lis 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 witam czy jest prawda że przed chiptuningiem nalezy wymienić rozrząd ? i czy chiptyning może spowodować że silnik będzię bardziej narażony na awarie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 nie musisz wymieniac rozrzadu jezeli jego przeglad na to nie wskazuje tylko z powodu softu. jak masz cos uszkodzone to i tak sie wysra predzej czy pozniej ale raczej nie ma to powiazania z chipem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 tak jak powiedział przedmówca: profesjonalnie zrobiony program i dobra eksploatacja nie wpłynie negatywnie na silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis 0 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 mam przejechane 180 000 przy 120 000 był wymieniany rozrząd to wygląda że jeszcze trochę pojeżdżę ale właśnie usłyszałem opinie że przed chipem trzeba zmienić pasek bo jak po chipowaniu dam w p.zdę to może strzelić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 powiem ci tak mam taki silnik jak ty i byłem po wymianie rozrzadu i dobrze bo witek wyregulował mi go jeszcze bo jak "fachofcy " zmieniali to troche przesuneli gorne koło i auto troszke sie telepało na postoju. teraz jest wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 mam przejechane 180 000 przy 120 000 był wymieniany rozrząd to wygląda że jeszcze trochę pojeżdżę ale właśnie usłyszałem opinie że przed chipem trzeba zmienić pasek bo jak po chipowaniu dam w p.zdę to może strzelić zależy po jakim chipowaniu, jak zrobisz program u fachowca to twój pasek nie będzie w większym niebezpieczeństwie niż przed chipem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis 0 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 ok. jeszcze tylko poszukam dobrego fachowca i jedziemy z tym koksem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 ok. jeszcze tylko poszukam dobrego fachowca i jedziemy z tym koksem jak jesteś okolicy Wa-wy to wal najlepiej do Rogala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 yyy a a to po chipie pasek sie mocniej obciaza? wieksza moc idzie na walek rozrzadu czy jak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis 0 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 czyli, - nic się nie pogorszy w żywotności silnika dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinek 0 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 yyy a a to po chipie pasek sie mocniej obciaza? wieksza moc idzie na walek rozrzadu czy jak?? Jeżeli dolewasz wachy to się obciąża jak jest na pompkach - a pompki mają napęd od paska rozrządu . Gdzieś wydziałem wykresy, jak pompki przy nom obciążeniu pobierają kilkanaście KW - jak pompują więcej paliwa to odpowiednio więszej mocy potrzebują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 yy, no ja ciagle w swiecie common raila zyje. nie skojarzyłem ze pasek napedza pompki... moze i faktycznie troche mocniej sie obciazy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 chiptyning bomba BTW zaczynam twierdzić, że to forum służy do zadawania "głupich" pytań słuchaj dalej speców od wymiany pasków to zrobisz program obniżający moc i moment bo pasek pewnie się urwie od nadmiaru kucy, nie używasz to się lepiej naucz kolego "lis" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti_pl 0 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Jechać na chipsa i nie przejmować się. Rozrząd zrób jak każe książka serwisowa i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 yy, no ja ciagle w swiecie common raila zyje. nie skojarzyłem ze pasek napedza pompki... moze i faktycznie troche mocniej sie obciazy. mają ludzie na pompkach po 100 tys porobione na chipsach i jeżdżą z rogalem na gębie, program zrobić u fachowca i... noga w podłoge a rozrząd zrobić wtedy kiedy sie należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 jeszcze tylko zastanowię sie nad diagtronikiem albo rogalem i lecimy z tym koksem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się