gawey Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Czesc koledzy potrzebuje waszej pomocy mam problem z autkiem dzisiaj z rana jak jechalem do pracy ok 5 rano wszystko w porzadku bylo a gdy wracalem 15 00 i wlaczalem sie do glownej drogi rozpedzam autko i juz przy ok 2500 - 3000 nie chcialo isc kompletny brak mocy jechalo ale powoli nie szybciej niz 120 km/h zero przyspieszenia dodam ze czytalem juz troche na ten temat sprawdzalem gumy dolotowe nie znalazlem nic co moglo by to powodowac po chwili sprobowalem odpalic autko pali normalnie na jalowym prawidlowe obroty ale jak przycisnelem mocniej gaz i przytrzymalem na duzych obrotach mocno kopci i zaczyna sie dlawic i zaczyna mocno szarpac autem jestem w kropce nie wiem co robic pomozcie z gory dzieki wszystkim za pomoc
gawey Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2010 paliwo caly czas tankowane na tej saej stacji wiec to raczej nie paliwa wina :/ a logi jak zrobic
godzic Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 masz opis w dziale diagnostyka Vag, najlepiej znajdź kogoś z kablem i posprawdzać trzeba co i jak. http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html miłego studiowania
gawey Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 no tylko zeby wykonalc logi statyczne i dynamiczne niezbedna jest temp silnika 90 stopni i tu problem bo mam padniety termostacik :/ i mam niska temp silnika wiec nie da rady wykonac logow i jak tu teraz cos sie dowiedziec co jest nie tak
taktuś Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 no tylko zeby wykonalc logi statyczne i dynamiczne niezbedna jest temp silnika 90 stopni i tu problem bo mam padniety termostacik :/ i mam niska temp silnika wiec nie da rady wykonac logow i jak tu teraz cos sie dowiedziec co jest nie tak więc zdawać by się mogło, że klapa totalna Jednak jest wyjście: - trzeba wjechać na podnośnik, wymienić termostat, nie zaszkodzi płyn, - dokładnie przejrzeć cały dolot pod kątem nieszczelności, - dokładnie przejrzeć przewody podciśnienia pod kątem nieszczelności - połączenia elektryczne, kostki w przedziale silnika potraktować dobrym kontaktem - zaobserwować pracę sztangi turbiny, na bank potrzeba ją rozbujać Sugeruję po prostu zająć się autem, a gdy wyeliminujesz ewentualne nieszczelności i doprowadzisz do prawidłowej temperatury roboczej silnik ( wymiana termostatu), dopiero zrób pełną diagnozę zapinając vaga, a my przeczytamy wierszyki które napisze vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się