lukaszek13ns Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Witam tak jak w temacie, przymierzam sie do do wyminy plynu hamulcowego, i przy okazji klockow tyl i przod. I zauwazylem ze na przednim prawym kole klocek zewnetrzny sciera sie bardziej okladziny zostalo jakies 3 milimetry a na pozostalych kolach z przodu okladziny zostalo po jakies 6 milimetrow. Co moze byc przyczyna ze ten jeden klocek sciera sie szybciej, z tego co mi wiadomo chyba wszystkie powinny sie scierac rownoczesnie, w takim przypadku na co zwrocic uwage przy zmianie klockow. Za wszelkie wskazowki bedze bardzo wdzieczny. Pozdrawiam
cayenne Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Może być tak,że właśnie ten jeden nie dokońca odbija i jego powierzchnia cały czas styka się z tarczą. Nie grzeje Ci sie to koło? Dotknij felgi i zobacz,czy nie jest gorąca. Jak zahamujesz i puścisz kiere nie ściaga? Może być,że tłoczek jest zapchany,przez co zacisk nie odbija dobrze.
lukaszek13ns Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2007 Dzieki za wskazowki zajmie sie tym sciagac jak zahamuje to nie sciaga czy felga goraca to sprawdze i tak bede wszystko sciagal tak ze przegladne zacisk. Jak macie jeszcze jakies wskazowki to piszcie.
wojtek26 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Możesz mieć zapieczoną jedną prowadnice zacisku i bedzie ci ścierać jeden z klocków i w dodatku nierównomiernie sprawdź tulejki zacisku czy lekko chodzą
lukaszek13ns Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2007 Możesz mieć zapieczoną jedną prowadnice zacisku i bedzie ci ścierać jeden z klocków i w dodatku nierównomiernie sprawdź tulejki zacisku czy lekko chodzą Wlasnie obstawiam zapieczona prowadnice dzieki za odpowiedzi.
Frimuś Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 A czy przyczyna nie rownego sciereania klockow moze byc zle odpowietrzony uklad hamulcowy?? bo ja mam nowe tarcze i widze ze nie na calej powierzchni sie sciera bo jest korozka(w tym miejscu gdzie klocek nie styka z powierzchnia)
Dev Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 A czy przyczyna nie rownego sciereania klockow moze byc zle odpowietrzony uklad hamulcowy?? bo ja mam nowe tarcze i widze ze nie na calej powierzchni sie sciera bo jest korozka(w tym miejscu gdzie klocek nie styka z powierzchnia) odswiezyłes bardzo starego kotleta :polew: zle odpowietrzony kanał w układzie hamulcowym może spowodowac nierównomierne zuzywanie sie okładzin i tarcz ale równiez moze byc problem w zapieczonych jarzmach i prowadnicach chodzi o przód czy tył ?????
Frimuś Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 lepszy stary kotlet niz nowy temat chodzi mi o przod zalozylem nowe tarcze i klocki jakies pol roku temu i zauwazylem ze podczas hamowania wyczowalem chwilowe drgania na kierownicy a pozniej przyjzalem sie tarczom i zauwarzylem ze nie scieraj ana calej powierzchni.dlatego chce kupic nowe klocki a przy okazji odpowierztrzyc uklad.
Dev Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 nierównomierne ścieranie tarcz i klocków jest powodem zużytych prowadnic w zacisku oraz słabych spręzyn które sa na zacisku jak zalozysz nowe klocki i tarcze sytuacja sie powtórzy
Dev Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 trzeba zapodac nowe, najlepiej ori Ate prowadnice oraz spręzyny koszt całosci ok 60zł, może mniej jakie chcesz tarcze i klocki wrzucic???? moge Ci doradzic w temacie i pomóc w nabyciu podzespołów, dobrze jest tez wymienic płyn hamulcowy na nowy
Frimuś Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Kurde sory za glupie pytania. Ale tak plyn i tarcze sa nowka bo pol roku temu wymienialem (tarcze mam febi) a o jakich sprezynach mowisz bo ??
Dev Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 to nie sa sprężyny, raczej druty, znajduja sie na zacisku
Frimuś Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 no to napisz gdzie tego szukac masz moze jakis link do tych czesci.
Dev Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 moge Ci je zalatwic tzn druty i gumowe prowadnice
Frimuś Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 to pisz konkrety jakie to sa druty i czy to napewno to i co za gumy?
Dev Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 obejrzyj sobie dokładnie zacisk na zewnętrznej stronie sa druty a gumy to prowadnice, które sa umieszczone w zacisku
Frimuś Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 wiec druty sa ok!!! a gumy czyli te na tloczku sa cale !! wiec moze to wimna klockow?
Dev Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 zaraz dostane zawalu !!! Druty sa cale ale juz sie odksztalcily i staracily swoje wlasciwosci, gumy to samo.
Frimuś Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 WIEC NIEMA MOZLIWOSCI TEGO SPRWADZIC ? TZREBA WYMIENIAC TAK JAK KONKRETNIE JEST NAPISANE TO JA GLUPICH PYTAN NIEZADAJE.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się