kojot_84 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam Mam taki problem ze samochód sam hamuje podnioslem każde kolo do góry i sie okazalo ze kazde trzyma inaczej z przodu od pasażera najmocniej od kierowcy slabiej za kierowca jeszcze słabiej a za pasażerem lekko się kreci troche po pompowalem hamulcem na zgaszonym i zapalonym i to samo, po przejechaniu 50km okazalo sie ze trzymają jeszcze mocniej nawet te które nie trzymało, podczas jazdy pedal zrobil sie bardziej twardy, sprawdzilem serwo, na zgaszonym pompnelem go pare razy i odpalilem trzymajac pedal i opadl to jakby dzialalo, Jak myslicie gdzie jest problem?
Dominik_D Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 A jesteś pewien że chodzi o to że "sam hamuje" może jest tak że np. z przodu hamulce nie odbijają. Mam podobny problem jak ruszam wszystko jest ok ale już w czasie jazdy po kilkukrotnym użyciu hamulca koła zaczynają trzymać Klocki (szczególnie przód od kierowcy) cały czas zaciśnięte, smród jak cholera im więcej używam hamulca tym gorzej Byłem w warsztacie podnieśliśmy samochód i tak- koło z przodu lewe nie kręci się wcale prawe ledwo koła z tyłu ok Wymieniłem płyn hamulcowy, zaciski rozebrane, przeczyszczone nie pomogło, serwo ok We wtorek jade do innego warsztatu może okaże się lepszy już tam dzwoniłem i koleżka mówił że pewnie przewód elastyczny zapchany i płyn się nie cofa ewentualnie pompka ABS do wymiany ale raczej to pierwsze U siebie możesz jeszcze sprawdzić łącznik gumowy łączący pompe vacum z serwo było na forum poczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t47779.0.html;highlight=naprawa+servo
Hilfiger2000 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 miałem ten sam problem, tzn przy niskich temperaturach pedał hamulca robił sie twardy, hamulce nie odbijały i hamowanie było jak na zgaszonym silniku. wczoraj odebrałem auto od mechanika i jak na razie jest ok. przyczyna? TROCHĘ WODY W SERVO I w łączniku przewodu podciśnieniowego W ŚCIANIE GRODZIOWEJ (zamarzała przy niskich temp). wypompowali, wysuszyli i....jak na razie jest dobrze, hamulec działa bardzo poprawnie, więc proponuje zacząć od tego, oczywiście nie zaszkodzi wymienić płyn hamulcowy...[br]Dopisany: 30 Styczeń 2010, 08:50_________________________________________________ Problem wody w servo jest dość częstą przyczyną jego złego działania w autkach z grupy volkswagena. Ja borykałem się z tym problemem w swoim poprzednim aucie (passat b5 3bg). Przy pomocy kolegów z Passat forum udało się ustalić,że jest to częsta przyczyna blokowania (zamarzania)hamulców i twardego pedału hamulca.Woda w servo ponoć może pojawiać się w przypadku gdy mamy zatkane odpływy w dolnej części podszybia i stoi tam woda, może się też pojawiać w wyniku skraplania podczas zmiany ciśnień w servie przy hamowaniu. Nie spotkałem się z tym problemem w samochodach innej marki, może to jakaś wada typowa dla samochodów tej grupy ???:mysli:Druga sprawa to wspomniany łącznik przewodu podciśniowego. Proponowałym sprawdzić powyższe tematy przed ewentualnym dokonywaniem kosztownych zakupów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się