misiekboss90 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam ! Jestem nowy, mam A4 avant B5 lifting 1.9TDi 90PS z 2000roku . Wykrywałem błędy za pomocą programu VAG 311.2 i wkleje te, które się pojawiły . Prosiłbym o wyjaśnienie ich znaczenia. Szukałem znaczeń, ale dalej nie jestem pewien co tak naprawdę znaczą... Oto i one : PIERWSZY : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 AJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2829 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent I DRUGI : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 920 900 M Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D50 Software Coding: 00040 Work Shop Code: WSC 00000 Additional Info: XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0Y5055001 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Co do pierwszego to wyczytałem , że może być to coś z licznikiem... choć dalej nie wiem o co dokładnie chodzi Drugi to podobno awaria jakiegoś czujnika płynu chłodzącego, przydałoby się dowiedzieć konkretnie gdzie co i jak , aby usunąć usterkę.. Proszę o odpowiedź , z góry dzięki ! Pozdro [mod]Zapoznaj się z regulaminem, bo kolejne wątki (prefix) niezgodne z nim polecą do kosza[/mod]
Sztomel Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 pierwszy kod błędu informuje o tym by odczytać błędy wchodząc nie w 01 Engine tylko 17 Instruments Cluster, drugi świadczy o tym, że czasami brak jest wskazania z czujnika temperatury płynu chłodzącego do wskaźnika temperatury w zegarach (czujnik temperatury płynu chłodzącego zawiera w swojej obudowie dwa niezależne czujniki - jeden to G62 a drugi to właśnie G2 i z tego czujnika sygnał do wskaźnika jest wyprowadzony z pinów nr 2 i 4 czujnika temp. płynu), najczęściej przyczyną takiego błędu są zaśniedziałe styki albo na samym czujniku albo we wtyczce do niego, z uwagi na pierwszy błąd w Instruments Cluster podejrzewam, że raczej przy samych zegarach będzie gdzieś zanik sygnału, wejdź zatem w 17 Instruments i tam odczytaj kod/y błędu. Jeśli chodzi o umiejscowienie czujnika G62/G2 to znajduje się on w miejscu zaznaczonym na poniższym foto :
misiekboss90 Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 Dziękuje bardzo za szybką i konkretną odpowiedź może troszkę nie sprecyzowałem, ale ten pierwszy błąd wyszukało mi w "Engine", a drugi właśnie w "Instrumental"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się