konrad0703 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam Jestem tu nowicjuszem i mam następujący problem... Zauważyłem dzisiaj że na rozgrzanym silniku zaraz po podgrzaniu świec i rozruchu silnika obroty wskakują na 2000 tys i po chwili się stabilizują.Czy jest to spowodowane dostaniem się śniegu pod osłonę wygłuszająca silnik.Dzisiaj po wyjechaniu z podwórka śnieg dostał mi się pod część tylną osłony,która chyba odpadnie... ;( Proszę o pomoc w sprawie obrotów. Dziękuje [mod]na przyszlosc nie naduzywaj CAPSLOCKA [/mod]
SoMeS Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 a jak z mocą? nie łapie Ci czasem trybu awaryjnego po pogonieniu go? dam sobie rękę uciąć że to zaworek regulujący dopływ paliwa no chyba że nie odpalałeś auta długi czas i się tak zastał na zimnie...
konrad0703 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 To dopiero stało mi się dzisiaj.Autko jest palone codziennie,także nie ma prawa się zastać.Moc nie budzi zastrzeżeń.Możliwe że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej???
Michał Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 To dopiero stało mi się dzisiaj.Autko jest palone codziennie,także nie ma prawa się zastać.Moc nie budzi zastrzeżeń.Możliwe że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej??? całkiem możliwe, kumpel miał to samo w toledo, przy odpalaniu od razu wchodził mu na 2k obrotów, po sekundzie wracał do normy podłącz vaga
konrad0703 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 A co do Vaga... Warto jest kupić kabel i piracki program na allegro i przeprowadzać diagnozę u siebie w garażu???
SoMeS Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 To dopiero stało mi się dzisiaj.Autko jest palone codziennie,także nie ma prawa się zastać.Moc nie budzi zastrzeżeń.Możliwe że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej??? a skąd wiesz czy nie budzi zastrzeżeń? przecież przy tej pogodzie tego nie sprawdzisz