Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wysokie obroty po odpaleniu.. Prośba o diagnozę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem tu nowicjuszem i mam następujący problem... Zauważyłem dzisiaj że na rozgrzanym silniku zaraz po podgrzaniu świec i rozruchu silnika obroty wskakują na 2000 tys i po chwili się stabilizują.Czy jest to spowodowane dostaniem się śniegu pod osłonę wygłuszająca silnik.Dzisiaj po wyjechaniu z podwórka śnieg dostał mi się pod część tylną osłony,która chyba odpadnie... ;(

Proszę o pomoc w sprawie obrotów.

Dziękuje

[mod]na przyszlosc nie naduzywaj CAPSLOCKA :wink4:[/mod]

Opublikowano

a jak z mocą? nie łapie Ci czasem trybu awaryjnego po pogonieniu go?

dam sobie rękę uciąć że to zaworek regulujący dopływ paliwa :wink4:

no chyba że nie odpalałeś auta długi czas i się tak zastał na zimnie... :cool1:

Opublikowano

To dopiero stało mi się dzisiaj.Autko jest palone codziennie,także nie ma prawa się zastać.Moc nie budzi zastrzeżeń.Możliwe że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej???

Opublikowano

To dopiero stało mi się dzisiaj.Autko jest palone codziennie,także nie ma prawa się zastać.Moc nie budzi zastrzeżeń.Możliwe że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej???

całkiem możliwe, kumpel miał to samo w toledo, przy odpalaniu od razu wchodził mu na 2k obrotów, po sekundzie wracał do normy

podłącz vaga :wink4:

Opublikowano

To dopiero stało mi się dzisiaj.Autko jest palone codziennie,także nie ma prawa się zastać.Moc nie budzi zastrzeżeń.Możliwe że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej???

a skąd wiesz czy nie budzi zastrzeżeń?

przecież przy tej pogodzie tego nie sprawdzisz :naughty:

Opublikowano

W sumie racja... Trzeba czekać na odwilż żeby sprawdzić moc :mysli:

dokładnie... przeciągnij go zagrzanego do wysokich obrotów na biegu i zobaczysz czy w normie :wink4:

Opublikowano

A co do Vaga... Warto jest kupić kabel i piracki program na allegro i przeprowadzać diagnozę u siebie w garażu??? :naughty:

zeby zrobic diagnoze-musisz sie rowniez autem "przejechac"-wiec w garazu raczej tego nie zrobisz :wink4:

a czy warto-chyba nie myślisz,ze na tym sie skonczą Twoje problemy z autem :naughty::wink4:

jasne,ze sie przyda,a jak nie bedziesz potrzebowal juz wiecej-odsprzedasz,czy oddasz-to juz bedzie od Ciebie zalezec...mozesz jeszcze znalezc kogos w okolicy z Vagiem-nie bedziesz musial kupowac-zobaczysz,jak wyglada diagnoza i inne rzeczy-jak Ci sie spodoba-wtedy kupisz kabel :wink4:

Opublikowano

A co do Vaga... Warto jest kupić kabel i piracki program na allegro i przeprowadzać diagnozę u siebie w garażu??? :naughty:

uzywanie pirackiego oprogramowania jest nielegalne wiec nie zadawaj tego typu pytan. :cool1: mozesz uzywac wersji probnej.

Opublikowano

Na trasie okazało się ze jednak moc spadła... :( Na zimnym silniku przy rozruchu jest oki,ale na ciepłym już obroty po rozruchu silnika wzrastają na 2 tys. i po chwili wracają do normy.

Opublikowano

da6bab7c8650ae2a.jpg

wyciągnąć ten zaworek (uwaga na sprężynkę), przeczyścić, założyć, przeczyścić styki.. i będzie chodzić jak należy :wink4:

Opublikowano

poczekaj ,az sie poprawi pogoda,podjedz na spota i chlopaki ci zvagują auto :wink4:

Opublikowano

poczekaj ,az sie poprawi pogoda,podjedz na spota i chlopaki ci zvagują auto :wink4:

tu nie ma żadnej filozofii na vagu pokaże mu dokładnie to o czym mówię ponieważ w AFN'ach 99% przyczyn tych przygazówek to właśnie wspomniany zaworek

Opublikowano

...jak nie zvaguje,to za dwa tygodnie znow cos bedzie nie halo-jak juz robic to raz ,a dobrze,zawór przeczyscic i podpiac vaga-moze przy okazji cos innego wyjdzie... :wink4:

Opublikowano

z tym że coś wyjdzie to raczej na pewno jeżeli samochód 14to letni nigdy nie był diagnozowany i nie miał usuwanych błędów..

ja mówię o powodzie "przygazówki" i co do tego jestem pewien :wink4:

Opublikowano

Panowie a czy jazda z tym zanieczyszczonym zaworem jest szkodliwa dla silnika,turbiny,itd??? Powiem tak to mój pierwszy samochód z silnikiem diesla i nie orientuje się tak dobrze jak Wy :) Zawsze latałem na benzynce...

Możliwe że ten zawór zapchało paliwo V power diesel??? Słyszałem że ma właściwości czyszczące wtryski? Zawsze lałem normalnego diesla,ale chciałem trochę odchamić afn-a i teraz mam :kwasny:

Opublikowano

Dobre paliwo Ci na pewno tego nie zrobiło... :wink4: ja odkąd miałem problemy dwukrotnie z tym zaworkiem tankuję tylko "Ultimę" i "V-powera" właśnie... no ale nie przewidzisz... zawsze się tam jakiś malutki paproch może dostać... wyciągnij go przedmuchaj sprężonym powietrzem, wymocz trochę w benzynie ekstrakcyjnej i załóż :wink4:

Opublikowano

Tez to mialem w moim AFNie - blad na VAGu bodajze 1237 - zawor N109 odcinający paliwo (niem.: ELAB). Lecz moje auto na tej usterce w ogole nie przyspieszalo - z ledwoscia moglem wyprzedzic rower. Po wymianie jak ręką odjął :cool1:

Opublikowano

Tez to mialem w moim AFNie - blad na VAGu bodajze 1237 - zawor N109 odcinający paliwo (niem.: ELAB). Lecz moje auto na tej usterce w ogole nie przyspieszalo - z ledwoscia moglem wyprzedzic rower. Po wymianie jak ręką odjął :cool1:

nie trzeba go od razu wymieniać wystarczy przeczyścić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...