aju Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam Ze 3 miesiące jeździłem dziadkowo z racji pogody, raczej tylko do 2tyś rpm może czasem z groszem Dziś droga całkowicie czarna więc myślę przewietrzę TDIka, 2,3 ogień do 4~tyś wbijam 4 bieg ciągnę i koło 4tyś jak by mi moc odcieło zwalniam i na każdym biegu muł, ledwo jedzie. Zatrzymałem się gaz w podłogę patrzę czy kopci NIE, patrzę pod maskę nic złego nie widać tyle ile można zajrzeć na drodze. Zgasiłem, odpaliłem ruszam, czuję że moc jest więc ogień każdy bieg ponad 4tyś i nic wszytko ok, ciągnie wyjątkowo dobrze. Tak z pół godziny się bawiłem i nie powtórzyło się. Myśleć o czyszczeniu turbiny czy po prostu incydent? Chyba że macie inne pomysły. Vaga na razie nie podepnę bo pożyczyłem.
ykk Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Odzyskaj vaga i zrob logi.. Wyglada jak notlauf
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Było o tym pełno. Szukaj jak byś wpisał to byś sie dowiedział ze załapał TA przez najprawdopodobnie zawaloną turbine. A jak są takie sniegi to mozna jezdzic na biegach 2-3 i trzymac na obrotach w ok 2,5tys i nic mu sie nie bedzie działo. No ale jak sie chce zaoszczędzić 1l paliwa to pózniej tak jest. Pozdro ZC
Chuck Norris Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Najprawdopodobniej turbina, kiedyś też miałem takie zdarzenie że złapał "muła" (notlauf), od razu kumpel go podpiął do VAG- a i skasował jakiś tam błąd (już nie pamiętam), po tym zabiegu wszystko było ok ładnie pięknie tak jak zawsze, ale po chyba ok 1,5 miesiąca znów się powtórzyło znów kasowanie błędu. W końcu kumpel poradził żeby przegonić tak też zrobiłem i pomogło, do teraz ma spokój i niech tak zostanie na wieki- AMEN. Radzę Ci to samo, przegoń
aju Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 No ale jak sie chce zaoszczędzić 1l paliwa to pózniej tak jest. to chyba nie do mnie
bish - kopt Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 to są typowe objawy notlauf spowodowane zapieczeniem łopatek, u mnie wszelkie próby rozjeżdżenia tego nie dały skutku, czyszczenie turbiny rozwiązało sprawe
aju Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 zrobiłem teraz prawie 200km i się nie powtórzyło o było ostro bo musiałem jechać za bmw 330d w tygodniu zrobię logi i podejmę decyzję
bish - kopt Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 zrobiłem teraz prawie 200km i się nie powtórzyło o było ostro bo musiałem jechać za bmw 330d w tygodniu zrobię logi i podejmę decyzję no to rozjezdziłeś to, przynajmniej narazie a za 330d zrobiłeś to napewno porządnie
aju Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 no to rozjezdziłeś to, przynajmniej narazie mam nadzieję że to incydent po długotrwałym dziadkowym jeżdżeniu zimowym a za 330d zrobiłeś to napewno porządnie [br]Dopisany: 30 Styczeń 2010, 22:41_________________________________________________czy załamany wężyk przy turbinie mógł być powodem?
bish - kopt Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 jasne, wszystko co ma wpływ na ciśn doładowania mogło to spowodować
aju Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 bo dziś taki zaobserwowałem przy samej "gruszcze" od turbiny
aju Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 poprawiłem, od wczoraj nic... zobaczymy, najwyżej będzie czyszczenie turbo i przy okazji wyczyszczę kolektor dolotowy
bish - kopt Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 jak ci wpadnie to wtedy poczyść wszystko, napewno to korzystnie odbije sie dla silniczka
Michał Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 przy okazji możesz też wymienić wężyki, tak dla pewności http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=138
aju Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 turbina do czyszczenia, zrobiliśmy dziś logi auto zostało w warsztacie, od razu poczyszczę wszytko co się da przy okazji możesz też wymienić wężyki, tak dla pewności http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=138 skorzystam chyba[br]Dopisany: 01 Luty 2010, 19:20_________________________________________________zrobione , niestety jestem lżejszy o 500zł
sokol22 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam mam chyba taki sam problem. Rok temu borykałem sie ze spadkiem mocy, wymieniłem zawór n75 i problem miałem rozwiązany. od tygodnia nie działa dobrze turbo typowy objaw do 3,5tyś obr. spoko pow. spadek mocy. Pomyslełem kurde zawór znowu i wymieniłemm tym razem na oryginalny 320 zł . I lipa dalej to samo. po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu jadę i tak w kółko. Możecie sprawdzić na postoju zrobiłem zrzuty ekranu z vaga 4,5 bloki danych 11 http://chomikuj.pl/sokol2 w galerii są 3 fotki czy możecie coś z tego wywnioskowac???? I nie wiem czy to może być turbinka. Ruszałem na postoju sztangą od turbiny i rusza się w górę i w dół gdzieś około 1,5cm. i gdy opuszczam je na dół słychać opadanie łopatek. jaki powinien być prawidłowy przesów sztangi??? Kurde u mnie regeneracja turbiny 800 zł z gw. na 1 rok. pozdrawiam sokol22
bish - kopt Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 turbo na stół i czyszczenie łopatek, przy okazji można ocenić w jakim jest stanie - luzy na wirniku itp, nie jest powiedziane że zaraz musi być regeneracja ...ja wymieniłem N75 niepotrzebnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się