Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Moja A4-ka


fihu

Rekomendowane odpowiedzi

Podoba mi się felga :kox: Jeździj śmiało na półsyntetyku. Jeszcze jak byś miał 1,8T to tylko pełny syntetyk ale do ADRa półsyntetyk będzie najlepszy. Polecam oleje Shell :naughty: u mnie 3 auta na tym jeżdrzą i jest git :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic sie nie rozszczelni. TO MIT. na fulla zmien. wiesz ile jest bazy syntetyczej w półsyntetyku? ok 25%. praktycznie jezdzisz na mineralu...

Mit nie mit mi sie motor rozszczelnil.ADR to nie jest taki silnik,ktory potrzebuje fulla,wystarczy 10w40.Potem to zaczna popychacze stukac,przecieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wy macie jakiekolwiek pojecie o olejach?? co sie rozszczelni?. mineral jest gestszy - owszem - ale tylko w temp pokojowej. w temp optymalnej dla pracy silnika jest rzadki jak siki, gdzie syntetyk zachowuje swoje parametry. To nie jest watek do tego typu dywagacji ale krew mnie zalewa jak slysze: "ADR to nie jest taki silnik,ktory potrzebuje fulla". w moje instrukcji jak byk stoi - zalecany 5W-40 Vollsynthetiköl norma 502.00. Siliniki uwielbiaja syntetyki - mniej sie męczą, mniej pocą. Kwestia wyboru to tylko aspekt ekonomiczny - ostrzegam - to pozorna oszczednosc.

Polecam lekture: http://www.autoporadnik.pl/oleje/jaki-olej-do-silnika-wyjasniamy-olejowe-dylematy/artykul?page=0,0

PS

przy obecnym kursie euro Motul X-Cess 5W-40 u Dzika - 135 PLN 5L........

Dziekuje , Dobranoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie żadnych kosztów. Jak się ma rozszczelnić jak syntetyk jest gęstszy. A jeżeli boisz się że nagar wypłucze to to też bez sensu, bo w obecnych silnikach nie zbiera się już nagar jak w starych polonezach zalewanych selektolem...

Ja kupiłem sobie 1.9 tdi, nie wiedziałem co było lane, miałem wyciek przy rurze od odmy, ale bez obaw zalałem full syntetyka xcess 8100 i nic się nie rozszczelniło i nic nie ubyło po 1000 km

EDIT

Wielbłąda znalazłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie żadnych kosztów. Jak się ma rozszczelnić jak syntetyk jest gęstszy. A jeżeli boisz się że nagar wypłucze to to też bez sensu, bo w obecnych silnikach nie zbiera się już nagar jak w starych polonezach zalewanych selektolem...

Ja kupiłem sobie 1.9 tdi, nie wiedziałem co było lane, miałem wyciek przy róże od odmy, ale bez obaw zalałem full syntetyka xcess 8100 i nic się nie rozszczelniło i nic nie ubyło po 1000 km

nie zgodzę się z Tobą kolego. Mój kolega ostatni okupił A6 2.8 quattro, i zalał castrola fullsyntetykj, bo nie wiedzial co było lane, fakt ze auto niby ma 170 tys przebiegu. po 8 tys km, wszystkie uszczelki mu się wysypały. Zaczęło się od uszczelek pod pokrywami zaworów, później miska oloejowa itd itp. W remont wsadził 2,5 tysia. takze nie wiem czy gra jest warta świeczki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co grzebac i się później martwic? Zalej 10w40 i będzie spokój :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zgodzę się z Tobą kolego. Mój kolega ostatni okupił A6 2.8 quattro, i zalał castrola fullsyntetykj, bo nie wiedzial co było lane, fakt ze auto niby ma 170 tys przebiegu. po 8 tys km, wszystkie uszczelki mu się wysypały. Zaczęło się od uszczelek pod pokrywami zaworów, później miska oloejowa itd itp. W remont wsadził 2,5 tysia. takze nie wiem czy gra jest warta świeczki...

I powiesz mi jeszcze że to od oleju :polew:

Po pierwsze jak silnik sika wszystkimi możliwymi uszczelkami to problem z zapchaną odmą albo za dużym ciśnieniem w skrzyni korbowej (przedmuchy). Po drugie skoro to był świeżo zakupiony samochód to obstawiam że handlarz umył silnik żeby zatuszować te problemy.

Po trzecie zamiast filozofować i powtarzać niesprawdzone informacje poczytaj na temat olejów, na temat tego co może rozszczelnić silnik, na temat różnic w mineralu, semisyntetyku i syntetyku itd, a nie wprowadzaj innych w błąd.

Sorki za zaśmiecanie wątku, ale trzeba czasami kogoś uświadomić.

A na koniec, to że komuś po zalaniu syntetyka do auta które fabrycznie jest do jazdy na takim przystosowane gdzieś się coś rozszczelniło to moim zdaniem tylko i wyłącznie zbieg okoliczności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, jeżeli jest wyraźnie napisane syntetyk, to leje się syntetyk, wątpie, żeby z półsyn. przeszło się na syntetyk i przez to zaczęły się wycieki... . Co do furmany, to prezentuje się świetnie :good: powodzonka. :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zgodzę się z Tobą kolego. Mój kolega ostatni okupił A6 2.8 quattro, i zalał castrola fullsyntetykj, bo nie wiedzial co było lane, fakt ze auto niby ma 170 tys przebiegu. po 8 tys km, wszystkie uszczelki mu się wysypały. Zaczęło się od uszczelek pod pokrywami zaworów, później miska oloejowa itd itp. W remont wsadził 2,5 tysia. takze nie wiem czy gra jest warta świeczki...

I powiesz mi jeszcze że to od oleju :polew:

Po pierwsze jak silnik sika wszystkimi możliwymi uszczelkami to problem z zapchaną odmą albo za dużym ciśnieniem w skrzyni korbowej (przedmuchy). Po drugie skoro to był świeżo zakupiony samochód to obstawiam że handlarz umył silnik żeby zatuszować te problemy.

Po trzecie zamiast filozofować i powtarzać niesprawdzone informacje poczytaj na temat olejów, na temat tego co może rozszczelnić silnik, na temat różnic w mineralu, semisyntetyku i syntetyku itd, a nie wprowadzaj innych w błąd.

Sorki za zaśmiecanie wątku, ale trzeba czasami kogoś uświadomić.

A na koniec, to że komuś po zalaniu syntetyka do auta które fabrycznie jest do jazdy na takim przystosowane gdzieś się coś rozszczelniło to moim zdaniem tylko i wyłącznie zbieg okoliczności...

tak jak wiktor mowi. przyczyna takich acji jest umycie silnika przed sprzedaza i zalanie motodoktora. po jakims czasie czar pryska i czym by nie zalał - silnik zaczyna sikac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zgodzę się z Tobą kolego. Mój kolega ostatni okupił A6 2.8 quattro, i zalał castrola fullsyntetykj, bo nie wiedzial co było lane, fakt ze auto niby ma 170 tys przebiegu. po 8 tys km, wszystkie uszczelki mu się wysypały. Zaczęło się od uszczelek pod pokrywami zaworów, później miska oloejowa itd itp. W remont wsadził 2,5 tysia. takze nie wiem czy gra jest warta świeczki...

Ale kolego, po co te nerwy?? Ja tylko napisaałęm przypadłość mojego kumpla i co mu się stało. Tak mu powiedzieli w warsztacie, zę Castrol wypłukuje silnik i dlatego ja napisałem żę po tym oleju zaczął się pocić. P.s Dokłądnie sie dowiedziałęm jaki zalał, i było to nawet półsyntetyk GTX. Sorry za OT, ale to takie małe wyjaśnienie.

I powiesz mi jeszcze że to od oleju :polew:

Po pierwsze jak silnik sika wszystkimi możliwymi uszczelkami to problem z zapchaną odmą albo za dużym ciśnieniem w skrzyni korbowej (przedmuchy). Po drugie skoro to był świeżo zakupiony samochód to obstawiam że handlarz umył silnik żeby zatuszować te problemy.

Po trzecie zamiast filozofować i powtarzać niesprawdzone informacje poczytaj na temat olejów, na temat tego co może rozszczelnić silnik, na temat różnic w mineralu, semisyntetyku i syntetyku itd, a nie wprowadzaj innych w błąd.

Sorki za zaśmiecanie wątku, ale trzeba czasami kogoś uświadomić.

A na koniec, to że komuś po zalaniu syntetyka do auta które fabrycznie jest do jazdy na takim przystosowane gdzieś się coś rozszczelniło to moim zdaniem tylko i wyłącznie zbieg okoliczności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobrze, że haka się pozbyłeś, ale ten tłumik jeszcze to jak dla mnie porażka. buczy? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie cisza jak ori

to chociaż tyle dobrze. :tongue4:

p.s. byłoby miło jakbyś używał znaków interpunkcyjnych :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi bardzo fajne :> widać ze uszanowana :) jakieś lampki na przód z polifta i będzie super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...