olovski Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 wiec tak silnik ATJ po chipie na ok. 140KM nie hamowane prosze o rozkminienie bledow i logow stat. http://rtnet.pl/vaglog/olovski_5451.html http://rtnet.pl/vaglog/olovski_5452.html dyman. http://rtnet.pl/vaglog/olovski_5453.html http://rtnet.pl/vaglog/olovski_5454.html http://rtnet.pl/vaglog/olovski_5455.html http://rtnet.pl/vaglog/olovski_5456.html bledy http://rtnet.pl/vaglog/olovski_5457.html z gory dzieki za informacje
zibizab Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Przy obr,ok 4000 przepływka żle mierzy,a zarazem ciśnienie doładodania jast ,ok Na początek zajmij się przepływomierzem,czyszczenie,ew.wymiana 2.sterowanie turbiny.
olovski Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 zibizab o co biega z tym sterowaniem turbiny??
zibizab Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Chodzi o zawór upustowy,żeby turbina nie tłoczyła do kolektora ssącego za dużo powietrza Steruje nim zawór N75 Chyba ,że masz turbinę o zmiennej geometri łopatek,to trzeba ja wyczscić bo coś słabo wkręca się
olovski Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 jak sprawdzic jaka mam turbine? kurde jak narazie czarna magia dla mnie hehe chyba trzeba bedzie poszukac jakiego warsztatu w okolicach Zabrza orientujacego sie w temacie
zibizab Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Masz taką jak w AFN>nie zmienna geometria
olovski Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 czyli czyszczenie odpada i pozostaje sprawdzic N75
zibizab Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Czyszczenie turbiny i przepływomierza ew.jego wymiana
olovski Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 a jednak mam zmienna geometrie lopatek
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 zacznij od wymiany filtra powietrza i wywalenia katalizatora jak jest jak nie pomoze przeczysc przeplywomierz turbo zostaw w spokoju.
olovski Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 a jaki wplyw bedzie mialo wywalenie kata???
zibizab Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 zacznij od wymiany filtra powietrza i wywalenia katalizatora jak jest jak nie pomoze przeczysc przeplywomierz turbo zostaw w spokoju. Faktycznie katalizator może zamulać
olovski Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 czyli co wstawic rurke zamiast kata jak przy robieniu wydechu do sport auta??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się