Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problemy z mocą


soundsacker

Rekomendowane odpowiedzi

jak byś potrzebował jakiś części to pisz bo mam na zbyciu cały kompletny motorek AFN jeszcze jest kompletny wiec mam wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywaliłem kata i turbinke wyczyściłem

Tylko teraz jak zakleić ten EGR???

i co to da?[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 21:01_________________________________________________jakieś fotki??

szukam na forum ale nie moge znależć, dużo tematów z EGR kreci sie w koło odmy...

Zastanawia mnie czy wogóle ma to jakiś związek z zarastającymi kierownicami turbinki???[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 21:22_________________________________________________Czekam na jakieś pomysły i pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.Mam podobny problem silnik chodzi niczego sobie,ale powyżej 2000obr.nagle spada moc.Kiedy jechałem dzisiaj na 3im.biegu miałem 100km\hi 4000obr.i nagle jakby ktoś odciął paliwo.Silnik stracił moc i w ogóle nie chciał przyspieszać nawet przy starcie.Ale jak go zgasiłem to nagle moc się pojawiła.Przepływomierz w pożądku,N75 też dobry,zawór ciśnieniowy przy turbinie ok.Sam nie wiem co robić.Więcej jak 120 nie jedzie chyba że z górki nawet dostawczaki mnie wyprzedzają.Co robić pomórzcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:szukaj:

tematy typu "traci moc" mnożą się jak grzyby po deszczu :)

dokładnie

wywaliłem kata i turbinke wyczyściłem

Tylko teraz jak zakleić ten EGR???

i co to da?[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 21:01_________________________________________________jakieś fotki??

szukam na forum ale nie moge znależć, dużo tematów z EGR kreci sie w koło odmy...

Zastanawia mnie czy wogóle ma to jakiś związek z zarastającymi kierownicami turbinki???[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 21:22_________________________________________________Czekam na jakieś pomysły i pomoc...

jeden z wielu tematów o egr

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t114287.0.html;highlight=egr

egr'a wystarczy przedmuchać sprężonym powietrzem

i w czym ma to niby pomóc :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywalaj kata bez namysłu ja wybijałem swojego tak o bo lubie pogrzebać w aucie, nie miałem w związku z nim żadnych problemów ale czytałem ze lepiej sie zbiera od niższych obrotów. I faktycznie przy wybijaniu okazało sie ze w 1/3cia zapchana całkiem, chodzi o te waskie kanaliki w porcelanie reszta albo wcale albo przypchana do połowy. i faktycznie po zabiegu łapie niżej i słychać przyjemny swist turbinki :> Ja wybijałem, nie wspawywałem rurki żeby na przeglądzie sie nie czepiali auto ma przejechane 220tyś według licznika. Wywalenie kata polecam wszystkim powyżej 200tysi

A nie chodzi teraz dużo głośniej?

autko chodzi tak jak wcześniej nie zauważyłem różnicy w głośności wydechu, może dlatego że siedze w aucie :tongue4:nic głośniej nie chodzi tylko słychać świst jak ostro depniesz :decayed: [br]Dopisany: 18 Luty 2010, 22:51_________________________________________________jak będziesz wywalwł egr to wymień kolektor od awx za jednym dłubaniem, koszt 50 60zł jak poszukasz gorzej z przejściówka 90zł w dziale sprzedam z 10 luty. w tym linku co ci podali masz wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem znika jak jest ciepło np dzisiaj. Turbinka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie komputer wykazał że jest walniety czujnik przepływomierza powietrza. Turbina sie wyłączała bo ciśnienie było większe o jakieś 400 Hpa przy obrotach 25000

czujnik powietrza nie ma nic wspólnego z wyłączeniem turbiny, poza tym turbina sie nie wyłącza - ona pracuje czały czas, czujnik ciśn doładowania wprowadził auto w tryb awaryjny bo przekroczona została granica ciśnienia - tzw. przeładowanie

jakieś 400 Hpa przy obrotach 25000

:mysli::confused4::blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik powietrza nie ma nic wspólnego z wyłączeniem turbiny, poza tym turbina sie nie wyłącza - ona pracuje czały czas, czujnik ciśn doładowania wprowadził auto w tryb awaryjny bo przekroczona została granica ciśnienia - tzw. przeładowanie

Mój błąd. Miało być czujnik doładowania ciśnienia :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik powietrza nie ma nic wspólnego z wyłączeniem turbiny, poza tym turbina sie nie wyłącza - ona pracuje czały czas, czujnik ciśn doładowania wprowadził auto w tryb awaryjny bo przekroczona została granica ciśnienia - tzw. przeładowanie

Mój błąd. Miało być czujnik doładowania ciśnienia :kox:

ale usterka usunięta? to była wina tego czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dwóch dni mam ten sam problem :) dobrze, że jest ta stronka to przynajmniej wiem co zacząć sprawdzać i nie muszę sie pętać po mechanikach

żeby zabrać sie za to od dobrej strony najpierw VAG i odczyt błędów

następnie kpl logów z poprawną interpretacją :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw przeczyszczę turbinkę, bo coś mi mówi, że to tam tkwi problem, a to takie skomplikowane nie jest. Autko mam już rok ale jeździłem raczej asekuracyjnie, a z tego co czytam to główna przyczyna zapiekania. Będę musiał częściej dociskać gaz do podłogi i wszystko będzie dobrze :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko Mam 2.5 TDI V6 i mam problem bo nieraz przy trzech tysiącach obrotów przymula ją a później dalej ciągnie i to nie zawsze .

Zazwyczaj wtedy jak przyciskam mu 1 2 3 4 od razu. Proszę pomóżcie mi co mam zrobić ;(

[mod]to jest topik o 1.9 a nie 2.5 :cool1:[/mod][br]Dopisany: 19 Luty 2010, 18:34_________________________________________________Siemanko mam B5 2.5 V6 TDI.Proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane.Problem polega na tym że traci mi moc jak dochodzi do trzech tysięcy obrotów ale później dalej dostaje.Zazwyczaj robi się wtedy gdy przyciskam jej od razu 1 2 3 4 itd.Podpowiedzcie co mam robić bo nie mam pojęcia Dzięki[br]Dopisany: 19 Luty 2010, 19:06_________________________________________________A sorki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam miłem ten sam problem tez czyściłem turbo egr wężyki i ostatnio tchneło mnie po rozmowie z kumplem i sprawdziłem wąż od intercoolera i była mała dziurka wymieniłem i gra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...