Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Rzuca tyłem na śliskim i coś puka. - filmik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na trzepakach auto było, amory ok itd. Ale autem rzuca na śliSkim, nawet jak jedna strona jest na suchym asfalcie. Jak poruszam tyłem na boki to coś tam puka i raczej nie teleje. Słychac tak i na lewym tylnym i na prawym tylnym kole i podejrzewam, że to będzie przyczyna rzucania.

Tutaj macie krótki filmik jak ruszam autem, tylko w pewnym momencie będzie głośniej pukac - to nie to, to o co mi chodzi to puka ciszej :wink4:

http://w182.wrzuta.pl/film/9TlWlbrBhLb/wideo_034

aha jeszcze coś, jak puszczę auto po tym ruszaniu na boki to autko dalej samo się buja przez chwile.

Opublikowano

lacznik stabilizatora

Opublikowano

lacznik stabilizatora

z tylu,?ja bym sprawdzil amorki jeszcze raz,u mnie jest to samo amory po 60proc.tyl a autem rzuca jak cholerka zwlaszcza teraz zima czuje jakby tyl mnie mial zaraz wyprzedzic,latema buja na koleinach...amory kupilem ale za zimno zeby na dworze zmieniac czekam az sie ociepli

Opublikowano

amory miały po 86% tylne a przednie 83/84 także wątpię, ale wczoraj też myślałem o łączniku stabilizatora.. może ktoś napisac, gdzie on się znajduje, dokładnie jak by ktoś mial screena z etki może :)

Opublikowano

łożyska :mysli:

Opublikowano

łożyska :mysli:

hmmm... tylko dziwne, że na obu kołach tak samo...

Opublikowano

może oba poleciały

Opublikowano

no może. zobaczymy.

Opublikowano

może oba poleciały

i tak moze byc

tyl sklada sie z amorow,sprezyn lozysk i tuleji belki oczywiscie oska,jak amorki sa sprawne to sprawdz lozyska,podnies kolo i poruszaj kolem choc watpie zeby ten efekt byl od lozysk....kiedy ostatnio zmieniales te amorki?jak maja po 86proc.to chyba nie maja duzego przebiegu?moze sa zle zalozone i poduszka na amorkach zle sie ulozyla,lub bo widzialem taki przypadek nie sa dobrze skrecone do karoseri......

a jak te rzeczy beda ok. to chyba zostaje tylko geometria(jej sprawdzenie)

Opublikowano

my amorów nie robiliśmy, ale były sprawdzane już przez nas jak są zmontowane i jest ok.

Jeszcze taka teoria: auto jest obniżone i to ma napewno jakiś wpływ ale wydaje mi się, że nie powinno to aż tak byc odczuwalne? Jutro podjadę na diagnostyke albo do mechaniora niech obluka. :cool1:

Opublikowano

jezeli masz zwykle amorki do tych sprezyn to tutaj bym szukal przyczyny, jak masz sportowe to nie mam pojecia co moze byc

Opublikowano

hmm... wykluczymy najpierw tuleje, łączniki, łożyska a jak nie to wtedy amorki. [br]Dopisany: 31 Styczeń 2010, 15:45_________________________________________________czy można dokręcic łożyska w audi z 1996r?

Opublikowano

można

Opublikowano

Witam,

Na pukanie nie wiem za bardzo co odpowiedzieć. Ale mogę powiedzieć że testy na stacjach diagnostycznych nie są miarodajne do końca...

U mnie tył wpadał w lekki poślizg na śliskim. Wymiana amorków na Bilstein B8, zrobienie tulejek (sanek również) i ustawienie geometrii i jak ręką odjął.

Opublikowano

kolego moga być łożyska ale ja bym sprawdził amory wymontuj je i zobacz co sie dzieje bo stacje diagnostyczne nie powiedzą do końca czy są dobre ja pojechłem z wylanym amorem i pokazywało 80% a bujało jak holera

Opublikowano

Po południu sprawdziliśmy łożyska, dało radę dokręcic i jak ręką odjął :wink4: także temat do zamknęcia!

Dzięki chłopaki za pomoc! :)

Opublikowano

mimo wszystko, niedługo będą do wymiany, przerabiałem temat :)

Opublikowano

No całkiem możliwe :wink4: najważniejsze, że wiadomo co było :decayed: i, że teraz jest już dobrze :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...