dejf Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Nic tylko trzeba klepac pedał gazu co by sprezarka cisnienie dawala - 'bo gdy prikazu tego nie zastosujesz, kierownice w sprezarce wnet zafastrygujesz' aju - powiedz czy po czyszczeniu auto smiga lepiej w calym zakresie obrotow anizeli przed zabiegiem?
aju Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 nie czuję różnicy raczej, i tak ładni zamiatało więc ciężko powiedzieć dalej ma koło 8sek do 100
sokol22 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 już miałem wyciągać turbo , ale coś mnie tknęło. Otóż zobaczyłem drugi zawór w okolicy szyby, taki sam jak n75 tylko że z czarną główką, i postanowilem go wymienić. Miałem tylko zawór n75 z białą główką więc zabrałem się do wymiany. No i powiem wam że autko odzyskało moc... pedał w podłogę i aż miło jechać. Testowałem ponad 35 km i zero straty mocy. Wcześniej po przejechaniu kilku kilometrów tracił moc. Za co odpowiada ten zawór z czarnym łepkiem. wygląda identycznie jak tez n75 koło turbiny. U mnie wymiana pomogła pozdrawiam sokol22
Cristoforo Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 tak to N18 [br]Dopisany: 06 Luty 2010, 12:35_________________________________________________ja tam butuje zdrowo swojego AJM
aju Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 no ja też będę.... szczególnie że drogi już czarne widzicie jak się kończy dziadkowa jazda
bish - kopt Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 panowie, jak sie wskazówka od temp. tylko ruszy - to odrazu...
Seski Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam Ze 3 miesiące jeździłem dziadkowo z racji pogody, raczej tylko do 2tyś rpm może czasem z groszem Dziś droga całkowicie czarna więc myślę przewietrzę TDIka, 2,3 ogień do 4~tyś wbijam 4 bieg ciągnę i koło 4tyś jak by mi moc odcieło zwalniam i na każdym biegu muł, ledwo jedzie. Zatrzymałem się gaz w podłogę patrzę czy kopci NIE, patrzę pod maskę nic złego nie widać tyle ile można zajrzeć na drodze. Zgasiłem, odpaliłem ruszam, czuję że moc jest więc ogień każdy bieg ponad 4tyś i nic wszytko ok, ciągnie wyjątkowo dobrze. Tak z pół godziny się bawiłem i nie powtórzyło się. Myśleć o czyszczeniu turbiny czy po prostu incydent? Chyba że macie inne pomysły. Vaga na razie nie podepnę bo pożyczyłem. no to dołanczam się bo mi wczorja jak jechalem na spota to się tak stało... ale stanolem wypalilem i potem dalej jechalm i wszystko ok... autostradą przegoniłem i nic więc nie wiem co z tym zrobić ale zaraz tu poczytam
bish - kopt Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Seski, albo bedziesz jezdził jak chłop albo turbo na stół
Seski Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 bish - kopt obiecuje ci, że teraz będe jeździł jak chłop jka tylko będe miał do tego okazje (małr ot) a co do zmieniarki to dziaj popołudniu podpinam i sprawdzam
sokol22 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 on chyba otwiera EGR nic się nie stanie jak będzie zamontowany zawór n75 zamiast n18???
Cristoforo Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 on chyba otwiera EGR nic się nie stanie jak będzie zamontowany zawór n75 zamiast n18??? ponoć nie ale on ma troche inna charakterystykę pracy wiec wg. mądrych głów lepiej tego nie zmieniać
aju Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 po to są dwa różne zawory żeby były różne, dla mnie proste
sokol22 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 po to są dwa różne zawory żeby były różne, dla mnie proste Tylko chodzi mi oto czy coś może się stać z silnikiem, ponieważ odczułem przypływ mocy i nie mam tzw. dziur jak depnę to przyspiesza. (jak poprzednio) aż miło jechac. Może znacie kogoś kto by wiedział???
bish - kopt Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 one podobno niczym sie nie róznią tylko kierunkiem wyprowadzenia dysz, dla świetego spokoju lepiej rozejrzyj sie za nowym N75 i nie jezdzij długo na tym N18, ...a próbowałeś go reanimować?
sokol22 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Nie rozbierałem tego jak dmucham w dziurki to jest przepływ powietrza i chodzi w nim jakaś membrana. ale może być problem w samej elektronice a nie w mechanice zaworu. pojeżdzę trochę na tym N75 i zobaczę czy będzie tracił moc. Widziałem na Allegro takie zawory N18 sterujące zaworem EGR w cenie 150 zł do audi 1,9tdi.
bish - kopt Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 zacina sie tam mechanizm zaworu z powodu syfu jaki zaciąga z atmosfery, wlej tam benzynki extrkc. i pocykaj +12V
sokol22 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Pośmigam trochę na tym zaworze i zobaczę czy coś się będzie działo.
Requan Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 nic się nie stanie jak będzie zamontowany zawór n75 zamiast n18??? Nic sie nie stanie, spokojnie w celu diagnozy mozesz zamienic. Ja tak robilem zeby wykluczyc zawor i okazala sie turbina.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się