spiderwisla Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam, mam taki problem leci ledwie letnie powietrze (i to po dość dużym czasie po uruchomieni silnika-20mni) z nawiewów przy nagrzanym silniku (90c). Zauważyłem jeszcze niewielkie ubytki płynu do chłodnicy. Węże nagrzewnicy letnie lub nawet zimne czasem zdarzy się nawet, ze są ciepłe a i tak nie ma ciepłego nawiewu. Na początku powiedzieli mi, ze moze to byc wina uszczeli pod głowiną ponieważ ona jest odpowiedzialna za obieg, (sprawdzali to i niby cofało płyn ze zbiorniczka) więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą i uszczelkę pod pokrywe zaworów. Jednak cały czas jest problem, niby zacznie leciec ciepłe powietrze ale tak jak napisałem auto musi wczesniej pochodzic nawet kolo 30min. Jak już po pewnym czasie zacznie lecieć ciepłe nawet można powiedziec gorące powietrze to zdarza się tak, że po chwili przestanie i przez pewien czas (ok 2/3 min) leci zimne i znowu później ciepłe. Pozdrawiam i proszę o pomoc
iwadrian Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 1. sprawdź poziom płynu 2. czy węże od nagrzewnicy obydwa gorące 3.odpowietrz układ 4.przepłukaj nagrzewnicę 5.sprawdź obieg płynu 6.jak nic nie pomoże to pompa do wymiany( najbardziej prawdopodobne)
piotrpz87 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Może dołącze się do tamatu. Ja natomiast mam inny nietypowy objaw ,który odkryłem wczoraj. Silnik ładnie się nagrzewa do 90*C i taką temp. trzyma cały czas - natomiast węże od nagrzewnicy są gorace ale tylko na postoju - wystarczy,że dodam gazu automatycznie robią się letnie - jak puszcze noge z gazu to znowu robią się gorace- przez to nie grzeje mi dobrzew srodku. Układ odpowietrzony, płunu nie ubywa ,termostat nowy- co to może być? Bo mi się już skończyły koncepcje na naprawe tego.
grzesu3 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Watro zainteresować się termostatem i zakupić tylko ory. bądź wahlera. Nie jakieś duperały za 25 zł. Ewentualnie kiedyś coś czytałem, że przyczyną może być pompa. wody.
Copywriter Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Polecam płukanie nagrzewnicy! Odpinasz oba węże, na jeden zakładasz wąż ogrodowy i powoli puszczasz wodę... Potem w drugą stronę... Tak ze 2 razy i gotowe! Cała operacja? Z 20 minut i ciepło powróci na zawsze!
lyo Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 A u mnie jest tak że temperatura 90*C trzyma non stop, węże do i z nagrzewnicy (gorące) a w samochodzie jak na karuzeli raz letnie, trochę cieplejsze i zonk "zima w aucie", no to hamulec, zjazd na postój, maska w górę, zaciskam kilka razy wąż górny podłączony do chłodnicy i pojawia się ciepławe powietrze wew. aż do następnego razu. jakieś 10km. Wyczytałem na forum że układ jest wysokociśnieniowy i może być wadliwy korek zbiorniczka wyrównawczego, Miał może ktoś z was takowy objaw i wymiana korka pomogła?
Gość otfwebd Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 hmmm a ja mam tak że auto nagrzewa się długo nie zawsze do 90 stponi powietrze długo nie leci ciepłe wymieniłem już termostat było dobrze dwa dni i znów to samo co to może być????może czujnik temperatury-ma to związek??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się