Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Błędy - co one oznaczają ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Jestem nowy, mam A4 avant B5 lifting 1.9TDi 90PS z 2000roku :). Wykrywałem błędy za pomocą programu VAG 311.2 i wkleje te, które się pojawiły :angry:. Prosiłbym o wyjaśnienie ich znaczenia. Szukałem znaczeń, ale dalej nie jestem pewien co tak naprawdę znaczą... Oto i one :

PIERWSZY :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 AJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2829

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

I DRUGI :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 920 900 M

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D50

Software Coding: 00040

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0Y5055001

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Co do pierwszego to wyczytałem , że może być to coś z licznikiem... choć dalej nie wiem o co dokładnie chodzi :)

Drugi to podobno awaria jakiegoś czujnika płynu chłodzącego, przydałoby się dowiedzieć konkretnie gdzie co i jak , aby usunąć usterkę..

Proszę o odpowiedź , z góry dzięki ! Pozdro

[mod]Zapoznaj się z regulaminem, bo kolejne wątki (prefix) niezgodne z nim polecą do kosza[/mod]

Opublikowano

pierwszy kod błędu informuje o tym by odczytać błędy wchodząc nie w 01 Engine tylko 17 Instruments Cluster,

drugi świadczy o tym, że czasami brak jest wskazania z czujnika temperatury płynu chłodzącego do wskaźnika temperatury w zegarach (czujnik temperatury płynu chłodzącego zawiera w swojej obudowie dwa niezależne czujniki - jeden to G62 a drugi to właśnie G2 i z tego czujnika sygnał do wskaźnika jest wyprowadzony z pinów nr 2 i 4 czujnika temp. płynu), najczęściej przyczyną takiego błędu są zaśniedziałe styki albo na samym czujniku albo we wtyczce do niego, z uwagi na pierwszy błąd w Instruments Cluster podejrzewam, że raczej przy samych zegarach będzie gdzieś zanik sygnału, wejdź zatem w 17 Instruments i tam odczytaj kod/y błędu. Jeśli chodzi o umiejscowienie czujnika G62/G2 to znajduje się on w miejscu zaznaczonym na poniższym foto :

d1f36c49c501d311m.jpg

Opublikowano

Dziękuje bardzo za szybką i konkretną odpowiedź :)

może troszkę nie sprecyzowałem, ale ten pierwszy błąd wyszukało mi w "Engine", a drugi właśnie w "Instrumental" :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...