kadafi Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 jak w temacie przymierzam sie do kupna springow, i chcialbym zeby furacz stal rowno,wie ktos czy springi musza miec ten sam rozmiar z tylu i przodu czy jak to ma byc bo czasami jest podane ze np: przod -35 tyl -40 czy ktos mi pomoze z gory wielkie dzieki http://venommotorsport.com/product_details.php?id=501&manufacturer=Apex&category=Suspension
fotograf87 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 o jakich spezynach dokladnie piszesz ??
KOval81 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Sprecyzuj się kolego o jakie sprężyny dokładnie Ci chodzi. Ogólnie w B6 jest tak, że d*pa siedzi niżej niż przód - więc nie widzę sensu jeszcze tego potęgować. Zobacz sobie zdjęcia , jak wygląda auto na samych sprężynach Eibach -35 mm, a jak stoi na całym zawieszeniu -40mm. jak dla mnie wizualnie różnica baaardzo duża. http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_sprezyny_eibach_prokit_czy_komplet_fk_high_tec-t90352.0.html
antonio Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 jeżeli już to; przód -40 ; tył -35
Gość majki-m Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Przód musi byc nizszy,-40/-35 jest w sam raz
marcin(driver) Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 elibachy pro kit polecam komfort jazdy jest bardzo fajny nawet na seryjnych amorkach więc polecam:)
kadafi Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 sorki zapomnialem dodac linku ale juz jest u gory
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się