Skyliner89 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam Od kilku dni kiedy jadę samochodem i trzymam kierownice na wprost to samochód ściąga na lewą strone, a kiedy jadę na wprost to kierownica jest lekko odchylona w prawo. W dodatku na nierównościach coś się tłucze w przednim zawieszeniu z prawej strony. Może jakiś wahacz do wymiany... i teraz pytanie. Czy to stukanie z prawej strony może mieć wpływ na to, że jadąc samochodem ściąga mnie na lewo? Przed wczoraj byłem na przeglądzie i nic nie wykazało, że coś jest nie tak z zawieszeniem ... Proszę o pomoc. Z góry dziękuje za pomoc .
leonidas_29 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam kolego.Ja mam to samo tylko w druga strone.Wymieniłem łączniki stabilizatora i na jakis czas przestało pukac ale też jest to samo.U mnie łupie na obu kołach(głuchy odgłos).Wszystko zaczeło sie od wymiany koncowek drazkow kierowniczych.Po wymianie i geometri kierownica staneła lekko w lewo.Geometrie sprawdzilem powtornie OK.Podejrzewam ze podczas jej demontazu w lato w celu naprawy przelacznikow źle ja ustawiłem a ze koncowki były juz uszkodzone to wyszly takie kwiatki.Spróbuje w sobote wymienic jeszcze gumy drazka stabilizatora i zobacze co bedzie. [/img]
_Solar_ Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 stukanie racze nie ma nic do rzeczy.Trzeba by moze ustawic zbieżność.Albo może masz cos z felgami bądz oponami nie tak
Skyliner89 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 Możliwe, ale niedawno dopompowywałem opony i felgi są w bardzo dobrym stanie tak samo opony... . Najwyżej pojade na zbieżność.
_Solar_ Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 spróbój zamienic koła tył na przód,ale watpie aby to cos dało bo jak sam napisałes masz kierownice lekko na prawo odchylona jadac na wprost.Nic innego na to nie wskazuje jak zbierznośc.a co do stukania to pewnie jakis wachacz, przy okazji jak bedziesz na stacji robił zbieznośc to mozesz podjechac na szarpaki to wykaże Ci który wachacz moze być walniety.Co do zbiezności to najpierw bym wymienił wachacz a pozniej na zbieżnośc
domjenick Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 jesli podczas jazdy na prostej i rownej powierzchni,puscisz kierownice i auto bedzie jechac prosto,nigdzie nie "odbije" i podczas hamowania nie "ciągnie" auta na bok-wszystko jest w porzadku-moze byc,ze kiedys ktos zdjął kiere i założył ja o jeden ząbek na frezie za daleko-teraz jak trzymasz kiere prosto-ciągnie na lewo
Skyliner89 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Opublikowano 26 Lutego 2010 spróbój zamienic koła tył na przód,ale watpie aby to cos dało bo jak sam napisałes masz kierownice lekko na prawo odchylona jadac na wprost.Nic innego na to nie wskazuje jak zbierznośc.a co do stukania to pewnie jakis wahacz, przy okazji jak bedziesz na stacji robił zbieznośc to mozesz podjechac na szarpaki to wykaże Ci który wahacz moze być walniety.Co do zbiezności to najpierw bym wymienił wahacz a pozniej na zbieżnośc Tak zrobię Solar .W Poniedziałek będe wszystko wiedział i sprawdze te rzeczy o których Panowie napisali i wtedy napisze co było przyczyną, że kierownica była odchylona w prawo przy jeździe na wprost, a przy hamowaniu w ogóle mnie nie ściąga na bok. Dziękuje za pomoc .[br]Dopisany: 08 Styczeń 2010, 12:11_________________________________________________Przepraszam, że tak późno piszę, ale dopiero niedawno udało mi się znaleźć przyczynę, odchylonej kierownicy w prawo jadąc na wprost. Po wymianie prawego dolnego tylnego wahacza, prawego łącznika stabilizatora i zrobienie zbieżności jest ideał. Kierownica jest prosto przy jeździe na wprost i najważniejsze wogóle nie ściąga .
Olaf Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 łaczniki lub wachacz ja mam to samo hi hi mi w dodatku skrzypi po nie rownosciach i przy skrecie ale moj mechanik nie ma czasu chwilowo i tez nie mam kiedy tego zrobic ;/
Skyliner89 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 Po wymianie prawego dolnego tylnego wahacza i prawego łącznika stabilizatora nic nie stuka i nie puka . Audi jedzie prosto, nie ściąga i przede wszystkim kierownica jest prosto .
Olaf Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 a predzej powiedz mi miales np cos takiego ze jak jechales po nierownosciach to skrzypialo ci zawiecho ? i przy skrecie np ? bo ja z kolei mam taki nowy objaw w moim aucie i za cholore nie wiem co to moze byc ;/
Skyliner89 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 Przy skręcie skrzypiał mi przegub, a po jeździe po nierównościach to mi się tukła prawa strona przód, a teraz to nic nie słychać. Żadnych stuków. Słychać tylko toczące się koła... .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się