MAJOR96084 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 mój afn wczoraj zaczął się szarpać po kilku kilometrach zgasł i raz odpalił a potem znowu zgasł, zaczęła migać kontrolka od swiec żarowych .dziśiaj rano jakby nic odpalił i zajechałem pod komputer i wyskoczył błąd ;czujnik przesuwu [przepływu ] paliwa znowu szarpąło i zgasł co to może być pomocy
Musashi Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 pewnie paliwo zlej jakosci, podaj nr bledu.
MAJOR96084 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 numeru mi gość nie podał tylko to pisało ;czujnik przesuwu [przepływu ] paliwa
Sztomel Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 konieczne zatem będzie zdjęcie pokrywy nastawnika pompy wtryskowej i sprawdzenie jak tam wyglądają luty itp. - gdyby był numer błędu to nie byłoby problemu a tak nie wiadomo czy przekroczony górny czy dolny limit czujnika RSW i czy wogóle o to właśnie chodzi.
MAJOR96084 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 boję się ze to może być pompa
Musashi Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 po co gdybac nr bledu i bedzie wszystko jasne.
MAJOR96084 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 1 błąd to 02FD a 2-gi to 04S4
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 1 błąd to 02FD a 2-gi to 04S4 pierwszy to blad 0765 zwiazany nieprawidlowa praca mechanizmu wyznaczania dawki G149 drugi blad jest zle zczytany. w numerze bledu moga wystepowac tylko liczby od 0 do 9 oraz litery a,b,c,d,e,f wiec litera "s" niema prawa byti numerze bledu.
Sztomel Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 drugi błąd to z pewnością 04F4 - mechanizm regulacji dawki - one zazwyczaj występują łącznie więc powodem może być prawdopodobnie syfiaste paliwo lub też uszkodzenie mechaniczne/elektroniczne nastawnika pompy wtryskowej lub zaśniedziałe styki wtyczki na końcu kabla z przewodu wychodzącego z nastawnika, na początek proponuję rozłączyć połączenie wielowtykowe od kabla nastawnika (ale nie tę puszkę przy samym nastawniku tylko złączkę na końcu kabla) i dobrze spryskaj piny i gniazda kontaktspray'em. Jeśli czujesz się na siłach to możesz również (posiadając klucz energetyczny) odkręcić pokrywę nastawnika i wizualnie sprawdzić styki nastawnika.
MAJOR96084 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 panowie zrobione , okazało się że przy połączeniu wielowtykowym grzały się kable :> koszt naprawy160 pln warsztat w myszkowie (tam zgasł silnik} wszystko chodzi jak należy ,dzięki za pomoc
Sztomel Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Cieszę się razem z Tobą a dla ewentualnych zainteresowanych forumowiczów czytających ten temat podaję linka do w miarę uniwersalnego klucza energetycznego, którym można odkręcić tę specyficzną jedną nakrętkę od pokrywy/nastawnika pompy wtryskowej - jest to klucz o oznaczeniu 2T więc można go też zakupić jako jeden klucz (wtedy cena będzie mniejsza) ale znając zapędy Polaków w potrzebie zajrzenia do ciekawych skrzynek energetycznych polecam ten właśnie uniwersalny, a to link : http://www.dobrysklepmetalowy.pl/klucz_do_klodki_energetycznej_krzyzowy_k-1u__k-2l__k-2p__k-2t,17780,12841.html może się przydać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się