scooter1978 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam. Mój problem polega na tym że cały czas jeździłem na etylinie 95 i pomyślałem sobie że zaleje mu chociaż raz 98 i zaczęło się a tak mi się przynajmniej wydaje. Od momentu jak go zalałem nie chciał zapalić to znaczy rano jak silnik był zimny zapalił i gasł wiec mu deptałem po gazie tak na 5tyś obrotów i zapalił to było 2 dni temu dziś rano zapalił normalnie ale świeci check silnika i wentylator chodzi odkąd zapalę auto choć silnik wcale się nie zagrzał. Domniemywam że to może paliwo było z wodą ale może się mylę. PROSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIĘKUJĘ
Bogumił Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Ja wlewałem raz 95 a raz 98 i żadnych takich zabaw nie miałem (choć w instrukcji i na dekielku od wlewu paliwa jest uwaga mówiąca o tym, że benzyna "powinna" być 95). Ja stawiam na chrzczoną benzynę - próbowałeś spuścić zawartość baku i wlać świeżą benzynę z pewnego źródła?
scooter1978 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2010 nie próbowałem ale dlaczego teraz świeci check silnika
gregorypeck Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Elektronika silnika zglosila bląd. Trzeba zapiąc VAGa zeby sprawdzic kody bledow. Jak bedziesz mial te kody to wrzuc na forum bo ciekaw jestem co tam sie moglo stac. A tak BTW: tez mam przeczucie ze na 98 silnik jakos inaczej chodzi - jakby glosniej.
aramir Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 raczej chrzczone paliwo .. silnik źle zaskoczył i wyrzucił błąd ... po wymianie paliwa i po usunięciu błędu powinno być już oki ...
GRYFI Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 jeśli chodzi o wentylator to on będzie chodził cały czas tylko na zimnym silniku dużo wolniej(wisco)
gregorypeck Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 no i jak tam :scooter1978: ? udalo sie rozwiazac problem? skanowales VAGiem ?
risones Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Witam ja miałem ten sam problem zaraz po kupnie auta oczywiscie z postym bakiem komp pokazywał 0 km zrobiłem jeszcze ze 25 km po zatankowaniu i przejechaniu około 100 czy 200 km zapalił się check engine jezdziłam z tym z tydzień potem wymiana filtrów i płynów auto postało w ciepłym garażu i kontrolka juz się nie zaswieciła zupełnie nie wiem coto mogło być naszczęscie problem sam się rozwiązał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się