Tobi_one Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Pierwsze moje pytanie do Was moi mili to jakie sa wymiary seryjnych tarcz i zacisków w modelu podanym w temacie wątku. Natomiast druga rzecz to taka, co potrzebuje żeby ulepszyc jeszcze ta siłe hamowania? większe tarcze, zaciski czy tez np rozmiar taki jak seryjne z tym, że tarcze nawiercane czy tez nacinana i do tego jakies lepsze klocki hamulcowe? Pytanie od laika w temacie, także będe wdzieczny jak ktoś z forum znający sie na tym pomoże w tej kwestii 1
Stichy Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 jest tego duzo http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_nowe_hamulce-t114984.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_upgrade_hamulcow_przednich_w_oparciu_o_zacisk_s4_b6_i_tarcze_321mm-t29591.0.html
spetsnaz Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 jest tego duzo http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_nowe_hamulce-t114984.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_upgrade_hamulcow_przednich_w_oparciu_o_zacisk_s4_b6_i_tarcze_321mm-t29591.0.html w B8 to już całkiem inna bajka [br]Dopisany: 02 Luty 2010, 17:29_________________________________________________ Pierwsze moje pytanie do Was moi mili to jakie sa wymiary seryjnych tarcz i zacisków w modelu podanym w temacie wątku. Natomiast druga rzecz to taka, co potrzebuje żeby ulepszyc jeszcze ta siłe hamowania? większe tarcze, zaciski czy tez np rozmiar taki jak seryjne z tym, że tarcze nawiercane czy tez nacinana i do tego jakies lepsze klocki hamulcowe? Pytanie od laika w temacie, także będe wdzieczny jak ktoś z forum znający sie na tym pomoże w tej kwestii Coś nie tak z Twoimi hamulcami? Masz u siebie seryjnie hamulce 314x25mm, potrzebujesz czegoś więcej to szukaj 320x30 z A5.
Tobi_one Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 jest tego duzo http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_nowe_hamulce-t114984.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_upgrade_hamulcow_przednich_w_oparciu_o_zacisk_s4_b6_i_tarcze_321mm-t29591.0.html w B8 to już całkiem inna bajka [br]Dopisany: 02 Luty 2010, 17:29_________________________________________________ Pierwsze moje pytanie do Was moi mili to jakie sa wymiary seryjnych tarcz i zacisków w modelu podanym w temacie wątku. Natomiast druga rzecz to taka, co potrzebuje żeby ulepszyc jeszcze ta siłe hamowania? większe tarcze, zaciski czy tez np rozmiar taki jak seryjne z tym, że tarcze nawiercane czy tez nacinana i do tego jakies lepsze klocki hamulcowe? Pytanie od laika w temacie, także będe wdzieczny jak ktoś z forum znający sie na tym pomoże w tej kwestii Coś nie tak z Twoimi hamulcami? Masz u siebie seryjnie hamulce 314x25mm, potrzebujesz czegoś więcej to szukaj 320x30 z A5. nie, wszystko ok, tylko pytam dlatego, że będe podnosił troche moc w swojej B8 i zastanawiam się czy nie poprawic troche hamulców wobec tego... czy różnica będzie odczuwalna pomiędzy tymi seryjnymi 314x25mm a 320x30 z A5? jesli chciałbym zrobic taki swap hamulców z a5 to co do tego potrzeba? same tarcze, klocki czy cos jeszcze? i jeszcze jedno pytanie czy jest sens robic ten upgrade hamulców w ogóle? bo te seryjne co mam nie są takie złe oczywiscie, powiedziałbym, że nawet bardzo dobrze sie spisują.
turdzi Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 masz jeszcze zestawy dedykowane np: Brembo , Stop-tech Zalezy tez o ile ta moc bedziesz podnosil , jesli tylko programem to moze warto zainwestowac w dobry klocek , jesli chcesz podskoczyc pod 200KM to faktycznie przydalo by sie tez popracowac nad hamulcem dla bezpieczenstwa.
spetsnaz Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 czy różnica będzie odczuwalna pomiędzy tymi seryjnymi 314x25mm a 320x30 z A5? jesli chciałbym zrobic taki swap hamulców z a5 to co do tego potrzeba? same tarcze, klocki czy cos jeszcze? Jestem pewien, że będzie, jak się trafi to i 345 z eski. Jeżeli chcesz podjąć takie kroki to konieczna będzie wymiana: tarcz jarzm zacisków klocków osłon blaszanych tarcz Szukaj ofert na allegro, czasem trafia się coś ciekawego w niskiej cenie.
Tobi_one Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 masz jeszcze zestawy dedykowane np: Brembo , Stop-tech Zalezy tez o ile ta moc bedziesz podnosil , jesli tylko programem to moze warto zainwestowac w dobry klocek , jesli chcesz podskoczyc pod 200KM to faktycznie przydalo by sie tez popracowac nad hamulcem dla bezpieczenstwa. nie widziałem tych zestawów dedykowanych do B8... możesz zapodac link jakiś? czy różnica będzie odczuwalna pomiędzy tymi seryjnymi 314x25mm a 320x30 z A5? jesli chciałbym zrobic taki swap hamulców z a5 to co do tego potrzeba? same tarcze, klocki czy cos jeszcze? Jestem pewien, że będzie, jak się trafi to i 345 z eski. Jeżeli chcesz podjąć takie kroki to konieczna będzie wymiana: tarcz jarzm zacisków klocków osłon blaszanych tarcz Szukaj ofert na allegro, czasem trafia się coś ciekawego w niskiej cenie. to mam szukac tych rzeczy od A5?
david_n Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 masz jeszcze zestawy dedykowane np: Brembo , Stop-tech Zalezy tez o ile ta moc bedziesz podnosil , jesli tylko programem to moze warto zainwestowac w dobry klocek , jesli chcesz podskoczyc pod 200KM to faktycznie przydalo by sie tez popracowac nad hamulcem dla bezpieczenstwa. nie widziałem tych zestawów dedykowanych do B8... możesz zapodac link jakiś? czy różnica będzie odczuwalna pomiędzy tymi seryjnymi 314x25mm a 320x30 z A5? jesli chciałbym zrobic taki swap hamulców z a5 to co do tego potrzeba? same tarcze, klocki czy cos jeszcze? Jestem pewien, że będzie, jak się trafi to i 345 z eski. Jeżeli chcesz podjąć takie kroki to konieczna będzie wymiana: tarcz jarzm zacisków klocków osłon blaszanych tarcz Szukaj ofert na allegro, czasem trafia się coś ciekawego w niskiej cenie. to mam szukac tych rzeczy od A5? W A4 B8 też większe hamulce były montowane, razem z większymi silnikami. Trzeba szukać
wrclaguna Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 zerknij tu i popytaj o rozmiar tarcz http://moto.allegro.pl/item908701727_audi_a4_b8_2009r_avant_8ko_zaciski_przod.html taniocha ladna jak za zaciski do B8
spetsnaz Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 zerknij tu i popytaj o rozmiar tarcz http://moto.allegro.pl/item908701727_audi_a4_b8_2009r_avant_8ko_zaciski_przod.html taniocha ladna jak za zaciski do B8 To są akurat takie same
turdzi Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 masz jeszcze zestawy dedykowane np: Brembo , Stop-tech Zalezy tez o ile ta moc bedziesz podnosil , jesli tylko programem to moze warto zainwestowac w dobry klocek , jesli chcesz podskoczyc pod 200KM to faktycznie przydalo by sie tez popracowac nad hamulcem dla bezpieczenstwa. nie widziałem tych zestawów dedykowanych do B8... możesz zapodac link jakiś? czy różnica będzie odczuwalna pomiędzy tymi seryjnymi 314x25mm a 320x30 z A5? jesli chciałbym zrobic taki swap hamulców z a5 to co do tego potrzeba? same tarcze, klocki czy cos jeszcze? Jestem pewien, że będzie, jak się trafi to i 345 z eski. Jeżeli chcesz podjąć takie kroki to konieczna będzie wymiana: tarcz jarzm zacisków klocków osłon blaszanych tarcz Szukaj ofert na allegro, czasem trafia się coś ciekawego w niskiej cenie. to mam szukac tych rzeczy od A5? http://www.mtm-online.de/en/products?FZID=A4B8TDI105Q&KIT=m-0s5bre380vk
KENOiX Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 masz jeszcze zestawy dedykowane np: Brembo , Stop-tech Zalezy tez o ile ta moc bedziesz podnosil , jesli tylko programem to moze warto zainwestowac w dobry klocek , jesli chcesz podskoczyc pod 200KM to faktycznie przydalo by sie tez popracowac nad hamulcem dla bezpieczenstwa. nie widziałem tych zestawów dedykowanych do B8... możesz zapodac link jakiś? czy różnica będzie odczuwalna pomiędzy tymi seryjnymi 314x25mm a 320x30 z A5? jesli chciałbym zrobic taki swap hamulców z a5 to co do tego potrzeba? same tarcze, klocki czy cos jeszcze? Jestem pewien, że będzie, jak się trafi to i 345 z eski. Jeżeli chcesz podjąć takie kroki to konieczna będzie wymiana: tarcz jarzm zacisków klocków osłon blaszanych tarcz Szukaj ofert na allegro, czasem trafia się coś ciekawego w niskiej cenie. to mam szukac tych rzeczy od A5? http://www.mtm-online.de/en/products?FZID=A4B8TDI105Q&KIT=m-0s5bre380vk i felga min 20" szukaj jakiejś totalnie skasowanej esy na aukcjach i postaraj się wyrwać części w innym wypadku koszty mogą być znaczne...
siemian Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 róznice napewno poczujesz przy przejściu z 314 na 320 choćby dlatego że te drugie magą o 5mm szerszą tarcze, więc będą lepiej oddawać ciepło... Ja jestem zdania że na hamulcach nie można oszczędzać
Tobi_one Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 jakbyście czasem natchneli sie na taki zestaw pasujący do mnie to prosze o kontakt w tym temacie dziękii
turdzi Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Tobi_one jest jeszcze jdna opcja ktora mnie zstanowila. natrafilem na cos takiego : http://www.abt-sportsline.de/tuning/shop/Audi-A4-8K-Bremsen_468_357_3/produkt/ABT-Bremsanlage-1120/ i nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie to ze to zacisk od S3 , ktory takze pasuje do A4 B7 .Wiec albo im sie zdjecia pomylily i dali co mieli albo zacisk S3/S4 B6,B7 pasuje do zwrotnicy B8
andrew5667 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 jak tam z wiekszymi hamulcami czy juz sa
Dev Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 do B8 mozna zapodac na przód zaciski od S4 B6 lub B7 do tego tarcze 345/29.5/52mm od B8 3.2FSi na tył zaciski od S4 B6 lub B7 300/22mm no chyba ze sie trafi tył od S4 B8 330/22mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się