Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów


damianek33

Rekomendowane odpowiedzi

Przepływomierz do wymiany. Sprawdź filtr powietrza.

spokojnie to pozniej ...

najpierw podmienic N75 zeby doladowane wrocilo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia szczelnosci ukladu dolotowego... pozniej N75.... pozniej... pokaz logi... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia szczelnosci ukladu dolotowego...

mozna pomacac ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log zle zrobiony. Wydaje sie, ze pedał nie byl wcisniety do oporu.

Trzeba bedzie powtorzyc - 010 i 011.

Sprawdziles szczelnosc ukladu dolotowego ?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dzisiaj podejrzany o nieszczelnosc interculer, po zdjeciu dolnego węża wylało się troche oleju czy to jest oznaka konca turbiny. Zrobiłem po tej wymianie kolejne logi i prosze o ocene http://img515.imageshack.us/img515/7094/003ti.jpg http://img205.imageshack.us/img205/1750/008qn.jpg http://img96.imageshack.us/img96/8404/011rh.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj caly uklad dolotowy IC-Turbo.Ciegno Wg moze byc zle ustawione.Albo turbo do wymiany.Innych opcji niema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jedna opcje mozesz wykluczyc.Albo czeka cie robienie duzo logow i ustawianie WG.Albo sprawdz LUZ WIRNIKA TURBINY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja cięgna WG turbiny powinna przynieść w twoim przypadku pozytywny skutek. Sprawdź przy okazji czy przewody elektryczne na wtyczce od n75, pod gumą osłaniającą nie są czasami przełamane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebadałem dzisiaj te węże i, wymontowałem wąż u dołu turba idący do IC i wąż ten jest OK ale czemu jest on od górnego cibanda do dołu upaćkany olejem? ten wyciek wygląda tak http://img713.imageshack.us/img713/541/dscf7441.jpg poza tym posłuchałem waszych podpowiedzi i zabrałem się za regulacje sztangi. A to są logi po tej regulacji /skróciłem o jeden pełny obrót cięgna / http://img713.imageshack.us/img713/849/003ancic.jpg http://img713.imageshack.us/img713/4629/011xf.jpg luzu wirnika nie wyczułem, i co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkręć jeszcze trochę i będzie git :) Widać na logach że jest już lepiej w przy wyższych obrotach. W wężu tym od turbiny zawsze trochę oleju się zbiera ale nie ma co brać do głowy. Auto masz nie nowe więc nie oczekuj ze wszystko będzie czyste. Sprawdzaj regularnie poziom oleju w silniku a tym wężem się nie przejmuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten olej nie był wewnątrz tylko wąż był upaćkany na zewnątrz tak jak by kapało z tej gruszki jaka jest na zdjęciu lub z turba[br]Dopisany: 02 Luty 2010, 22:32_________________________________________________Dzisiaj mamy niedziele więc poświęciłem godzine na kolejną regulacje cięgna. W tej chwili cięgno skrócone jest o 3,5 obrotu a to są efekty mojej pracy 011 http://img136.imageshack.us/img136/3439/011jhz.jpg 008 http://img502.imageshack.us/img502/7936/008qar.jpg 003 http://img246.imageshack.us/img246/3922/003rm.jpg prosze o analize tych logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...