rafi1985 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Jak sobie poradzic ze slabnącym wspomaganiem po dluzszej jezdzie/kilku km (ok 75-80 stopni na blacie)? Jak odpalam i jest zimny to chodzi super wspomaganie a jak zlapie temperatury to troche gorzej. Mimo to da rade manewrowac jedna reka ale czuc wyrazny opor. Uklad kierowniczy jest bardziej taki ze tak powiem "sztywny". Dodam że magiel po regeneracji, plyn zielony febi, pompa chodzi cichutko i sie nie pieni oprocz tego ze zbiorniczek i przewod ten cienszy wychodzacy z niego jest zapocony. Moze miec to jakes wiekszy wplyw?
piotrsob1 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Jak sobie poradzic ze slabnącym wspomaganiem po dluzszej jezdzie/kilku km (ok 75-80 stopni na blacie)? Jak odpalam i jest zimny to chodzi super wspomaganie a jak zlapie temperatury to troche gorzej. Mimo to da rade manewrowac jedna reka ale czuc wyrazny opor. Uklad kierowniczy jest bardziej taki ze tak powiem "sztywny". Dodam że magiel po regeneracji, plyn zielony febi, pompa chodzi cichutko i sie nie pieni oprocz tego ze zbiorniczek i przewod ten cienszy wychodzacy z niego jest zapocony. Moze miec to jakes wiekszy wplyw? Chyba pompa wspomagania nidomaga, jak się zagrzeje to spada ciśnienie :gwizdanie:
rafi1985 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 Czy w takim razie musze sie spodziewac w najblizszym czasie wymiany? Jezeli chodzilaby tak caly czas to nie ruszalym jej nigdy w zyciu bo te wspmaganie jest jeszcze dopuszczalne i daje rade krecic nawet jednym palcem ale juz z duzym oporem niz ma to miejsc3 w przypadku zimnego silnika
pawel1985 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 mam podobne objawy na zimnym lepiej chodzi na ciepłym trochę bardziej tego ale nie jest źle, tez myślałem ze to wina padającej pompy,bo jak kręciłem kiera to było lekkie buczenie ale problem leżał w sprzegiełku alternatora, ale wcześniej kupiłem pompę zf i nie było zmiany na lepsze wiec w twoim przypadku ja bym sie nie pakowal w nie potrzebne koszta chyba ze masz możliwość pojeżdżenia na tej pompie i w razie czego możliwości zwrotu
rafi1985 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 troche wyciagnalem plynu za pomoca strzykawki ze zbiorniczka i jakby sie cos poprawilo w tym wspomaganiu. Wydaje mi sie jakby bylo mniej sztywne.
rafi1985 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 razem z maglem 3 miesiace temu jakies. [br]Dopisany: 08 Styczeń 2010, 16:25_________________________________________________ troche wyciagnalem plynu za pomoca strzykawki ze zbiorniczka i jakby sie cos poprawilo w tym wspomaganiu. Wydaje mi sie jakby bylo mniej sztywne. tylko mi sie wydawalo ze cos sie poprawilo dzis zrobilem 200 km i sztywnosc nadal wystepuje[br]Dopisany: 09 Styczeń 2010, 17:25_________________________________________________kur.. zaczelo mi skrzypien cholernia jakby guma o gume ale tylko przy sklrecie w lewo, w prawo cisza. dzwiek slychac w srodku jak i w komorze silnika. Winna maglownica?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się