Flyer Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Przyznaj, ze zrobienie przod po-liftowego bylo poprostu za drogie...
Gość MorgothV8 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 OK, to wyjaśnie dokładniej 1) Wogóle mnie to nie kręci, nawet o tym nie pomyślałem (w A4 też nawet o tym nie myślałem - dla mnie to zupełnie zbędne) 2) Faktycznie pewnie jest drogie - nawet bardzo, nie wiem bo nie sprawdzałem - zapewne nie byłoby mnie stać 3) Jak już napisałem wyglądałaby jak przeszczep 4) Ja chcę jak najbardziej seryjne autko (no może te xenony nie są seryjne, ale się po prostu przydają) To tyle
Flyer Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 No ale co jest nieseryjnego w niedzielonych lampach np... ktore sa moim zdaniem o wiele ladniejsze? Nie przesadzaj
Gość MorgothV8 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Zeby te lampy zapodać trzeba sporo przeróbek (inny zderzak), no ale jeśli mowa o samych lampach to fakt te niedzielone sa lepsze.... Myslałem że masz na myśli konkretny cały przód z D3...... Ale i tak zostają stare lampy do których przełożę bixenon z aktualnych, oj jakoś mnie nie ciągnie do przeróbek wyglądu.... nigdy mnie to nie ciągnęło. Już prędzej bym myslał o biturbo (chociaż tutaj koszty mogą być kilkadziesiąt razy większe). Na razie jednak nic nie będę zmieniał Oczywiście biturbo to żarty (nie wyregulowałby mi tego nikt i byłyby z tym non-stop problemy - tip by się posypał...) Kiedyś może (mało prawdopodobne, nawet nie wiem czy mozliwe) zlikwiduję blokadę (chciałbym po prostu podnieść max obroty w ECU i skrzyni z 6200 na jakieś 6500-6700 - czyli delikatnie, no i zlikwidować odcięcie przy 250/255 km/h - wkurza mnie gdy obroty dochodzą do 5650-5700 i odcięcie programowe) Ewentualne plany to najwyżej: CB, nowe letnie oponki (może jakieś lekko szersze), ewentualnie felunek ale max 18" Paździoch naprawiony: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22735.30
Rekomendowane odpowiedzi