Frutek666 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam wszystkich. Mam A4 2.5 TDI (AFB) no i mam mały problem z odpalaniem na zimno i pytanie czy z tyłu pompy te króćce do których są przykręcone przewody od wtryskiwaczy to są zaworki zwrotne? jeżeli są to zaworki i są do kitu to mogą powodować utratę ciśnienia w przewodach i potrzebę dłuższego kręcenia rano. Dodam tylko że jak już zapali to chodzi zaj...cie
Bastek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Z tego co się orientuje to zaworek zwrotny jest przy filtrze paliwa a nie w tych króćcach o których piszesz. Musisz szybko usunąć usterkę bo Vp44 nie lubi powietrza
Frutek666 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 z pompy to raczej nie schodzi paliwo bo mam założony zaworek zwrotny na dolocie.
luby1979 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 zalezy jak dlugo kręcisz na zimno.A jak z odpalaniem na cieplo?jesli gorzej na cieplo to moze byc oznaką problemów z pompą.Na zimno to barzdiej albo paliwo,albo świece.A jak vag?jakies bledy? ps:mi ostatnio bez zadnych oznak zgasl i juz nie odpalił:(błędy-awaria sterownika pompy....kupa:(
Frutek666 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 u mnie jest problem nie tyle zimno-ciepło tylko czas postoju gra rolę, po całonocnym postoju muszę tak na 3 razy po ok. 5 sekund kręcić. jak zgaszę i spróbuję po około 10 sekundach to pali na dotyk a jak postoi ze 2 lub więcej godzin to pali ale już gorzej. dlatego się zastanawiam czy tam z tyłu pompy te krućce przy przewodach do wtrysków są zaworkami zwrotnymi (tak słyszałem)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się