zibizab 1 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 I jest już znośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medman 0 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Wąż może być upaćkany od gruchy albo może była poluzowana opaska na gumie. Logi widać już lepsze ale to jeszcze nie to co powinno być. Spróbuj podkręcić jeszcze trochę. Turbo zaczyna ładować wymagane ciśnienie dopiero przy wysokich obrotach a powinno już przy 2200 rpm nabić 1800 mbar. Dla mnie to wygląda tak jakby n75 nie sterował. Sprawdzałeś czy jest napięcie na wtyczce od n75 tak jak pisałem ci wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek33 0 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Napięcia nie sprawdzałem jedynie co sprawdziłem to czy wtyk nie jest skorodowany. Czy skrócenie ciegna 3,5 obrotu to nie jest za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Podkrec jeszcze troche... przy sprawdzaniu cisnienia dobrze by bylo zrobic 011 i 010. Poki co nic nie kombinuj z N75 - sprawdz tylko czy kontakt jest na wtyczce. Ostatecznie mozna go przedmuchac powietrzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medman 0 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Podkrec jeszcze troche... przy sprawdzaniu cisnienia dobrze by bylo zrobic 011 i 010. Poki co nic nie kombinuj z N75 - sprawdz tylko czy kontakt jest na wtyczce. Ostatecznie mozna go przedmuchac powietrzem. Zrób jak przemik napisał, wrzuć logi popatrzymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo73 2 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Zrób jak przemik radzi - podkręć jeszcze trochę, choć podkręciłeś już sporo. N75 pracuje prawidłowo - przy wzroście wysterowania zbija ciśnienie, więc jest OK. Gdybyś nie pisał, że sprawdzałeś szczelność dolotu, szukałbym nieszczelności. Nie sugeruj się tym, że węże od intercoolera robią się twarde - przy małej nieszczelności będą, a zadanego ciśnienia się nie osągnie. Przepływomierz po czyszczeniu wygląda nieźle. Jeżeli dalsze podkęcanie nie pomoże, myślę, że niegłupio byłoby sprawdzić drożność wydechu, katalizatora szczególnie, jeżeli jeszcze go masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek33 0 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Katalizator został wybity rok temu. Czy normalne jest skrócenie cięgna aż o cztery obroty /czy się cięgno naciągneło/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo73 2 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Nigdy nie spotkałem się z przypadkiem, że cięgno się naciągnęło. Spotkałem się za to z uszkodzeniami siłownika (gruszki) - osłabienie lub pęknięcie sprężyny wewnątrz. Widziałem też pękniete przylgnie zaworu upustowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek33 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam ponownie. Zrobiłem dzisiaj logi 010 i 011 http://img6.imageshack.us/img6/6707/010011l.jpg Tradycyjnie prosze o analize Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Juz jest wmare ok.Ja bym nic nie ruszal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medman 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Możesz tak zostawić chociaż jeszcze trochę można by było jeszcze podkręcić. Zapasu trochę masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Nic juz nie zmieniaj... zrob teraz oddzielnie - 003,008,010 i 011... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Miodzio :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek33 0 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 003 http://img8.imageshack.us/img8/2263/003rpv.jpg 008 http://img715.imageshack.us/img715/7085/008xu.jpg 010 http://img695.imageshack.us/img695/9760/010uf.jpg 011 http://img21.imageshack.us/img21/4125/011wph.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medman 0 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Logi OK oprócz 011. Ja bym podkręcił jeszcze o jeden pełny obrót. Widać że zawór upustowy coś tam delikatnie zaczyna sterować dopiero przy 3500 obrotów a w dolnym zakresie turbo nie osiąga 1800 mbar. Jak teraz auto ma lepszą dynamikę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek33 0 Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Powiem szczerze że nie zauważyłem jakies różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Jest katalizator w tym samochodzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek33 0 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Katalizator został wybity rok temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Moze faktycznie mozna by troszke podkrecic na sztandze... ale bardzo delikatnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek33 0 Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 To jeszcze jeden obrót i tak zostawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się