sosna22222 0 Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Witam wszystkich Mam taki problem mianowicie podczas jazdy po wyboistej drodze slychac dzwonienie przy tylnych kolach ale gdy tylko nacisne hamulec to dzwonienie znika. Ktos juz cos podobnego przerabial??? Pozdrawiam usunąłem te emoty Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna22222 0 Posted June 7, 2007 Author Share Posted June 7, 2007 dzieki za podpowiedz sprobuje najpierw z WD 40 a jak nie pomoze to pojade do mechanika. Jakie elementy dokladnie mam spsikac?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
areckid 0 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Zaciski hamulcowe do przegladu/regeneracji/wymiany. Sprawdz co z nimi, przegladnij prowadnice i nasmaruj, powinno pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Często prowadnice są zapieczone, trzeba rozebrać, wyczyścić i nasmarować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna22222 0 Posted June 9, 2007 Author Share Posted June 9, 2007 ok dzieki za odpowiedz sprobuje w przyszlym tygodniu i napisze jaki efekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawajrapa 0 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 ok dzieki za odpowiedz sprobuje w przyszlym tygodniu i napisze jaki efekt i jak tam, problem rozwiazany? ja mam u siebie to samo, od jakiegos czasu, ale nie mam czasu zeby sie za to wziac :| napisz prosze co tam u Ciebie bylo, to moze wkoncu to rozbiore, jak nie to trzeba bedzie gdzies zajechac, bo denerwujace jest te dzwonienie, szczegolnie na bruku, i przejazdach tramwajowych ktoreych w szczecinie nie brakuje.... pzdr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gadi 0 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Ja u siebie miałem podobny problem tylko że z przodu. Wystarczyło przesmarować smarem miedzianym miejsca tam gdzie klocki przesuwają się po zacisku. Oraz rozgiąć mocniej blaszki na wewnętrznym klocku, tam gdzie wchodzą one do tłoczka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna22222 0 Posted June 23, 2007 Author Share Posted June 23, 2007 Nie jeszcze nie sprawdzalem bo nie mam czasu sie za to zabrac Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawajrapa 0 Posted July 7, 2007 Share Posted July 7, 2007 sosna22222 i jak tam? dalej dzwoni, czy moze juz cos robiles? ja tez nie mam kiedy zajzec, teraz mam problem ze skrzynia i te zaciski sie odlozyly na pozniej... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna22222 0 Posted July 7, 2007 Author Share Posted July 7, 2007 hehe coz ja tez nie sprawdzalem ale w tym tygodniu jade do mechanika na wymiane przegubu wiec poprosze zeby zobaczyl co sie tam dzieje :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawajrapa 0 Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 sosna22222, heheh i jak tam status dzwoniacego problemu na tyle? cos juz zrobione/zdiagnozowane? mi sie posypala skrzynia, przy okazji wymienilem sprzeglo, troche mnie to kosztowalo, wiec poki co zapominam o tym dzwonieniu ;P ale jak cos bedziesz wiedzial- napisz co bylo, prawdopodobnie u mnie bedzie to samo, to wtedy moze sie wezme za to i naprawie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek2222 0 Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 te dzwonienie to klocki hamulcowe albo wypadla sprezynaka przy zacisku albo trzeba je podgiac,bo to klocek jest luzny i dlatego dzwoni robilem to u siebie 3 min.roboty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eljot 0 Posted July 13, 2007 Share Posted July 13, 2007 Właśnie wróciłem z garażu. Miałem podobne objawy co Sosna 22222 i inni koledzy. Przyczyną były sprężynki klocków, pod wpływem temperatury zapiekły się i nie amortyzowały. WD40 popsikać i rozruszać te sprężynki a następnie podgiąć je w kierunku zewnętrznym klocka. Przeczyścić śruby prowadnic i nasmarować. Jeżeli nie będzie dobrego efektu należy wymienić klocki i po problemie. A mechanicy kazali wymieniać zaciski, bo wyrobiły się prowadnice /nie zawsze wierzcie mechanikom/ Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
felipe.avant 1 Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Witajcie koledzy u mnie tez graja dzwonki w tylnym zawieszeniu po bruku strasznie. Napiszcie dokladnie czy problem leży w tych hamulcach czy w łożyskach tylnych. Gdy zaciągam ręczny hamulec na postoju i pobujam samochodem to piszczy jak cholera poprosze o opinie i naprawe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 felipe.avant sprawdź w pierwszej kolejności te sprężynki w klockach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkman 3 Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 U mnie przyczyną dzwonienia w lewym tylnym kole była pęknięta sprężyna w klocku.Wymiana na nowy komplet pomogła. Niestety samych sprężyn nie kupisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleyy 0 Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 ile zaplaciles za komplet? moze ktos wytlumaczy jak to sie robi! mam identyczny problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 ile zaplaciles za komplet? moze ktos wytlumaczy jak to sie robi! mam identyczny problem Chodzi tu o wymianę na nowy komplet klocków. Wymiana klocków z tyłu: trzeba odkręcić cylinderek z jarzma, założyć nowy komplet klocków, wkręcić tłoczek do cylinderka i złożyć wszystko razem. Przesmaruj śruby w jarzmie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleyy 0 Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 wymienilem klocki na nowe i po sprawie. Koszt klockow 150zl ale... pojawil sie nowy problem ;/ ale to juz nie na ten temat w forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
felipe.avant 1 Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 żadne tam klocki luzne,zdejmij tylne koło wyjmij zawleczke zapezpieczajaca z piasty wyjmyj kólko z piasty zabezpiecajaca,wbij młotkiem piaste ma duzy luz załóz obraczke ,załóz zawleczke i gotowe żadnego brzeczenia,niektórzy tez twierdza ze łożyska nieprawda jak nie buczy to tylko to. Pozdrawiam robilem to w audi i wv Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawajrapa 0 Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 żadne tam klocki luzne,zdejmij tylne koło wyjmij zawleczke zapezpieczajaca z piasty wyjmyj kólko z piasty zabezpiecajaca,wbij młotkiem piaste ma duzy luz załóz obraczke ,załóz zawleczke i gotowe żadnego brzeczenia,niektórzy tez twierdza ze łożyska nieprawda jak nie buczy to tylko to. Pozdrawiam robilem to w audi i wv czy ktos moze probowal? ja mam ten sam problem, ale z braku czasu do dzis jezdze, i na bruku nie jedzie jak audi, ale jak jakas taczka... trzeba wkoncu by sie za to zabrac. to co opisuje felipe jest chyba prostsze / szybsze w wykonianiu, bo nie widzi mi sie samemu rozkrecac calych zaciskow itd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkman 3 Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Kolego felipe.avant- może u ciebie powodem brzęczenia był luz na piaście ale u mnie jak pisałem wcześniej była pęknięta spręzyna klocka.Tak więc przyczyn może być więcej niż jedna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawajrapa 0 Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 no wlasnie tak mysle, skoro przy zaciagnietym recznym stukanie/brzeczenie ustaje- to chyba raczej nie luz na piascie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkman 3 Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 no właśnie.wystarczy przeprowadzić taki prosty test jak w/w. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now