bono Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 W piękną mroźną sobotę styczniową zawitałem do Wrocławia w celu pozbycia się notlaufa z mojego emeryckiego auta Na ratunek pospieszyli guluwroc i Mirass. Poleciało parę panienek i upłynęło trochę wody w Odrze i turbo AVF zostało zastąpione turbo BRD. Hamownia wypluła takie cudo: Na więcej nie pozwoliły wtryski, seryjne IC, oraz rozrząd co jest widoczne na wykresie momentu w zakresie 2600 - 3600 obr Program jest bardzo lightowy ponieważ ma być bezpiecznie. Na przyszłość planuje wymianę wtrysków na AL, oraz FMIC. I wtedy będziemy walczyć o ilość koni. Zresztą jak jechałem do DS, to przede wszystkim zależało mi na wymianie turbo, program to dodatek. Auto zostało od razy przeze mnie sprawdzone na trasie Wrocław - Łódź. Jestem bardzo zadowolony, ponieważ ładnie wkręca się na obroty, turbo nie ma laga i w ogóle banan na mordzie jest Daniel i Mirek wielkie dzięki za gościnę i profi robotę. :piwko:
Piotrek98igo Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 a co jest nie tak z rozrzadem ze taki spadek?
mirass Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 a co jest nie tak z rozrzadem ze taki spadek? wałek cofa sie od napinacza rozrządu stad taka dziura
bono Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 a co jest nie tak z rozrzadem ze taki spadek? wałek cofa sie od napinacza rozrządu stad taka dziura No ale to jest dość często spotykane, rozrząd się zużywa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się