Dev 1477 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 też nie mam w kodach... więc pewnie nie ma... mozna to łatwo sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 no tak... jedno koło na lód i pędzel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 no tak... jedno koło na lód i pędzel jest inna metoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 oj Tomek... coś taki tajemniczy??? VAG i wejście w ABS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 nie, nie Vag :polew: najlepiej wjechac na jakąś ośniezoną górkę, zatrzymac sie i ostro w gaz (start ze sprzęgła) po 2 sekundach wcisnąc hamulec, jeżeli bedzie pulsowal jak przy hamowaniu znakiem tego w aucie jest EDS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Ja sie dziś przekonałem, że działa mój EDS w 100%. Na parkingu nikt nawet łopaty śniegu nie wyrzucił od początku zimy. No i parkowało na nim tylko moje audi i vectra oraz kilka autek czekających cierpliwie do wiosny :gwizdanie:. No i quattro dziś prawie przestało sie spisywac bo zawiesiłem sie na prawie całej podłodze i w żaden sposób nie szło tego sforsować. Na bujanego jakoś poszło. Na jedynce dawał silnik radę jak obroty miałem około 2-3tyś to załączał sie EDS i odpuszczałem delikatnie gaz i powoli na bujanego kołysał sie po kawałku. Jak wkładałem dwójkę to około 2-3tyś obr koła zaczynały sie kręcić po czym system shamowywał je i musiałem wysrzęglac bo by zgasł. Jak sie wydostałem z opresji to wysiadłem z samochodu i z tarcz unosił sie dymek i para wodna z roztopionego śniegu oraz subtelny smrodek (i nie pochodził ze sprzęgła). A ja jeszcze chciałem zawiechę obniżać jak na -20 ledwo daję radę . Vectra też ma -20 ale ma węższe opony ale na -30 kilka razy nieźle się nią powiesiłem Kochana Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 naprawde ostra ta zima, dzis widzialem nawet forestera jak wisial chyba podloga i nie mogl sie ruszyc. fakt ze krecily sie wszystkie kola.. fajnie to wyglada jak rowno sie kreca wszystkie. ale nawet to bylo malo .. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 10 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Jak sie wydostałem z opresji to wysiadłem z samochodu i z tarcz unosił sie dymek i para wodna z roztopionego śniegu oraz subtelny smrodek (i nie pochodził ze sprzęgła). walilo moze taka stechlizną ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Jak sie wydostałem z opresji to wysiadłem z samochodu i z tarcz unosił sie dymek i para wodna z roztopionego śniegu oraz subtelny smrodek (i nie pochodził ze sprzęgła). walilo moze taka stechlizną ?? Tak taką starością jakby ktoś kalosza w piecu palił, ale to chyba od śmiegu, który sie topił i nie był za czysty. Dymek i zapach nie był duszący i żrący jak z klasycznie palonego sprzęgła/klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 10 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Jak sie wydostałem z opresji to wysiadłem z samochodu i z tarcz unosił sie dymek i para wodna z roztopionego śniegu oraz subtelny smrodek (i nie pochodził ze sprzęgła). walilo moze taka stechlizną ?? Tak taką starością jakby ktoś kalosza w piecu palił, ale to chyba od śmiegu, który sie topił i nie był za czysty. Dymek i zapach nie był duszący i żrący jak z klasycznie palonego sprzęgła/klocków. tez to mialem przy wyjedzie z parkingowych zasp , najgorsze jest to ze walilo tez w kabinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 to sprzęgło, nie klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek k 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Czy moja Audiczka 1,8 T quattro z 95 roku tez może miec EDS? na sterowniku pod tylną kanapa jest napisane ABS/EDS. Ostatnio miałem podniesiony przód odpaliłem auto wrzucilem jedynke i puscilme sprzegło przednie koła sie kreciły kilka sekund a pozniej słychac było działania pompy ABSu i koła były przyhamowywane. czy to swiadczy o tym ze mam EDS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 nie inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Nie chce zaczynać nowego wątku dlatego odświeżam temat. Zastanawiam sie czy posiadam u siebie EDS. Nie spotkałem sie jak narazie sytuacją żeby np jedno kolo było na lodzie a drugie na asfalcie ale przy gwałtowniejszym ruszaniu słychać chyba pompe abs-u (jakby jakis silniczek). W ETCE znalazłem kod 1AT-ABS,EDS,ESP lecz u mnie nie ma w wyposażeniu takiego kodu. Sprawdzałem też u kolegi który ma 2.5TDI Q 180KM 2004r i tez brak takiego kodu. Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 1AT: electronic stabilization program 1AH: electronic differential lock (EDL) Daj zdjęcie wlepy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 1AT: electronic stabilization program 1AH: electronic differential lock (EDL) Daj zdjęcie wlepy. Te kody są z B5 i jeszcze jest 1AJ-ABS i ASR Tych poprzednich nie mam ja ani kolega z Q na wlepce ani po rokodowaniu VIN a przecież ESP mamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 podaj nr sterownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 B6 chyba wszystkie mają EDS ponieważ występuja tylko 3 rodzaje sterowników ABS 8E0 614 517 L - napęd przód, M-quattro 4,6cyl i R-quattro 8cyl. Tak mam w ETCE Zgadza się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Z ciekawosci jutro zajrze w swoja wlepke. Moze jednak nie kazde B6 ma EDS i tylko te z EDS'em maja charakterystyczne "przeskakiwanie" napedu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Kazde Q ma EDS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się