andrzej28 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam, jak w temacie proszę o analizę. Auto straciło na mocy szczególnie na 3, 4, 5 biegu. Jest to odczuwalne. Auto po prostu nie jedzie. Po lekturze na forum wywnioskowałem że błąd tkwi w zaworze N75 bądź G71, zabrudzonej turbinie lub zatkanym katalizatorze. Może wykonane logi pomogą w dyskwalifikacji którejś z tych opcji. Przewody podciśnieniowe zostały sprawdzone i są ok. Po skanowaniu: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D9 919 033 A Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00140 Shop #: WSC 07777 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0SD458455 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 48437 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent End ------------------------------------------------------- Po usunięciu i ponownym skanowaniu drugiego dnia: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D9 919 033 A Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00140 Shop #: WSC 07777 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0SD458455 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 48437 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent End ------------------------------------------------------- 1. Statyczne: http://hyy.pl/images/26000.jpg http://hyy.pl/images/59001.jpg http://hyy.pl/images/59003.jpg http://hyy.pl/images/82004.jpg http://hyy.pl/images/21007.jpg http://hyy.pl/images/32014.jpg http://hyy.pl/images/80018.jpg http://hyy.pl/images/77023.jpg 2. Basic Settings: http://hyy.pl/images/72000bs.jpg http://hyy.pl/images/23003bs.jpg http://hyy.pl/images/14004bs.jpg 3. Dynamiczne: http://hyy.pl/images/54000.jpg http://hyy.pl/images/90001.jpg http://hyy.pl/images/86003.jpg http://hyy.pl/images/25004.jpg http://hyy.pl/images/17008.jpg http://hyy.pl/images/76010.jpg http://hyy.pl/images/28011.jpg Za pomoc z góry dzięki
vauxhall95 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Turbina moze sie ciut przycina.Ale powiem ci ze nie jest zle,przeplywka wmiare,jak robiles te logi to tez bylo te przymulenie??Czujnik map bedzie chyba do wymiany,sprawdz przewod ktory wychodzi z ecu
andrzej28 Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Opublikowano 13 Lutego 2010 Podczas logowania też się przytykał gdzieś w okolicach 2600 - 2800 obr. i kolejny raz 3500-3700. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale nie chciałem wyciągać EKU zdjąłem przewód ( chyba właściwy) i dmuchałem w niego wygląda na cały - dało się w niego dmuchnąć ale z oporem nie słyszałem żeby powietrze gdzieś swobodnie uchodziło. Czytałem gdzieś o łączeniu przewodów przy zaworze n 75 ,żeby sprawdzić jego działanie ale nie bardzo wiem jaki ma być efekt po ich połączeniu
vauxhall95 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Na logach nic nie widac.Trudno mi powiedziec
andrzej28 Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 Witam Wyczyściłem EGR, sprawdziłem przewód idący do G71 jest ok. i jeszcze raz spróbowałem zrobić logi. Podczas logowania napotkałem jeszcze na taki problem: - otóż w 011BS wogóle nie mogę logować - w 003BS - ECU nie steruje EGR nie przełącza miedzy trybami ON i OFF: Zastanawiam się czy to nie broi zawór który steruje N75 i EGR zamontowany na plastikowej rurze dolotu na wysokości pokrywy zaworów chyba N18 Może wie ktoś jak go sprawdzić? A oto nowe logi: Statyczne: http://hyy.pl/images/52000.jpg http://hyy.pl/images/19001.jpg http://hyy.pl/images/94003.jpg http://hyy.pl/images/78004.jpg http://hyy.pl/images/64007.jpg http://hyy.pl/images/33008.jpg http://hyy.pl/images/54011.jpg http://hyy.pl/images/56013.jpg http://hyy.pl/images/64023.jpg BS- te które udało się zrobić: http://hyy.pl/images/89003BS.jpg http://hyy.pl/images/33004BS.jpg Dynamiczne; http://hyy.pl/images/32000.jpg http://hyy.pl/images/71001.jpg http://hyy.pl/images/85003.jpg http://hyy.pl/images/48004.jpg http://hyy.pl/images/28008.jpg http://hyy.pl/images/52010.jpg http://hyy.pl/images/28011.jpg Pomocy
vauxhall95 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Turbo przeladowuje momentami.Najprawdopodobniej do czyszczenia,zacinaja sie lopatki.Co do grupy 003 i 011BS.to wszystko ok tak powinno byc,ja tez tak mam
andrzej28 Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 Czy na podstawie logów można ocenić stan katalizatora- zrobiłem tym autkiem jakieś 60 tyś i nigdy nie zaglądałem do wydechu, czy zatkany katalizator mógłby spowodować takie zachowanie turbiny?
przemik Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Co tu duzo dywagowac... turbo nie przycina sie momentami... jest totalnie zawalone sadzą. 1.Wymontuj turbine i wyczysc - odpowiedni temat w dziale warsztat. 2. Wywal przy okazji tej roboty katalizator. Nic innego sie tutaj nie wymysli. Pozdrawiam i powodzenia.
andrzej28 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam ponownie Zrobiłem tak jak podpowiedział kolega Przemik, wymontowałem turbinę rozebrałem, wyczyściłem - była naprawdę zawalona sadzą, wywaliłem katalizator. Autko już nie zamula błędy nie pojawiają się- nareszcie jedzie :> Turbina ma lekki luz na łożyskowaniu ( śladów obcierania śmigełka nie było), pewnie teraz jak się zawali sadzą trzeba będzie ją regenerować. Część turbiny gdzie przechodzą spaliny była złożona bez uszczelnienia, czy tak ma być? A to logi po przeprowadzonej operacji: statyczne: http://hyy.pl/images/36000.jpg http://hyy.pl/images/33001.jpg http://hyy.pl/images/86003.jpg http://hyy.pl/images/31004.jpg http://hyy.pl/images/22007.jpg http://hyy.pl/images/78008.jpg http://hyy.pl/images/34011.jpg http://hyy.pl/images/89013.jpg http://hyy.pl/images/68023.jpg Dynamiczne: http://hyy.pl/images/32001.jpg http://hyy.pl/images/44003.jpg http://hyy.pl/images/49004.jpg http://hyy.pl/images/46008.jpg http://hyy.pl/images/28010.jpg http://hyy.pl/images/30011.jpg BS: http://hyy.pl/images/32003.jpg http://hyy.pl/images/77004.jpg Przepraszam za nie fachowe nazewnictwo i proszę o opinię na temat logów.
przemik Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 No i jest git... auto smiga. Pokaz jeszcze dla formalnosci 000 dynamiczne i 000 BS na goracym silniku.
andrzej28 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 Troszkę to trwało ale są: 000BS http://hyy.pl/images/96000bs.jpg 000 Dynamiczny http://hyy.pl/images/71000d.jpg Proszę o analizę i porady co jeszcze poprawić w tym autku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się