audi.wielun Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Wczoraj jadąc z Warszawy po 150km zaczęła migać informacja temperatury silnika.Zjechałem z drogi i lukłem pod maskę,okazało się że wszystko w porządku. Płyny były na max,żadnych przecieków,jak chwile posłuchałem pracy silnika to wydaje mi się że pojawił się słyszalny szmer od strony alternatora[sprzęgiełko nowe] Po tym postoju odpaliłem i informacja zgasła po chwili znowu zapalając się i tak do końca następnych 80km. Jadąc śledziłem temperaturę na climatroniku,kanał 51- 90*C, kanał 49- 92*C do 95*C w zależności od prędkości jazdy. Jutro podłącze Vaga,ściągnę pasek i polukam,ale wydaje mi się że to mechaniczna rzecz. Jak ktoś, coś takiego przerabiał to niech podpowie co padło,szybciej się zrobi
czester Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Sprawdź wtyczkę od czujnika poziomu płynu chłodzącego.
audi.wielun Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 Sprawdź wtyczkę od czujnika poziomu płynu chłodzącego. Dzisiaj tylko zapiąłem Vag-a i żadnych błędów nie pokazał, temperatura ok. Może to i ta wtyczka jutro sprawdzę. Niepokoi mnie jednak nadal szmer od strony alternatora.[br]Dopisany: 18 Styczeń 2010, 22:41_________________________________________________Już wiem skąd szmer-kończą się łożyska na wirniku alternatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się