Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zachodniopomorskie pogaduchy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wif jaka to ulica.w str radziszewa. Po lewej str.za jakąś firmą gdzie na placu stoją napczepy/tiry i za tym placem w uliczkę w lewo.

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nio to w Żydowcach, przed kluczem niestety ale nic z potrzebnych mi rzeczy nie mieli .. :kox:

Opublikowano

Szukam kogos ze szczecina z audi a4 b7 z zestawem bluetooth

chciałem sprawdzic czy moje tel łaczy sie z czims zestawem fabrycznym

Opublikowano

W podjuchach rozbierają angole...

Daj dokładny namiar na podjuchy

Wysłane z IPHONA 6 PLUS

Opublikowano

Witam szukam kogos ze Szczecina z audi a4 b7 która posiada wbudowany zestaw BLUETOOTH

chciałęm sprawdzic czy komunikuje sie z moim tel

w podziekowaniu uzycze VCDSa

Opublikowano

Pany jak obczaić czy napinacz od paska klinowego jest do wywalenia ?

Rolka zaczyna mie lekko świstać, jak już wymieniać to i paski i rolkę, pomyślałem też o napinaczu, ale jak się dowiedziałem o cenie to mało z krzesła nie spadłem :facepalm:

Opublikowano

Pany jak obczaić czy napinacz od paska klinowego jest do wywalenia ?

Rolka zaczyna mie lekko świstać, jak już wymieniać to i paski i rolkę, pomyślałem też o napinaczu, ale jak się dowiedziałem o cenie to mało z krzesła nie spadłem :facepalm:

Zmieniaj i napinacz nie oszczędzaj bo sie zemści znam z autopsji

Wysłane z IPHONA 6 PLUS

Opublikowano

u mnie napinacz to kwota 1/3rozrzadu.

Ale musialem bo juz szedl z klina tnz bym tak jakby krzywo zamontowany.jak robisz ze 25 tys rocznie to zmieniaj jak duzo wiecej i jest ok to zostaw.

Opublikowano

Ogólnie dużo nie latam

Więc parę tysięcy to maks rocznie

Napinacz z rolką 380 a sama rolka ok 60 ... więc różnica kolosalna....

Gdyby nie to że nakupowałem już paski, filtry, jakieś gumy na drążki i przeguby, to zapewne nie stękał bym i kupił.. Ale lista części które trza powymieniać w tym aucie nie kończy się ... :facepalm::kwasny:

Opublikowano (edytowane)

Najgorsze jest zbieranie a to guma.wahacz.pasek.itd a jak do tego dodasz rozrzad plus robota to jest kwota bliska roku bitwy pod Grunwaldem hehe.

Ja za rozrzad placilem prawie 1k z robota dla kogos duzo dla kogos malo...

Moim zdaniem zmieniaj i nie zastanawiaj sie.

Zrob jeszcze fote jak stoi ten napinacz.

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

U mnie po wymianie napinacza i paska, nap. podajże Ina był spokoju na miesiąc. Znowu popiskuje jak wilgotno. Tyle sa warte czesci w sklepach motoryzacyjnych. Dla przykładu z jednej strony mam osłonę przegubu ori 19 lat i trzyma !

Z drugiej strony jak juz wymieniłem to co roku po zimie pęka. Teraz kupiłem najdroższą niby oryginalny :-) koło gumy to nie leżało. Z butelek plastikowych. No ale w sklepie są przekonani ze idzie na pierwszy montaż.

Opublikowano

Z oslona przegubu to jest tak ze zle ja zalozysz i zaraz zdechnie.

Ja tez tak zrobilem kupilem lobro oslonki i zmienilem profilaktycznie jak zmienjalem sprzeglo po 4 mc jedna padla druga nie bo dalem za malo smaru i sie zassala i pekla.druga sprawa to tak jak piszesz czesci to juz nie ta sama jokosc jak nascie lat temu.

Nie wiem jaki mam napinacz ale juz mam go 3 rok i nie ma mowy o pisku.

Opublikowano (edytowane)

No niestety do AJM jest drogi napinacz-ale istnieje jeszcze takie cos ( Podcieranie d*py szkłem) ale skuteczne -smar do pasków w spreju.

Napinacz też może klękać z winy stojącej wolnobieżki altka. Lub poprostu jego zmeczenie latami pracy.

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

U mnie napinacz nie skacze, a przy walniętym sprzęgiełku altka powinien. Kiedyś tak miałem. A mimo to b. szybko klęknął.

A ten spray to pomaga na 5 min. czy dłużej ? Może zakupie.

Opublikowano

Na dość długo pomaga...

Opublikowano

A podpasuje ... ? :kwasny:

To nie jest kurna śmieszne, niby staram się robić wsio na bieżąco w tym aucie, a teraz znów coś, i znów coś... i tak końca nie widać. :angry:

Opublikowano (edytowane)

Mam tak samo w Roverze.

Noż kurde, jak nie dętka to opona, a to przerzutka do regulacji a to druga do wymiany. Zgroza. Dochodzą do tego serwis i ew wymiana płynu hamulcowego. O linkach czy łańcuchu nie wspomnę bo poza co sezonową i podczas sezonu konserwacją to często dochodzi wymiana. No istna skarbonka.

Aaaa, no i baterie do lampek. Noż kurde, ile można ładować te akumulatorki.


Aaaaa, no i te wszystkie preparaty do czyszczenia, konserwacji czy innych detalingowych masochizmach.

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Szczyt oszczędności zeby używany rozrząd sprzedawać , a szczyt skapstwa jak ktos to kupi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...