patrykk99 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Witam, w mojej audi coś grzechocze. Wydobywa się to jakby tam od tyłu silnika i jest to raczej takie cykliczne grzechotanie (takie trrrryt trrrryt trrrryt). Obojetnie czy to na biegu czy z wciśnietym sprzęgłem itp itd. Nie wiem dokładnie ale chyba nawet nie narasta przy wzroście obrotów. Żadnych innych objawów nie ma. Wiecie może co to może być? Czy to ten napęd pompy olejowej już kuleje? Czy tak już ma być w tych nieszczęsnych blb? Prawde mówiąc dopiero po zakupie auta dowiedziałem się co nieco o tym silniku. Czy naprawde jest aż taka tragedia? Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolony, (moje audi najechane ma 120tys)- jak na 2.0 za***iście dynamiczny, ciągnie równomiernie a przy tym oszczędny. Odpala bez żadnych problemów, czy ciepły czy zminy, nie dymi ani nic. Niektórzy pisali, że na wolnych obrotach potrafi trząść całym autem ale u mnie jest wszytko dobrze. Tylko niepokoi mnie to grzechotanie. Proszę o pomoc, z góry dzięki, pozdrawiam
PINIOWROCLAW Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Ja obstawiam ze to kompresor klimy.Wlacz klime i zobacz co sie dzieje,czy sa jakies zmiany.Pozdro
patrykk99 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Postaram sie sprawdzić jutro. Nagram też ten dźwięk żeby bardziej było wiadomo o co chodzi. [br]Dopisany: 13 Styczeń 2010, 23:23_________________________________________________wkoncu sie zebralem http://w470.wrzuta.pl/audio/0RZvTGRJwI1/plik_audio_04 to panowie co to może tak grzechotać?
MRoger Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Myślę że to może być odgłos zatartego łożyska ... może na alternatorze
akjam Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Może być to łożysko ale powiedz mi czy na postoju przy skręcie kierownicą słyszysz to bardziej? Jeśli byłoby to właśnie to, to nie masz się czym martwić. Standard. Koszt łożyska to ok. 115 PLN - INA + robociozna jeśli sam tego nie zrobisz. P.S. Poszukaj co nieco na forum bo jest o tym trochę.
patrykk99 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Może być to łożysko ale powiedz mi czy na postoju przy skręcie kierownicą słyszysz to bardziej? No ok, sprawdze Czyli raczej nie jest to ten nieszczęsny napęd pompki olejowej?
akjam Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Może być to łożysko ale powiedz mi czy na postoju przy skręcie kierownicą słyszysz to bardziej? No ok, sprawdze Czyli raczej nie jest to ten nieszczęsny napęd pompki olejowej? Na podstawie tego nagrania kolego nie powiem Ci więcej. Co do pompki to tego Ci nie życzę i myślę, że to raczej nie to! ALe jak piszesz masz 120kkm przejechane - sprawdzony przebieg? To trochę za mało na awarię pompy - wg mnie.
patrykk99 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Ałdi sprowadzane z niemcowni z książką. Sprawdzałem w aso i wszytko się zgadza więc to raczej prawdziwy przebieg. Jest w razie czego jakiś zestaw naprawczy do tej pompki? Czytałem że wymiana na ten nowszy napęd zupełnie mija sie z celem bo lepiej kupić inny silnik. Może da sie po prostu kupić ta zębatke, łańcuszek itp itd i wymienić?
Andrzej_M Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam. Kolego proponuję nie gdybać tylko podjechać do kogoś kto "siedzi w audi po uszy"- jeżeli nie chcesz korzystać z autoryzowanego serwisu . U mnie tego typu odgłos dochodził właśnie z napędu pompy oleju, po rozebraniu silnika okazało się że oprócz łańcucha wytarte jest koło to którego nie domontuje się. W związku z tym wymieniałem całą pompę oleju na tą z napędem kołami zębatymi. Teraz już nie muszę myśleć o tym że posypie mi się za jakiś czas ponownie ten nieszczęsny łańcuch. Wszystko to przytrafiło mi się przy oryginalnym przebiegu 130 tys. km. Jeżeli będziesz dalej jeździł z takim łańcuchem /o ile to jest to/ wówczas czeka Cię to samo co mnie. Niestety jestem z Katowic i tutaj mógłbym polecić Ci Gościa który jest dobry w te klocki /za diagnozę nie kasuje/, niestety w okolicach Łodzi nie znam nikogo takiego. Pozdrawiam Andrzej
MAJKI Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Andrzej z ciekawości napisz gdzie to robiłeś bo ja tylko do jedengo warsztatu oddaje auto na śląsku mimo że mam troche od miejsca zamieszkania
Andrzej_M Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Cześć Michale. W okolicach Mikołowa jest człowiek który pracuje jako mechanik w autoryzowanym serwisie Audi /jest na bieżąco ze szkoleniami popartymi praktyką/ jednocześnie prowadzi swój warsztat. Andrzej
MAJKI Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Cześć Michale. W okolicach Mikołowa jest człowiek który pracuje jako mechanik w autoryzowanym serwisie Audi /jest na bieżąco ze szkoleniami popartymi praktyką/ jednocześnie prowadzi swój warsztat. Andrzej A to o Mikołowie nie słyszałem, ja do Piekar Śląskich jeżdze "Auto Danecki"
Jerzy119 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Pompę oleju z napędem kołami zębatymi miałeś ori nową czy ze zdemontowanego silnika. Możesz wysłać namiar na swego mechanika na PW?
Andrzej_M Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Części miałem nowe, przy czym mam upusty cenowe w serwisie Audi. Jedno z kół zębatych kupowałem w Niemczech ponieważ wychodziło taniej niż w Polsce, poza tym w Polsce tego koła nie było / czas oczekiwania do 14 dni/ natomiast z Niemiec miałem w ciągu 2 dni. Andrzej
patrykk99 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Hmm to podajcie ceny jak możecie, takiego calego zestawu naprawczego
MAJKI Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Hmm to podajcie ceny jak możecie, takiego calego zestawu naprawczego W ASO cały nowy zestaw z napedem 4 tys bez rabatów
akjam Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Jeśli miałby to być napęd pompy to lepiej jak najszybciej to zdiagnozować żeby nie posypało Ci się coś więcej. Ja tak jak mówi kolega: Witam. Kolego proponuję nie gdybać tylko podjechać do kogoś kto "siedzi w audi po uszy"- jeżeli nie chcesz korzystać z autoryzowanego serwisu.[...] Andrzej Co do mechaników to też mam sprawdzonego gościa, który pracuje w autoryzowanym serwisie gdybyś ktoś coś potrzebował...
iwadrian Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Hmm to podajcie ceny jak możecie, takiego calego zestawu naprawczego W ASO cały nowy zestaw z napedem 4 tys bez rabatów Za co te 4 tys?w Anglii zębatka mała + łańcuszek + napinacz kosztuje 70 funtów. no chyba,że chodzi o całkiem co innego
MAJKI Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Hmm to podajcie ceny jak możecie, takiego calego zestawu naprawczego W ASO cały nowy zestaw z napedem 4 tys bez rabatów Za co te 4 tys?w Anglii zębatka mała + łańcuszek + napinacz kosztuje 70 funtów. no chyba,że chodzi o całkiem co innego Chodzi o nowy naped ale nie łańcuchowy tylko z kołami zębatymi taki jak jest od 2006 roku w 2,0 tdi A ten o którym Ty pisze tez jest tani w Polsce ale nie mozna kupic jednej zębatki, to po co wymieniac łancuch na nowy jak w zębatce zęby sie wycierają. No chyba że komus napinacz w łancuchu tylko strzelił to moze jeszcze na tych czesciach cos poskładać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się