Dev Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Jarol, mam juz FDS1629, koszt 455zl+KW , niestety Brembo Serie Oro nie wystepuja w odmianie 321/30mm
Jarol Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Jarol, mam juz FDS1629, koszt 455zl+KW , niestety Brembo Serie Oro nie wystepuja w odmianie 321/30mm Cena ok za klocki. A jakie tarcze możesz polecić najlepsze do tych klcków i w normalnej cenie nie chodzi tu o tarcze skręcane na tor tylko coś dobrej jakości do odrobine szybszej jazdy??
Dev Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 najlepiej ori :> :> nr chyba jest: 4F0 615 301 E ale ta cena...... jak zajezdziłes Bosch-a montuj Otto Zimmermanna 100.1249.20 mozna pocwiczyc jeszcze TRW DF4358S daj znaka na kiedy chcesz klocki
adams78 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam w temacie, choć pytanie może z nieco innej beczki. Pomożecie mi w identyfikacji zacisku z A6 2,7biT '99? Podejdzie do alu zwrotnicy S4? No i jaka tarcza może tam siedzieć? Tzn. czy może być 321mmm?
Jarol Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam w temacie, choć pytanie może z nieco innej beczki. Pomożecie mi w identyfikacji zacisku z A6 2,7biT '99? Podejdzie do alu zwrotnicy S4? No i jaka tarcza może tam siedzieć? Tzn. czy może być 321mmm? Tarcza 320x30mm ale ta z A6 nie pasuje do A4. Zacisk Ate jednotłoczkowy z drutem zapinajacym klocek.
siemian Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 mam takie zaciski do sprzedania jakby coś
adams78 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Coś jest nie tak, bo te zaciski które oglądam są 2-tłoczkowe... jutro przymiarka wobec tego. mam takie zaciski do sprzedania jakby coś How much?
Jarol Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 Nie popatrzyłem na rok ze to 99. W takim razie zacisk jest dwutłoczkowy Lucas dokładnie taki sam jak w S4 B5. Więc wszystko bedzie pasować do zwrotnicy S4 tylko tarcze musisz mieć z S4 bo z A6 nie pasuje. Mozesz też kupic jednotłoczkowy ATE on bez problemu wchodzi pod fele 16".
siemian Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 potwierdzam na jednotłoczkowy pięknie wchodzą ori 16' alu
adams78 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Nie popatrzyłem na rok ze to 99. W takim razie zacisk jest dwutłoczkowy Lucas dokładnie taki sam jak w S4 B5. Więc wszystko bedzie pasować do zwrotnicy S4 Wszsystko się zgadza, tylko moja fela 17" ET 45 nie wchodzi. Trzeba dystansować
Jarol Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 Nie popatrzyłem na rok ze to 99. W takim razie zacisk jest dwutłoczkowy Lucas dokładnie taki sam jak w S4 B5. Więc wszystko bedzie pasować do zwrotnicy S4 Wszsystko się zgadza, tylko moja fela 17" ET 45 nie wchodzi. Trzeba dystansować Zacisk dwutłoczkowy jest szeroki dlatego lepszym roziązaniem jest zacisk ATE.
Dev Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Witam w temacie, choć pytanie może z nieco innej beczki. Pomożecie mi w identyfikacji zacisku z A6 2,7biT '99? Podejdzie do alu zwrotnicy S4? No i jaka tarcza może tam siedzieć? Tzn. czy może być 321mmm? Tarcza 320x30mm ale ta z A6 nie pasuje do A4. Zacisk Ate jednotłoczkowy z drutem zapinajacym klocek. Jarol, jezeli tak piszesz to dokładnie określ która to tarcza i od jakiego modelu A6 :> :> tarcza od A6 C5, Allroad (4BH) pasuje do A4 nie pasuje od A6 (4F2, 4F5) i Allroad-a (4FH) :> :>
jaro4444 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Tarcza do A4 B6/B7 ma mieć 46 mm wysokości (tak jak do S4 B5 oraz do A6 C5 i Allroad 4BH.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się