotaje zrobic szlif nowy motor to 7000zl . tez mysle ze pozniej wiem co mam

kiedys w jednym aucie mialem robiona kapitalke , bo zatankowalem paliwo zmieszane z dieslem.Wyklepalem panewke a ze motor mial juz troche przejechane zdecydowalem sie na kapitalny remont.Robilem miedzy innymi slif.Jak zrobi to proesjonalny zaklad masz gwarance ze wszysko jest ok.W moim przypadku nie byl tobyle jaki motor tylko sportowy wysokoobrotowy silnik toyoty ktory pozniej byl poddawany jeszczemodyfikacja.Jedzi do dzis nim moj kolega i ma sie dobrze mimo 350 tys na zegarze :cool1: ,tak wiec oddaj go do fachowca wyjdzie taniej i pewniej

Opublikowano

pewnie chodziło o regulatory...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...