jaceka Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam Mam do wszystkich pytanie, chciałbym zmienić silnik z 1.6 na ...no właśnie na jaki ??? Chcę to zrobić z powodu kiepskiej kondycji podstawowej jednostki. Czy wogóle jest to opłacalne bez większych przeróbek. niewiem o jakiej pojemności by tu pasował aby było jak najmniej przerabiania. chętnie widział bym tu silniki o większej pojemnośći. wymiana bedzie dotyczyła także skrzyni biegów bo wątpie żeby ta pasowała do innych silników. Pomóżcie swoją opinią, radą, zaleceniami czymkolwiek żebym miał jak najwięcej info z góry dziękuje i pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Mógłbyś połasić sie o przekładke na 1,8t, kwestia opłacalonosci to tylko czy ty to sam robisz czy oddajesz do warsztatu, bo jak to drugie to koszta wzrosną :gwizdanie: Skoro silnik masz w słabej kondycji iw dodatku to 1,6 to pewnie na sprzedazy auta tez stracisz Co do czesci, najlepiej jakbyś jakiegoś angilka dorwał, albo chociaż połówke przednią
xmnichx Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Polecam 1,8 to bardzo dobry i żwawy silnik oczywiście wchodzi też w grę tak jak pisze mój poprzednik 1,8T ale ja nie jestem zwolennikiem turbin dlatego polecam zwykłego 1,8 spali praktycznie tyle co 1.6 a przyśpiesza całkiem fajnie
cocoo24 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 mam silnik 1.8 w dobrym stanie i kompa do tego, oddam tanio
Inkognito Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 mam silnik 1.8 w dobrym stanie i kompa do tego, oddam tanioa tanio to znaczy?? bo może bym wziął na części do mojego...
cocoo24 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 ok, widzę ze też z Poznania jesteś, oddam Ci go dzisiaj za 550
Inkognito Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 oj dzisiaj ... chciał bym mieć dzisiaj tyle pieniędzy
Pucek Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Polecam 1,8 to bardzo dobry i żwawy silnik oczywiście wchodzi też w grę tak jak pisze mój poprzednik 1,8T ale ja nie jestem zwolennikiem turbin dlatego polecam zwykłego 1,8 spali praktycznie tyle co 1.6 a przyśpiesza całkiem fajnie tak, a 1.6/1.8 pali tyle co zadbane 1.8T jak nie chcesz się pakować w 1.8T to wrzuć znowu 1.6 i tyle, skrzyni nie zmieniasz, wrzucisz tylko sam silnik a koszt mały, roboty mało chociaż jeżeli Twój silnik jest w słabej kondycji, to ja bym wolał zrobić remont
cocoo24 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 nie robił bym żadnych remontów, kupisz 1.6 od anglika za grosze i czasami można sprawdzic jak działa
loco87 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 1.8T to optimum. W 2.8 pasuje juz miec quattro
jaceka Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 1.6 niechce ponieważ jest dla mnie zamały, koszta remontu starego przewyższają cene drugiego używanego silnika najlepiej to bym wsadził 2.4 albo 2.6 ale pewnie dużo roboty by było chodzi mi o taki silnik którey wymagał by niewielkiego nakładu przeróbek aby wstawić drugi silnik
cocoo24 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 1.8 20v, mam wszytsko co potrzeba, jak co daj na priv
Pucek Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 nie robił bym żadnych remontów, kupisz 1.6 od anglika za grosze i czasami można sprawdzic jak działa ok, kupisz, zrobisz rozrząd, oleje płyny i paski, potem wpadnie zrobić coś jeszcze i jest ta sama kwota którą wydasz na remont, po remoncie masz silnik pewny, lejesz i jedziesz Kolego, a co tam masz wysypane że musisz zrobić remont?
jaceka Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 a więc wycieki oleju, z początku jazdy słychać jakieś "gwizdanie", stukanie w silniku( szklanki były wymiieniane) przedmuch, pobór oleju jak zapalam na zimnym to kopci. Jest jakaś dziura w obrotach niewiem o co tu chodzi 1200 ok tak gdzies 1250-1300 silnik może zgasnąć od 1300 do końca jest dobrze troche mnie ta "dziura " wku***a najczęściej przy ruszaniu nieraz jade rzuce na luz to obroty powwinny być tak do tysiąca a on sobie łapie 1500, 1800,2000 mechanior muwi ze to poprostu jest zużyty silnik i że swoje juz przejechał
cocoo24 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 żadnych remontów, to sie poprostu nie opłaca
Pucek Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 żadnych remontów, to sie poprostu nie opłaca widzę że dalej masz nadzieje że sprzedasz ten silnik głupotą jest pakowanie się w następny silnik który już swoje przejechał, szklanki masz nowe, zajedź do DOBREGO mechanika, podłącz VAG, na bank wyeliminujesz falujące obroty i tą dziurę, od strony mechanicznej pomoże wymiana uszczelniaczy i co? silnik dalej będzie jeździł jaki tam masz przebieg ? pytanie do autora wątku
kyniu Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 polecam 1.8T spalanie podobne do1.6 moc dużo większa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się