mech15 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 chyba chodziło mu o takie nasadki imbusa jak te SPLINE z twoich zdjęć
sajmon8526 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 pierdyknij ja czołowo młotem:) potem klucz rura i jazda
gregory Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Somes jak widzisz mechanika nie jest taka prosta :gwizdanie: mimo, że ma się chęci i nieco wiedzy w którą stronę kręcić. Narzędzia to podstawa. A ta śruba od półośki to jak nie puszcza to faktycznie jedynie tylko pistolet udarowy, pod jego wpływem puszczają prawie wszystkie śruby/nakrętki. Sprawa ma się podobnie ze śrubami od dwumasa, zębatki na wale itp.
SoMeS Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Opublikowano 15 Lutego 2010 jutro podjadę po tytanowe imbusy a jeżeli nie to pobawię się kompresorem... jaki to rozmiar jest? 12tka?
iwadrian Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Przy okazji sprawdź skąd olej ci się sączy. Wygląda jakby z odpowietrzenia skrzyni no chyba, że z góry gdzieś kapie
SoMeS Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Opublikowano 15 Lutego 2010 Przy okazji sprawdź skąd olej ci się sączy. Wygląda jakby z odpowietrzenia skrzyni no chyba, że z góry gdzieś kapie to nie jest olej tylko kiedyś zanim zmieniłem trójnik uciekał mi płyn chłodzący poza tym na około psikane było wd40
iwadrian Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Przy okazji sprawdź skąd olej ci się sączy. Wygląda jakby z odpowietrzenia skrzyni no chyba, że z góry gdzieś kapie to nie jest olej tylko kiedyś zanim zmieniłem trójnik uciekał mi płyn chłodzący poza tym na około psikane było wd40 O.K kamień spadł mi z serca
SoMeS Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 O.K kamień spadł mi z serca bądź co bądź dzięki za czujność [br]Dopisany: 15 Luty 2010, 21:51_________________________________________________no i wytargałem to badziewie podjechałem w końcu kupić tytanowy imbus za bagatela 20 euro ale na 2 metrowej przedłużce podgieła się gruba rura nie on i w końcu śruba puściła... tak to ślicznie wygląda i teraz odnośnie montażu nowej... są jakieś zalecenia? przeciwskazania? sugestie i uwagi? co zrobić przy montażu? jak jeździć po założeniu? z góry dzięki wszystkim
DeeJay_Kill Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 No, ładnie Ci się przegub rozwalił - albo miałeś dziurę w osłonie i smar do reszty wyleciał, albo kiedyś było go tam za mało... Generalnie rzecz biorąc - wymieniaj przegub i jeździj dalej, to spokojnie wytrzymuje większe moce i moment, niż u Ciebie;)
gregory Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 i teraz odnośnie montażu nowej... są jakieś zalecenia? przeciwskazania? sugestie i uwagi? co zrobić przy montażu? jak jeździć po założeniu? Myślę, że przegub był już nadwyrężony, bo podczas jazdy autostradowej na prostych kołach z większymi prędkościami, gdzie nie ma aż tak dużych przeciążeń tym bardziej w automacie na jeden raz nie może się taki przegub rozlecieć. Nie dawać buta po prostu na skręconych kołach, ja się od tego strzeże.
SoMeS Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 Wszystko już poskładane i jeździ jak należy Skończyło się na szczęście tylko na poduchach pod silnikiem i tej nieszczęsnej półośce. za nową półoś coś między 400 a 500zł teraz nie pamiętam dokładnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się