zieluch Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Logi statyczne: Grupy: 001,003 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5650.html Grupy: 004,007 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5651.html Grupy: 013,014,001 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5652.html Grupy: 013,014 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5653.html Grupy: 013,014 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5653.html Dynamiczne: Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5655.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5656.html Grupy: 008,004 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5657.html Grupy: 010,011 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5658.html Grupy: 013,014 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5659.html Grupy: 013,014 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5660.html Grupy: 018,023 - http://rtnet.pl/vaglog/michal.zielinski.pl_5661.html Główny objaw auto zaczęło bo dłuższym postoju na jałowym kopcić, korekcje wtrysków wkleiłem po dwie próby
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 013 robiles tez dynamiczne ... ? [jeden log mocno odstaje od pozostalych] poza tym troszke malo tych logow jak na 3.0 TDI [wiem , malo wiadomosci na ten temat w sieci , nikt publicznie chyba jeszcze nie ujawnil pelnej diagnostyki 3.0 TDI ] generalnie problem dymienia na bialo [nie napisales jaki kolor wiec zalozylem ze jest bialy ] na jalowym w pierwszych 3.0 TDI wiazal sie padajacymi wtryskiwaczami ... p.s chyba pierwsze logi 3.0 TDI na forum ...
zieluch Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2010 Tak robiłem 013 dynamicznie. Słyszałem właśnie o tych padających wtryskach i dymieniu. Oczywiście jak już dymi to na biało. Dziwną sprawą jest również to że nie dymi zawsze przynajmniej tak mi się wydaje. Najpierw zrobiłem dynamiczne logi a później statyczne. W sumie auto stało około 10 min na jałowych i specjalnie wyszedłem sprawdzić czy po takim dłuższym postoju puści chmurkę po dodaniu gazu, nic takiego nie miało miejsca. Aha i jeszcze jedno z wydechów wydobywa się bardzo drażniący zapach, nie wydaje mi się to na normalny zapach, ale tak jest odkąd posiadam to auto na początku myślałem że to normalne teraz myślę że nie. Z tego co się przyglądałem się logom dynamicznym to widać jak leją dwa wtryski według tabeli na 2 i 6 cylindrze. Przy statycznych może jedynie niepokoić cylinder 2. Z tego co wiem takie rzeczy wymienia i tak się całymi kompletami i teraz rodzi się pytanie czy już ? Jak to dzisiaj doszliśmy z Cubrem po etce auto nie posiada DPF. P.S Dziękuje za szybki odzew
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Aha i jeszcze jedno z wydechów wydobywa się bardzo drażniący zapach, nie wydaje mi się to na normalny zapach, ale tak jest odkąd posiadam to auto na początku myślałem że to normalne teraz myślę że nie. wymiana wtryskiwaczy w 3.0 TDI to doscyc powazny temat [kasa] i nie sadze zeby ktos odwazyl sie postawic taka diagnoze via net [ja przynajmniej nie ... ]-nawet gdyby tych logow bylo wiecej ... takze chyba najlepszym rozwiazaniem to podjechanie do kogos w okolicy ogarnijacego temat 3.0 TDI i sprawdzenia organoleptycznie co sie dzieje... p.s podpytaj sie jeszcze jak z ustawieniem rozrzadu ... pzdr.
zieluch Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2010 Chyba właśnie będę musiał wybrać się do Witka w lutym on najlepiej to zweryfikuje
Cuber Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Co moge podpowiedziec to to że , fakt u mnie nie kopcił ale wtryski głośno pracowały ( podobnie jak u Ciebie ) i laly ( stwierdzone w ASO ) rozwiazanie problemu : zakup nowych ( trafiłem po 550 zł sztuka w ASO koszt 2100 jednego ) i silniczek ładniej pracuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się