zarcel 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Hmm mi na tych temperaturach co są teraz odpala po ok 3 sekundach, to jest normalne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Hmm mi na tych temperaturach co są teraz odpala po ok 3 sekundach, to jest normalne ? nie jest. do sprawdzenia: - akku - świece żarowe - kąt wyprzedenia wtrysku - filtr paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Hmm mi na tych temperaturach co są teraz odpala po ok 3 sekundach, to jest normalne ? nie jest to normalne, nie powinien nawet drugi raz zakręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 6 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 mrozy??to zaledwie przymrozki u mnie pali od strzała nawet jak trzy dni postoji niejeżdżony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Hmm mi na tych temperaturach co są teraz odpala po ok 3 sekundach, to jest normalne ? nie jest. do sprawdzenia: - akku - świece żarowe - kąt wyprzedenia wtrysku - filtr paliwa - dawka startowa (sprawdzisz Vag-iem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 A jak sprawdzić dawkę startową w ajm-mie?bo coś 2 czasem 3 razy zakręci. Oczywiście reszta ok(świece filtry kąt )wiem że vag ale jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Wiesz co ja dopiero raczkuje ucząc się na swoim (jeżeli chodzi o VAG), ale znalazłem jakiś czas temu taką stronkę: http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/ Tam jest opisane jak ustawić kąt, ale na samym końcu jest pokazane jak ustawić dawkę startową (wytłumaczone dlaczego trzeba ustawiać), jednak to dotyczy silników na pompie a nie na pompowtryskach, myślę że ustawienie tej dawki będzie w tym samym miejscu w vag-u (ale mogę się mylić). Poszukaj w google jak zmienia się dawkę dla silnika z PD, napewno gdzie jest fajnie wyjaśnione a może ktoś kto w tym siedzi napisze jak się zmienia w PD bo tez jestem ciekaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się