Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów


damianek33

Rekomendowane odpowiedzi

Wąż może być upaćkany od gruchy albo może była poluzowana opaska na gumie.

Logi widać już lepsze ale to jeszcze nie to co powinno być. Spróbuj podkręcić jeszcze trochę. Turbo zaczyna ładować wymagane ciśnienie dopiero przy wysokich obrotach a powinno już przy 2200 rpm nabić 1800 mbar. Dla mnie to wygląda tak jakby n75 nie sterował. Sprawdzałeś czy jest napięcie na wtyczce od n75 tak jak pisałem ci wcześniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkrec jeszcze troche... przy sprawdzaniu cisnienia dobrze by bylo zrobic 011 i 010.

Poki co nic nie kombinuj z N75 - sprawdz tylko czy kontakt jest na wtyczce. Ostatecznie mozna go przedmuchac powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkrec jeszcze troche... przy sprawdzaniu cisnienia dobrze by bylo zrobic 011 i 010.

Poki co nic nie kombinuj z N75 - sprawdz tylko czy kontakt jest na wtyczce. Ostatecznie mozna go przedmuchac powietrzem.

Zrób jak przemik napisał, wrzuć logi popatrzymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jak przemik radzi - podkręć jeszcze trochę, choć podkręciłeś już sporo. N75 pracuje prawidłowo - przy wzroście wysterowania zbija ciśnienie, więc jest OK. Gdybyś nie pisał, że sprawdzałeś szczelność dolotu, szukałbym nieszczelności. Nie sugeruj się tym, że węże od intercoolera robią się twarde - przy małej nieszczelności będą, a zadanego ciśnienia się nie osągnie.

Przepływomierz po czyszczeniu wygląda nieźle. Jeżeli dalsze podkęcanie nie pomoże, myślę, że niegłupio byłoby sprawdzić drożność wydechu, katalizatora szczególnie, jeżeli jeszcze go masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie spotkałem się z przypadkiem, że cięgno się naciągnęło. Spotkałem się za to z uszkodzeniami siłownika (gruszki) - osłabienie lub pęknięcie sprężyny wewnątrz. Widziałem też pękniete przylgnie zaworu upustowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic juz nie zmieniaj... zrob teraz oddzielnie - 003,008,010 i 011...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi OK oprócz 011. Ja bym podkręcił jeszcze o jeden pełny obrót. Widać że zawór upustowy coś tam delikatnie zaczyna sterować dopiero przy 3500 obrotów a w dolnym zakresie turbo nie osiąga 1800 mbar. Jak teraz auto ma lepszą dynamikę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze faktycznie mozna by troszke podkrecic na sztandze... ale bardzo delikatnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...