Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nie odpala zalewa się paliwem.


kiblos

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem z moim AEB, audi nie chce odpalać, jak odpali zaraz gaśnie, zalewa się paliwem bo świece są wiecznie mokre, świece wszystkie nowe prąd do cewek dochodzi. Nie mam pojęcia co zrobić z tym fantem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy mechanik mówi że mógł przeskoczyć rozrząd i ma nie ten moment zapłonu co trzeba, dodam że to dobry mechanik nie jakiś pan Kazio, VAG pokaże mi przeskoczony rozrząd?? Jeszcze jedno da się gdzieś z sieci pozyskać jakieś program VAG pod kabel usb bo kumpel taki ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy do cewek dochodzi nie tylko napięcie, ale i impuls z modułu zapłonowego. Czujnik temp. powietrza zasysanego znajduje się koło przepustnicy dwu pin-owa wtyczka. Co do rozrządu to nawet jakby przeskoczył o jeden ząbek to silnik by odpalił, tylko że mógłby pracować kulawo nieco. Jeśli świece są mokre to trza szukać iskry gdzie się zapodziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:no: AEB ma inny, przykręcany na jedną śrubkę. Zajrzyj pod maskę za przepustnicę to go znajdziesz. Ale nie wydaje mi się, żeby ten czujnik był powodem problemów z odpaleniem silnika :gwizdanie: To nie możliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moduł jet po wymianie, i to było pierwsze co było sprawdzone, był włożony stary na którym chodził na 3 cylindry ale dalej nie działa, wiec to nie wina modułu. dziś rozbiorę przód i dobiorę się do rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile silnik ma przejechane? Zmierz kompresję. Jakby kompresja mocno siadła to też może nie palić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompresja nie pada przez noc, wróciłem z miasta postawiłem auto i rano nie mogłem odpalić już, zapala i gaśnie, mechanik twierdzi że rozrząd najczęściej przeskakuje podczas gaszenia samochodu więc jutro się okaże co to, jak nie rozrząd to może vaga skołuje i się okaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby rozrząd przeskoczył to by wogóle nie odpalał, a jak piszesz że odpala i gaśnie po 3 sekundach pracy to to nie rozrząd raczej. Poza tym to tak jak pisałem już jakby przeskoczył o 1 ząbek to i tak odpali, musiałby mocno przeskoczyć. Zajrzyj do filtra powietrza i sprawdź czy silnik umie zassać powietrze, ale jeśli się to stało w jedną noc to obstawiam, że to problem elektroniki, wilgoć gdzieś coś namieszała. Ja już miałem problemy typu, że jak auto stało na zewnątrz na wilgoci po odpaleniu silnik gasł, jak po kilku próbach nie gasł już to trząsł się cały, przerywał jak się zagrzał dobrze i wilgoć się wysuszyła wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co pokazał VAG ????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są jakieś jaja :polew: :polew: :polew: :polew:

zabierasz sie do roboty od du...y strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jakieś jaja :polew: :polew: :polew: :polew:

zabierasz sie do roboty od du...y strony

Powymienia pół silnika i nic mu to nie da, a potem dopiero podepnie VAG :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie od d*py tylko nie każdy ma dostęp do vaga a zaholować gdzieś auto to też problem jest zresztą całe forum nauczyło się tylko z vaga korzystać wiec jak ktoś zakłada temat to pierwsza odpowiedz to podepnij vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...