Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zaślepiony EGR ,a duże mrozy


dejf

Rekomendowane odpowiedzi

tak przypadkiem trafilem na temat :gwizdanie:

i z tego co czytam... :mysli: mi rzyga EGR (PD AJM) :embarrassed: i sie zastanawiam czy na zime go wywalic do roboty mam 11km a co do odczuc przepuszczajacego EGR-a...but w podloge i czasem idzie jak sztan a czasem...no wlasnie.

a flansze i zaslepki to samemu umie se zrobic, wiec coraz bardziej jest za "smiercia" egr-a :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przetestowałem i powiem tak grzeje się dłużej i to nie podlega dyskusji, ale jednak mod na plus :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...zapewne sie w przyszlym tygodniu tego chwyce i potem zdam relacje: co, jak, kiedy i za ile... :rolleyes: i odczucia jakie temu towarzysza :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale to nie jest temat o zaślepianiu EGR'a :gwizdanie: a o wpływie mrozów na taki silnik

Zgadza się ale i tak powiem, że zaślepienie rurki nic nie da jeśli zawór jest nieszczelny. W takiej sytuacji spaliny cały czas idą w dolot. Ja tak miałem, zaślepiłem przy kolektorze wylotowym i ogień, inne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi i porównaj czasy bo przy tych temp. zewnętrznych to coś mi się nie chce wierzyć to inne atu :)

w lecie gdy temp. jest ponad 25C off egr pomaga(jest ciut chłodniej w dolocie co skutkuje lepszą mocą) ale jak temp. jest poniżej 5C mówię stop zatykaniu egr, turbo dostaje w tyłek, auto się dłużej nagrzewa, dymi i śmierdzi z rury na zimnym silniku-w zdrowych silnikach tak jest, nie wiem jak padlinkach, pozytywne cechy: nie trzeba raz na 10lat czyścić dolotu :> oraz jest szybsza reakcja na pedał gazu, nie ma chwilowego przymulenia no bo turbo ciągle jest na wyższych obr, no ale to są ułamki sekund :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mam OGRa :polew: i nie widzę różnicy w nagrzewaniu

zobaczysz w zime :wink4:

Od ponad 2 lat nie mam EGR i nie widze żadnych problemów z tym zwiazanych, przy -15 nagrzan ie do 90st to u mnie dystans ponad 15km jadąc do 2,5tys obr spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też wywaliłem EGR, obecna zima to już 3-cia bez tego cudownego zaworka i zero jakich kolwiek problemów, silnik normalnie się nagrzewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...