Gość kaliszak Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ostatnio miałem mały problem z chałasem wydobywającym się gdzieś z okolic przedniego koła. Podczas ruszania na pierwszym biegu słychać było delikatne pukniecie (PYK kiedy pojazd sie unosił oraz opadał czyli pukalo 2 razy) przy zmianie biegu na drugi znów słychać było pukniecie i z dwójki na trojkę to samo po czym dalej juz nie było tego słychać tzn przy przełączaniu z trojki na czwórkę oraz czwórki na piaty bieg. Podczas podjazdu na krawężnik również wydobywały sie te dźwięki oraz czasem przy ostrym hamowaniu. Czytałem troszkę na forum o tym ponieważ mieszkam w UK i nie mam tu żadnego dobrego mechanika. Trzy miesiące temu bylem w Polsce i wymienialem miedzy innymi wahacze dolne wiec je wykluczyłem, niektórzy pisali ze mogą to być amory,przeguby,poduchy,wahacze,końcówka drążka lub też tarcze i klocki. Przegub sprawdziłem jak i gumę na nim, wahacze górne po oględzinach również wykluczyłem Dziś nadszedł dzień przeglądu autko było na szarpakach i odziwo wyszło ze do wymiany są tarcze jak i klocki dodam ze dobrze jeszcze hamował. Wymieniono mi je, szczerze nie myślalem ze to będzie powodem stukania. Po wymianie nic nie puka i nie stuka jest tak jak być powinno w audioli:) tylko koszt byl niekiepski 160F części +47F przegląd. Dodałem to do zawieszenia ponieważ z tego co widze wiele osób ma z tymi stukami problemy wiec może komuś to pomoże. Zastanawiam sie tylko co maja tarcze do pukania w kole bo krzywe nie były po prostu auto miało objawy jak by był padajacy amor tylko przy unoszeniu i opadania było to słychać. Dzięki i pozdrowiona dla klubowiczów!
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 jezeli wymiana to tylko całości prawdopodobnie stuka któryś z górnych wahaczy podjedz na stację obsługi na "szarpaki" wszystko bedzie widoczne jak na dłoni [mod]Czy przeczytałeś wogóle co napisał!!! Dziś nadszedł dzień przeglądu autko było na szarpakach oraz rolkach i odziwo wyszło ze do wymiany są tarcze jak i klocki dodam ze dobrze jeszcze hamował. Wymieniono mi je, szczerze nie myślalem ze to będzie powodem stukania. Po wymianie nic nie puka i nie stuka jest tak jak być powinno w audioli:) tylko koszt byl niekiepski 160F części +47F przegląd. Dodałem to do zawieszenia ponieważ z tego co widze wiele osób ma z tymi stukami problemy wiec może komuś to pomoże. Zastanawiam sie tylko co maja tarcze do pukania w kole bo krzywe nie były po prostu auto miało objawy jak by był padajacy amor tylko przy unoszeniu i opadania było to słychać. Dzięki i pozdrowiona dla klubowiczów![/mod]
Gość kaliszak Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Po wymianie tarzcz oraz klockow juz jest ok
kwiatko Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 mam te same objawy, ale u mnie jeszcze słuchać szorowanie, pompowanie (jak: guma-guma lub guma-metal) przy jeździe na wprost, a przy skręcaniu w lewo lub prawo słychać pisk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się