Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wysokie obroty po odpaleniu.. Prośba o diagnozę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakup sobie kabel od viakena i z biegiem czasu sam będziesz uczył innych na tym forum jest wszystko tylko chęci mieć i trochę czytać o diagnostyce vag :)

Opublikowano

Właśnie przymierzam się do zakupu Vag-a.Oto moje propozycje zakupu:

http://allegro.pl/item852268882_interfejs_vag_kkl_usb_pl_vw_seat_audi_skoda.html

http://allegro.pl/item869156166_kabel_vag_usb_obd_ii_obd_2_vw_skoda_audi_seat_869.html

Nie wiem który wybrać,wtyk będzie pasował???

kolego od tego masz sporo wątków na forum... :szukaj:

i złącza diagnostycznego nie kupuje się jak najtańszego....

Opublikowano

tyle dywagacji a jedynie SoMeS prawidłowo wskazał przyczynę usterki, na Vagu wyjdzie, że jest usterka mechaniczna tego zaworu czyli N109 - czytaj zabrudzenie i to jest również przyczyną pracy silnika w trybie awaryjnym czyli spadek mocy i brak możliwości gwałtownego przyspieszenia.

Opublikowano

Panowie zawór odcinający paliwo przeczyszczony,mój mechanik coś tam pogrzebał z czujnikami i jak na razie odpala oki,nie wskakuje na wysokie obroty.Jeszcze tylko musi podpiąć czujnik od temperatury,bo na razie nie pokazuje na desce.Odpala dobrze,ale jest problem z mocą... Jakoś tak dziwnie spadła.Przy wylocie z kolektora ssącego membrana jest troszkę pokryta sadzą,możliwe że to przez to spadła moc??? Jak na razie nie mam możliwości podpięcia Vaga,prawdopodobnie w sobotę się dostanę do kolejki oczekujących na diagnozę.

Jakie jeszcze sugestie w temacie? Gdzie się podziała moc? :wallbash: Silnik ma najechane 135 000.Od pierwszego właściciela z Włoch.Jeździłem po perełkę osobiście :wink4:

Opublikowano

135kkm :shocked: ja pafnucze :kox:

VAG prawde Ci powie o przyspieszaniu

Opublikowano

Mam nadzieję...Mój mechanik to troszkę magik :kwasny: Coś tam mieszał w tych czujnikach,nie wiem na razie znikła temperatura z zegarów,mówi że to jutro zrobi.Bardziej martwi mnie ta moc :no: A do Vaga długa kolejka,bo jest tylko jeden na rejonie,który vaguje.Nie chcę się w tym stanie wybierać dalej do innego miasta,bo nie wiem co się wydarzy na drodze z moim AFN-em :blink:

Opublikowano

po co on ruszał czujnik temperatury płynu chłodzącego skoro winę ponosił tylko N109 - no tak, mechanik podejrzewał pewnie G62 o wzrost tych obrotów ...

Opublikowano

też nie rozumiem czemu grzebał Ci gdzie indziej niż sugerowaliśmy :cool1:

no nic cieszę się w takim razie że trafna diagnoza... :wink4:

jeżeli widzisz że Ci puszcza gdzieś to masz nieszczelność i to oczywiście jest przyczyną (może jedną z wielu) spadku mocy... EGR?

Opublikowano

Panowie dziękuje za trafne diagnozy.Mój mechanik wyczyścił N109(zawór z elektromagnesem odcinający paliwo),wymienił czujnik temperatury cieczy chłodzącej i jest oki :naughty: Znowu moja perełka wgniata w fotel :> A Vag już nie pokazuje błędów.Jeszcze raz dziękuje za sugestie... Pozdrawiam

Opublikowano

nie ma za co...

Opublikowano

Kolego do Nysy masz nie dalego !

Ja mam vag to cos zdzialamy w razie awarii :good:

Opublikowano

Też mam problem z samoczynnie wzrastającymi obrotami. Czy VAG zawsze pokazuje błąd zaworu N109? U mnie VAG pokazał błedy 65355 i błąd pedału przyśpieszenia.

Opublikowano

Vag pokaże błąd N109 jeśli będzie to jego wina. Przy błedzie pedału gazu sterownik silnika ustawia automatycznie obroty na poziomie 1100-1200 RPM by można było dojechać do najbliższego warsztatu samochodowego. Błąd usterki sterownika silnika może mieć różne podłoża ale najczęściej jest to efektem zalania go olejem z wężyka, którym idzie ciśnienie z dolotu do czujnika ciśnienia doładowania w ECU.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...